![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik zou stemmen op | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,87% |
O VLD |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
39 | 33,91% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,35% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
43 | 37,39% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
21 | 18,26% |
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is tegen omdat hij hoopt dat het, in het geval dat van iedereen te zien zou zijn wat zijn keuze is, er dan zoals dat gebruikelijk is bij peilingen veel VB kiezers er niet voor uit komen en dat dan de andere partijen schijnbaar betere resultaten behalen. Dat is met peilingen ten overstaan van de eigenlijke verkiezingen ook meestal zo het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist zoals in de misdaad iemand onschuldig is tot de schuld bewezen is, is hier het VB de enige partij die nog maagdelijk ongeschonden is. Van al de rest, op het N-VA na, is al bewezen wat voor een zooitje het is, een grote bende zonder het minste scrupules. Laatst gewijzigd door Garry : 14 december 2015 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik was vergeten dat ik iets beloofd had. Als de NVA alle aanslagen voorkomt, ging ik daarop stemmen.
Dus ja, als dat zo is, moet ik op de NVA stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen idee. niet op de traditionele partijen omdat die er niets van bakken, niets willen veranderen en gewoonweg geen mensen hebben van enig kaliber.
VB niet omdat ik verstand heb. Idem voor PVDA. N-VA niet omdat ze teveel in de conservatief-rechtse hoek zijn gaan staan. mocht Groen een deftig communautair programma hebben, ik zou nog beginnen te twijfelen, maar die zitten vast aan hun koekendoos-België. In Aalst is er een afscheuring van de SPa, iets meer in het centrum en Vlaamser. Die kunnen nog mijn stem krijgen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA uiteraard.
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is het verschil tussen de SPa afscheuring in Aalst en de ACW tsjeven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want waren de woorden van Bartje uit het verleden niet: een "forza flandria" zal er een zijn ZONDER Bart De Wever ? Bovendien heeft TVG Bartje niet meer nodig, afgaande op de forumpeiling. Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 14 december 2015 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Daarbij, ik denk niet dat de eerste bekommernis van het VB en N-VA bij die uitslag het vormen van een federale regering zal zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je lang genoeg discuteert kun je dat toch raden wie voor welke strekking kan stemmen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best 'funny' deze enquête
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat die afscheuring Vlaamser is en CD&V absoluut niet Vlaams is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Niet vergeten dat er nog de geheime atoma-schriftjes van de N-VA zijn, die in de kluizen van de vier regeringspartijen bewaard worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Ook zij hebben kazak gedraaid ivm met het eerste punt van hun programma. Aldus hebben zij gekozen voor de postjes, niet meer of niet minder. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat zij daardoor al heel wat gerealiseerd hebben waarop dan ik vraag wat? Belastingverhoging, pensioenhervorming... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |