![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Europees Commissaris
|
Dat is niet fijn...
Ge kunt een beest kopen dat langer leeft maar ge moet zo eens een reuzenschildpad een stokske laten adopteren. Tegen dat 'em terug is kan 'em dat tegen uw zerk komen leggen 17 jaar is een lange tijd. Sterkte Oriana... we zullen u hier ondertussen niet vergeten zelle
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size] [size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Tot zeven jaar geleden heb ik heel mijn leven altijd honden gehad, altijd 2 of 3 tegelijk. Na mijn echtscheiding en mijn hertrouwen besloot ik om nooit geen honden meer te houden. Ik ben er elke keer weken kapot van als ik er eentje moest laten inslapen wegens ouderdom of terminale ziekte. Ik verdraag het gewoon niet meer. Ik heb nu nog enkel een kat en een papagaai. Veel sterkte nog!
"De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." Laatst gewijzigd door thePiano : 23 oktober 2004 om 08:52. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Orianaake, sterkte ermee, hou je goe! Ik weet helaas hoeveel pijn het doet als je je hond moet laten inslapen na jarenlange vriendschap
|
|
|
|
#24 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Heb ook al eventjes aan een olifant gedacht, maar dat hou je zo moeilijk hee
|
|
|
|
#25 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#26 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
bedankt hee
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn respect en bewondering voor je moedige beslissing heb je alleszins. Ik wens je verder in ieder geval veel sterkte!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En enkel tijd kan de pijn verzachten.... |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
"Wij hebben daar geen tijd voor", "dat is vuil", enz..... Enfin, het eerste wat ik doe als ik alleen ga wonen is zo'n prachtig beest kopen! |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.greyhoundsinnood.be/IndexNL.htm
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Staatssecretaris
|
mijn medeleven
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Minister
|
Citaat:
Al eens hondekots uit een tapijt proberen vegen? Al eens bekaf thuisgekomen om dan begroet te worden door een stel dolenthousiaste honden die willen gaan wandelen? Elke dag je wekker zetten zodat ze buiten kunnen voor hun plasje (en anders : zie kots). En de lijst gaat door en door hoor. Ik heb het wel slim aangepakt, mijn broer wilde een hond en ik zei : "Een hond? Ja, da's goed wat mij betreft, maar ik neem er geen enkele verantwoordelijkheid voor, ik ga er niet mee wandelen of niks, als ik dat niet wil." Conclusie : mijn broer gaat ze nu elke dag dik tegen zijn goesting uitlaten, ik heb er alleen het plezier en niks van de last van.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wij hebben dus 4 pups de eerste week om het uur met minuscule papflesjes moeten bijvoeden. Gelukkig had ik toen 3 weken vakantie en was dat te doen, toen ik later terug ging werken hadden zowat al mijn vrienden een sleutel en hing er een groot beurtrol-bord aan de muur waar zij dan hun 'shift' op invulden om de pups te komen voeden en verschonen. Want ja, de eerste 4 weken moest je dan ook nog met een warm, nat washandje op hun buikjes wrijven (wat normaal de moeder al likkend doet) om hun spijsvertering en darmpjes te stimuleren. Toen ze 3 weken oud waren kreeg je al een heus fonteineffectje bij de 2 reutjes. Gelukkig heeft Sacha op een gegeven moment wél de opvoedende rol op zich genomen en hen op hun plaats gezet wanneer nodig. Dát is wel veel moeilijker als mens. 't bizarre was dat zij een jaar daarvoor schijnzwanger is geweest en melk produceerde toen ik een siameesje van 5 weken had gevonden. Die heeft zij gezoogd, maar haar eigen pups zoogde ze enkel op bevel van te moeten blijven liggen, wat ze dan ook deed maar ze had niet genoeg melk, zo oud al zijnde. Ik moet wel zeggen dat ik daar een hele leuke tijd aan heb beleefd en Sara, de pup die ik gehouden heb is bijna als een kind. Zij ademde niet bij de geboorte en ik heb die toen, op aanwijzing van de dierenarts die Sacha aan 't opereren was, mond op neus gegeven en letterlijk haar eerste adem ingeblazen. Nu dát schept pas een band
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Affijn, het was een schitterende ervaring en geen enkele hoeveelheid drolletjes en plasjes kon daar iets aan afdoen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 24 oktober 2004 om 10:25. |
|
|
|
|