![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten mensen verplicht worden mee te strijden? | |||
Ja, en doodstraf bij desertie |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,67% |
Ja, en gevangenis bij desertie |
![]() ![]() ![]() |
7 | 19,44% |
Neen, het heeft geen nut. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Ben je gek? Wat gaan die mietjes van tegenwoordig tegen het vreemde gevaer beginnen? |
![]() ![]() ![]() |
9 | 25,00% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt er nog maar vanaf. Als de chinezen de russen aanvallen tegen hun grenzen is de hel los. Dan zit alles op alles. En wij die niet voorbereid zijn tenzij ons stuk of 20 straaljagers en drie boten zullen moeten aansluiten bij onze buren. Dan krijg je zo van die spoedopleidingen van 20 dagen waarna je naar het front mag trekken in die oude belgische smoke kleren van bompa zaliger. En waarschijnlijk zijn geweer ook nog eens tegenkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Irak had een productie van 2 miljoen vaten per dag; ligt nu stil Venezuela was de belangrijkste importeur van olie naar de VS. Maar aangezien Chavez niet genoeg naar de pijpen van George dobbelya danst heeft die daar voor de nodige sociale onrust gaan zorgen waardoor de productie ook daar gedaald is.
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Dan zijn we gelijk van die flauwe kul verlost. ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je weet wat china zal doen als ze super macht zijn, rusland inpalmen en dan zijn we vertrokken. Binnen enkele jaartjes dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
______________ Als de inquisitie een product is van het geloof, dan is de holocaust een product van de rede. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 635 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En zeker Bhairav ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 oktober 2004 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Dan zou ik u eens moeten aanraden de boeken te lezen van Strauss, de beweegredenen zijn vlijmscherp om de macht van de OPEC te breken. http://www.straussian.net/ Veel leesgenot met de algemene inleiding van de filosofie van Leo Strauss, naast Huntington de meest onderschatte filosoof van de 20ste eeuw. Laatst gewijzigd door Praetorian : 23 oktober 2004 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Goh. Misschien ben jij wel hoogbegaafd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is nu nog niet duidelijk dat sinds de oorlog in Irak de prijzen de pan uitswingen? Nu weten we direct wie de vruchten plukt van die oorlog. De oliebaronnen in de VS. En strijden voor volk en vaderland?? Laat me niet lachen. Mijn vaderland en al zeker het merendeel van het volk dat er woont kan me gestolen worden. Ik heb nationalisten trouwens nooit begrepen. Trots zijn op het land waar je geboren bent? Hoe kan je nu trots zijn op iets waar jezelf geen enkele verdienste aan hebt?
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 23 oktober 2004 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als secundair gevolg van die oorlog in Iraq werd de OPEC een fatale slag toegebracht, en ligt zodanig op apegapen, dat de prijs van de olie nog nooit zo goedkoop was. Althans zo voorspelden het de pro-Bush kerels in mijn topic over Osama............................. Dat het niet zo triestig ware ik postte die lachebek.............
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Ook wat betreft Irak betreft hebben ze een kemel van formaat geschoten: manifeste leugens over de WMD komen verkopen, tegen de wil van de VN-veiligheidsraad ingaan, de zaak als een oorlog tegen het terrorisme en Al-Qaida verkopen. Nu zit Al-Qaida daar, dank zij die neocons. Daarenboven heb je nu een permanent gevaar van een interetnische burgeroorlog die de regio nog verder zal destabiliseren. Sunnite tegen sjiieten (en dan zal Iran zeker er tussen komen). Koerden die een Koerdistan gaan uitroepen, en wat zal de reactie van Turkije zijn? Vergelijk het met het beleid van vader Bush en van Clinton: die lieten Sadam aan de macht maar beknotten zeer sterk zijn beweegruimte, door middel van de no-fly zones. Het embargo was een verschrikking die in de Arabische wereld de neutraliteit van de VN tot een zeer hol begrip heeft gemaakt, maar de regio was er wel stabiel door (ik spreek nu even vanuit het standpunt vand e VS, niet vanuit een menselijkstandpunt.)
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Het bevestigend antwoord van Mambo laat nog even op zich wachten. ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 23 oktober 2004 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |