![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nva is wel van Vlaanderen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Voor mijn part stemt het Vlaams parlement een motie die dat bibbergeld met terugwerkende kracht afschaft. En vervolgens de verantwoordelijken die dat bibbergeld toestonden, buiten smijt zonder opzegvergoeding." Is die motie ook van toepassing voor het federale parlement, en meer bepaald voor de minister van landsverdediging, Steven Vandeput en Jan Jambon van binnenlandse zaken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weyts wordt in deze trouwens bijgetreden door O-VLD. Maar d�*�*r zwijg je zedig over. Het zijn alleen de N-VA ministers en staatssecretarissen die fouten maken. Denk je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is de voltallige Vlaamse regering NIET akkoord met de beslissingen van de gedelegeerde bestuurder, dan moeten ze gezamenlijk de procedure starten om deze vroegtijdig uit zijn fuctie te verwijderen, met alle financiele gevolgen vandien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De N-VA had de uitzonderlijke maatregelen die nu moeten getroffen worden twee jaar geleden moeten voorzien. Ben je nu helemaal mesjogge? zeggen de Nederlanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Eventje een belletje naar zijn collega's van binnenlandse zaken en van landsverdediging had hem hoogstwaarschijnlijk op andere gedachten gebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is pas een zuiver interne gelegenheid indien de financiering van De Lijn dat ook zou zijn.
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aan heel de maatschappij wordt een beetje moed gevraagd, wordt gevraagd om ondanks alles over te gaan tot de orde van de dag, ook om terroristen te tonen dat we ons niet laten intimideren ... en de vakbond vindt het ethisch helemaal ok om dit maatschappelijk moeilijke momentje waarin solidariteit van iedereen gevraagd wordt, pervers te gebruiken om extra loon los te weken voor één enkele groep gepriviligeerden ... degoutant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een probleem met schrik die blijkbaar afgekocht kan worden voor 50€, na "overleg tussen directie en vakbonden" Ik hoop dat Weyts in deze zwaar op zijn strepen zal gaan staan. Laatst gewijzigd door Wapper : 26 november 2015 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is 50 euro extra een bescherming tegen terrorisme? Ofwel ben je bang en rijd je niet, ofwel ben je niet bang en rijd je wel. Moeten bazen van bouwondernemingen, die in Brussel "moeten" werken, hun personeel ook extra gaan betalen? Waar gaat het heen? De vakbonden (het ACV) zou er beter voor zorgen dat de ARCOPAR mensen hun geld terugkrijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Dat zat er idd dik in.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun geld zit ergens in het acw, of de acw is er toch verantwoordelijk voor. HUN geld van arcopar zit niet bij de belastingbetaler. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou in deze wel eens de lelijke smoelen willen zien van sommige partijen, als daarover gestemd zou worden. Voor de rest begrijp ik jouw sneer in de richting van de politici op federaal niveau niet. Maar dat is nog gebeurd. Trek je daar maar even weinig van aan als ik. Zever is zever. .
|
![]() |
![]() |