Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 november 2015, 11:16   #21
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
De zoveelste slag in het water. 😂
Want tussen woorden en daden is er een wereld van verschil, en zeker als die woorden worden uitgesproken door een populist ☺
Dan is Jan Becaus wel zijn jobke kwijt.
Deze man heeft zijn dubbel ambtenarenpensioen reeds beet en mag nu onbeperkt "bijverdienen".
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 11:23   #22
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De echte populisten zijn stil vandaag en houden zich gedeisd;
Dewevèr heeft 2 miljoen Euro uitgetrokken om de Tour terug naar A. te halen.
Dezelfde ziekte als de franstalige politici!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 11:25   #23
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een gedurfde beslissing op vlak van binnenlandse politiek: een nutteloos orgaan afschaffen, en het budget ervan overhevelen naar een dienst die momenteel wel iets meer te doen heeft.

Waarom niet ? Nu en onmiddellijk.

Grondwettelijk makkelijk te regelen: de hoge heren en dames nemen vrijwillig ontslag, hun opvolgers stellen zich niet kandidaat. Grondwettelijk bestaat de senaat dan nog, maar er zijn geen kosten meer aan verbonden.

titel: De Wever: ‘Schaf de Senaat af en investeer dat budget in Staatsveiligheid’
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20151116_01972531
ipv de staatsveiligheid blindelings meer middelen toe te schuiven, zou BDW beter eerst het ontslag eisen van het huidige staatsveiligheidsbestuur ... waar zat de B staatsveiligheid de afgelopen week ???

hoe kan het dat de staatsveiligheid al die actie en voorbereiding in Molenbeek de afgelopen week gemist heeft ????
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 11:36   #24
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ipv de staatsveiligheid blindelings meer middelen toe te schuiven, zou BDW beter eerst het ontslag eisen van het huidige staatsveiligheidsbestuur ... waar zat de B staatsveiligheid de afgelopen week ???

hoe kan het dat de staatsveiligheid al die actie en voorbereiding in Molenbeek de afgelopen week gemist heeft ????
de afgelopen week ?? Zeg maar de afgelopen 10jaar. Molenbeek is al sinds mensenheugenis een uiterst te mijden gemeente. Anderlecht is goed op weg om te vervoegen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 11:49   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
België heeft 2.000.000 mensen die hun LOON!!! betaald krijgen uit de schatkist.
...
Ik zou al lachend zeggen dat dit een andere discussie is, en dat je daar een aparte draad kan over openen. Maar toegegeven: dat heb je al 100 keer gedaan.

Tweede gedachte: je komt hier nu een draad vergiftigen. Ik heb nog nooit op het driehoekje geduwd en was van plan om het nooit te doen. Nu begin ik toch te twijfelen. Wegens gestalk: in alle mogelijke draden jouw dada inbrengen, vergiftigt heel het forum.

Je bent zo mogelijk nog straffer dan de pvda-leden die altijd al rond Ford Genk gehangen hebben. (en een goede verstaander heeft maar een half woord nodig).

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 11:50   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Twee FEITEN: ook in Molenbeek is er een rechts bestuur aan de macht sinds 2012.
Als jij dus stelt dat het in Antwerpen rozengeur en maneschijn is, dan kan dit ENKEL maar zijn om twee redenen: ofwel heeft het vorige Antwerpse stadsbestuur goed werk geleverd, ofwel is BDW superieure, en dit in tegenstelling met zijn andere rechtse coalitie partner MR die in Molenbeek aan de macht is.
De MR levert inderdaad de burgemeester. Maar cdh en ecolo zitten mee in het bestuur.

Als gij dat een rechts bestuur noemt, dan mag jij van mij, met jouw nick, de volgende paus worden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 16 november 2015, 11:51   #27
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Lol, attaque de panique ou quoi?

Waarom komt Dewever steeds meer over als een hysterische bange blanke man?
En, hebben jullie moslims al een schaap geslacht, naar aanleiding van de gruwel in Parijs? De profeet zal in ieder geval in zijn baard krabben van genot en vervolgens een 9-jarig meisje tot zich nemen. Zijn instructies worden nog steeds voorbeeldig opgevolgd.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 november 2015 om 11:58.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 11:53   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Niet in Parijs, blijkbaar.
Maar van mij moeten ze daar dan ook niet zitten.

Tot vorig jaar zou ik zelfs gezegd hebben dat ze niet in Verviers moeten zitten, maar dat ze er toch zaten, vond ik wel plezant.

.

Oud 16 november 2015, 12:00   #29
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Tot vorig jaar zou ik zelfs gezegd hebben dat ze niet in Verviers moeten zitten, maar dat ze er toch zaten, vond ik wel plezant.

.
en in Molenbeek is niks gebeurd ?

lol

radicale cel huurt twee auto's, en staatsveiligheid alarmeert niemand ???

volgens mij heb jij een bijzonder natuurtalent voor oogkleppen of struisvogelgenen, Schoof.
Oud 16 november 2015, 12:12   #30
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
...

titel: De Wever: ‘Schaf de Senaat af en investeer dat budget in Staatsveiligheid’
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20151116_01972531

BDW wil zelf WOIII ontketenen, of wat ?

wie gelooft die man nog ???
Oud 16 november 2015, 12:24   #31
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou al lachend zeggen dat dit een andere discussie is, en dat je daar een aparte draad kan over openen. Maar toegegeven: dat heb je al 100 keer gedaan.

Tweede gedachte: je komt hier nu een draad vergiftigen. Ik heb nog nooit op het driehoekje geduwd en was van plan om het nooit te doen. Nu begin ik toch te twijfelen. Wegens gestalk: in alle mogelijke draden jouw dada inbrengen, vergiftigt heel het forum.

Je bent zo mogelijk nog straffer dan de pvda-leden die altijd al rond Ford Genk gehangen hebben. (en een goede verstaander heeft maar een half woord nodig).

.
Tiens tiens: de vrijemening heeft toch zijn grenzen voor de NVA aanhang 😊
Maar.....je doet maar wat je niet laten kan, of om de woorden van JJ te gebruiken: "dit forum opkuisen" 😂
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 12:31   #32
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

.
nadat ze getipt waren door de Amerikaanders ...
Oud 16 november 2015, 12:37   #33
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tiens tiens: de vrijemening heeft toch zijn grenzen voor de NVA aanhang 😊
Maar.....je doet maar wat je niet laten kan, of om de woorden van JJ te gebruiken: "dit forum opkuisen" 😂
Stalken? Daar lacht de moderator niet mee.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 12:43   #34
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
BDW wil zelf WOIII ontketenen, of wat ?

wie gelooft die man nog ???

Europa en America vechten al mee. Rusland nu ook al... Hoeveel landen dienen nog deel te nemen vooraleer het volgens jou een wereldoorlog is?
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 12:52   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en in Molenbeek is niks gebeurd ?

lol

radicale cel huurt twee auto's, en staatsveiligheid alarmeert niemand ???

volgens mij heb jij een bijzonder natuurtalent voor oogkleppen of struisvogelgenen, Schoof.
Ze zouden in La France nogal étonné en surpris geweest zijn: twee Fransmannen die in Brussel wonen, hebben een polo en een seat gehuurd ...

Maar struis vogelen, dat kan ik wel hoor. Zelfs al weten ze dat ook niet in Parijs. Laat ons bidden.

.

Oud 16 november 2015, 13:01   #36
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Omdat ie voor een deel de ongerustheid terecht vertolkt ?
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 13:16   #37
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik denk eerder dat de gematigde moslims schrik hebben. Als de polarisatie blijft aanwakkeren tussen moslims en Westerlingen gaan jullie allemaal terug naar afzender en dat wil IS net. Jullie moeten de "heilige strijd" voeren en niet je in het Westen verschuilen.
Oud 16 november 2015, 13:31   #38
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De echte populisten zijn stil vandaag en houden zich gedeisd; de PS en hun Vlaams slaafje de SPa stonden nog nooit zo met hun mond vol tanden als vandaag....
Zie je een jaar geleden Oncelinxs nog tetteren tegen de vermeende Vlaamse nazisten en dat zeventig jaar na de oorlog???
Maar ja, Vlaanderen is altijd al hun vijand geweest en alle middelen waren en zijn goed om die veroordeling levendig te houden, tot de ontwrichting van de Belgische staat tot een niet werkende bananenrepubliek toe...
Maar ja al hun populistische praat, uitgeroepen tot het politiek correcte evangelie, ontploft nu in hen eigen gezicht...
Niet de media, niet de pers, maar het buikgevoel van de Vlamingen stak hoog uit boven het platpopulisme van La Belgique en zijn trawanten...

Altijd opletten met buikgevoelens, voor je het weet zit je met flatulentie.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 13:34   #39
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Europa en America vechten al mee. Rusland nu ook al... Hoeveel landen dienen nog deel te nemen vooraleer het volgens jou een wereldoorlog is?
voor creatieve definities ivm WOIII moet ik je naar BDW zelf doorverwijzen hoor, hij kwam met die terminologie af in t debat met VGrieken
Oud 16 november 2015, 13:40   #40
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Altijd opletten met buikgevoelens, voor je het weet zit je met flatulentie.
liever flatulentie dan die (mentale) vliegende spetter.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be