![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
Bekijk resultaten enquête: Brengt facebook met hun 'ludieke' actie tegen Belgie onze veiligheid in het gedrang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 62,50% |
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
seen.life Faceboek zonder drama's, opvolging noch censuur. Enkel miljoenen die plotsklaps overschakelen zou een mooi signaal zijn. Geen censuur. Dan kan wanand ook zijn ding blijven posten. Ik zie hem nog niet met een keukenmes rondsnellen... |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fakebook
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik kan niet eens op de facebookpagina van de openbare oproep. Deze regering kan werkelijk niets. Om m'n privacy te beschermen zou ik moeten inloggen om een openbare pagina te bekijken. Logisch he.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Big brother is overal. Wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 december 2015 om 07:23. |
|
![]() |