![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze man heeft zijn dubbel ambtenarenpensioen reeds beet en mag nu onbeperkt "bijverdienen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe kan het dat de staatsveiligheid al die actie en voorbereiding in Molenbeek de afgelopen week gemist heeft ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tweede gedachte: je komt hier nu een draad vergiftigen. Ik heb nog nooit op het driehoekje geduwd en was van plan om het nooit te doen. Nu begin ik toch te twijfelen. Wegens gestalk: in alle mogelijke draden jouw dada inbrengen, vergiftigt heel het forum. Je bent zo mogelijk nog straffer dan de pvda-leden die altijd al rond Ford Genk gehangen hebben. (en een goede verstaander heeft maar een half woord nodig). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gij dat een rechts bestuur noemt, dan mag jij van mij, met jouw nick, de volgende paus worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() En, hebben jullie moslims al een schaap geslacht, naar aanleiding van de gruwel in Parijs? De profeet zal in ieder geval in zijn baard krabben van genot en vervolgens een 9-jarig meisje tot zich nemen. Zijn instructies worden nog steeds voorbeeldig opgevolgd.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 november 2015 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar van mij moeten ze daar dan ook niet zitten. Tot vorig jaar zou ik zelfs gezegd hebben dat ze niet in Verviers moeten zitten, maar dat ze er toch zaten, vond ik wel plezant. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lol radicale cel huurt twee auto's, en staatsveiligheid alarmeert niemand ??? volgens mij heb jij een bijzonder natuurtalent voor oogkleppen of struisvogelgenen, Schoof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BDW wil zelf WOIII ontketenen, of wat ? wie gelooft die man nog ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar.....je doet maar wat je niet laten kan, of om de woorden van JJ te gebruiken: "dit forum opkuisen" 😂 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() nadat ze getipt waren door de Amerikaanders ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar struis vogelen, dat kan ik wel hoor. Zelfs al weten ze dat ook niet in Parijs. Laat ons bidden. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat de gematigde moslims schrik hebben. Als de polarisatie blijft aanwakkeren tussen moslims en Westerlingen gaan jullie allemaal terug naar afzender en dat wil IS net. Jullie moeten de "heilige strijd" voeren en niet je in het Westen verschuilen.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd opletten met buikgevoelens, voor je het weet zit je met flatulentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() voor creatieve definities ivm WOIII moet ik je naar BDW zelf doorverwijzen hoor, hij kwam met die terminologie af in t debat met VGrieken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() liever flatulentie dan die (mentale) vliegende spetter.