![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
niemand is verplicht om in België of zelfs in Vlaanderen te blijven wonen hé ? Maar gelukkig zijn appartementsbewoners helderzienden die reeds jaren wisten dat Turteldinges hun 2 maal ging belasten zodat de Turteltaks 3 keer meer inkomsten genereert dan oorspronkelijk vooropgesteld, voor eigen financiering op de koop toe. Had ik ook maar die gave. Misschien is er iemand die toch eens de tijd wil investeren om jou het verschil tussen arm en rijk uit te leggen ? Laatst gewijzigd door lupus : 5 december 2015 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sossen hebben zich tenminste altijd aan de wet gehouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Mevrouw Turtelboom heeft ook nooit weggestoken dat de stroomheffing vooral bedoeld was om haar eigen projecten te financiëren. Voor mij alvast een lijk dat uit de kast valt. Slechts 1/3 van de opbrengst is bedoeld voor het wegwerken van de schulden van de GSC. De stroomheffing mag dus met recht en rede de naam Turteltaks dragen.
Laatst gewijzigd door Jakko : 7 december 2015 om 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wie zou haar sekstoy zijn die haar dat geleerd heeft? De keizer van Oostende misschien? Die had toch ook een belang in van die dubieuze bedrijven? Soort zoekt soort ![]() (en nu moet ik gaan overgeven. Alleen al de gedachte om sik"ske op madammeke trut bezig te zien laat mij kokhalzen) Laatst gewijzigd door PORSCHE : 7 december 2015 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |