Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 23 december 2015, 12:03   #21
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat zijn er die al een vergunning hebben hé Bobke.... op een sportschutterslicentie koop je wat je wil en meteen mee naar huis.
Verwacht je in de toekomst maar aan maatregelen die de (bezitters van een) SSL zullen viseren.
In het kader van de 'strijd tegen terreur' en 'voor onze veiligheid' natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 23 december 2015 om 12:10.
Thuleander is offline  
Oud 23 december 2015, 12:08   #22
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro Bekijk bericht
In 1919 is de wapenwet van kracht geworden, de burgers mochten geen wapens meer in het bezit hebben, uit angst voor een revolutie na WWI.
De politiekers waren dus bang.
Deze wet is nog steeds actueel.
Nu is het niet zozeer dat er een revolutie op gang zou zijn, maar wel het behoud van onze culturen, vrijheden en sociale zekerheid, wat mogelijk kan ontaarden in burgeroorlogen.
O jawel.
Jachtgeweren, .22 geweren en enkelschots pistolen waren nog vrij te koop.
Ondertussen is die wet al een paar keer verstrengt waardoor ge daar ook een vergunning moest voor hebben.
Bobke is offline  
Oud 23 december 2015, 12:13   #23
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

verfbollekesgeweer en pater leman staat aan de deur
Oud 23 december 2015, 12:29   #24
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mijn 9mm staat op een sportschutterslicentie....

Handvuurwapens met een kaliber anders dan .22 short of .22 long (rifle) moeten op vergunning.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 23 december 2015, 13:16   #25
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Handvuurwapens met een kaliber anders dan .22 short of .22 long (rifle) moeten op vergunning.
Niet zeveren hé, 'k heb net nog de 5-jaarlijkse controle van de provincie aan de deur gehad. Alles in orde.
Skobelev is offline  
Oud 23 december 2015, 13:28   #26
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet zeveren hé, 'k heb net nog de 5-jaarlijkse controle van de provincie aan de deur gehad. Alles in orde.
Straffe uitspraken zat in de sportschutterswereld.
Daarom heb ik ook die deur achter me toegetrokken.
Ik had vrij veel wapens, waaronder een 9mm HiPower op vergunning, maar om geen x aantal keer per jaar gedwongen tussen de nitwits te moeten gaan zitten heb ik de boel van de hand gedaan.

Proficiat met uw 9 mm pistool op sportschutterslicentie.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 23 december 2015, 13:54   #27
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De duitsers bewapenen zich, en dat is niet om een konijn te schieten voor de kerstmaaltijd.

http://joostniemoller.nl/2015/11/dui...aal-wapens-in/
Uit de commentaren...

Citaat:
Internet is in zijn implicaties te vergelijken met de “uitvinding” van de drukpers. Het betekende het begin van het einde voor de Roomse overheersing van en monopolie op de beschikbare kennis. Het betekende een enorme verspreiding van kennis , de ketenen van creativiteit werden verbroken en het luidde de Renaissance in.
Geen wonder, dat de huidige machten dit met lede ogen aanzien. Het onttrekt zich aan hun controle. De vraag is of het ze gaat lukken om deze storm van informatie te kanaliseren en de verloren macht van de gecontroleerde massamedia te herstellen.
Het lukte de Katholieke kerk ook niet.

Zolang echter het electriciteitsnet en de electriciteitskabels in handen zijn van de overheid, hebben zij de beste kaarten. Met het omdraaien van 1 knop is de stroom uit. Eigenlijk is dit monopolie hetzelfde als het monopolie dat de Roomse kerk had over wat er gedrukt/gepubliceerd werd en in welke taal.
Ah daarom wil de overheid het monopolie hebben over de distributie van elektriciteit om het internet/de enorme toevloed van informatie te kunnen afblokken bij noodtoestanden.

Wat betreft die wapens, is nogal logisch als de overheid zijn handjes in de lucht houdt terwijl er miljoenen economische vluchtelingen binnenkomen terwijl in de wet staat dat alleen politieke vluchtelingen asiel mogen aanvragen. Duitsland krijgt instructies van hogerhand; dat kan niet anders...
Oud 23 december 2015, 13:59   #28
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Om hier even over door te bomen; telenet is in Amerikaanse handen als ik het juist heb en belgacom is in de handen van onze overheid. Laat de massale censuur en controle maar beginnen op het internet.

Wanneer wordt de internetmarkt eens eindelijk opengegooid en "vrij" gemaakt?
Oud 23 december 2015, 14:03   #29
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch heeft hij gelijk.
Bobke is offline  
Oud 23 december 2015, 15:08   #30
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Er is een oorlog op komst en ditmaal vechten we voor ons naakte voortbestaan als autochtone Europeanen. De mensen voelen dat allen aan en de legers worden afgebouwd terwijl de grenzen wijd open worden gezet. In 2020 zijn we officieel een deel van het Kalifaat, maar velen van ons zullen vechten tot het bittere eind. Ik weet dat de mensen met wie ik hier babbel binnnenkort misschien dood zullen zijn, vergiftigd, onthoofd, vermoord, weet-ik-veel. Herinnering. Ik had een mooie jeugd dus ik ben niet kwaad en standvastig zal ik mijn landgoed verdedigen tot ook ik ten onder ga. Ik ben niet kwaad maar ik ben klaar om te sterven. FUCK IS en al die linksen hier!
HOUZEE ! is offline  
Oud 23 december 2015, 15:44   #31
djoebidoebidoe
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Er is een oorlog op komst en ditmaal vechten we voor ons naakte voortbestaan als autochtone Europeanen. De mensen voelen dat allen aan en de legers worden afgebouwd terwijl de grenzen wijd open worden gezet. In 2020 zijn we officieel een deel van het Kalifaat, maar velen van ons zullen vechten tot het bittere eind. Ik weet dat de mensen met wie ik hier babbel binnnenkort misschien dood zullen zijn, vergiftigd, onthoofd, vermoord, weet-ik-veel. Herinnering. Ik had een mooie jeugd dus ik ben niet kwaad en standvastig zal ik mijn landgoed verdedigen tot ook ik ten onder ga. Ik ben niet kwaad maar ik ben klaar om te sterven. FUCK IS en al die linksen hier!
komkom, heeft u uw vlucht naar uruguay al geboekt?
djoebidoebidoe is offline  
Oud 23 december 2015, 16:12   #32
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Een deel van de linksen zijn al aan het bijdraaien; ze ontpoppen zich als rechtse vlinders. Hun haat voor de rechtse autochtone medemens was zo groot geworden dat ze de rechtse allochtoon adoreerden (ook al was die 10 keer erger). Ze krijgen zelf meer en meer last van dat concept. Destructief gedrag kan je een tijdje volhouden, op een bepaald moment zal de overlevingsdrang voor de meeste linkse mensen groter worden.

De linkse vergissing zal zijn tol eisen, de kleren gaan gescheurd worden. Een wapen kopen en je verdiepen in preppen kan ik iedereen aanraden.

Wat denken jullie van de Glock 17? De moeite om te kopen? Of zijn er betere?

Hou er rekening mee dat de overheid een tegenzet kan doen. Het weerloos maken van de bevolking, en ze slachtrijp maken is een stap die ze willen zetten.
bf62 is offline  
Oud 23 december 2015, 16:14   #33
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
De duitsers bewapenen zich, en dat is niet om een konijn te schieten voor de kerstmaaltijd.

http://joostniemoller.nl/2015/11/dui...aal-wapens-in/
Ja erop los gaan da ze maar doen...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 23 december 2015, 16:19   #34
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Een deel van de linksen zijn al aan het bijdraaien; ze ontpoppen zich als rechtse vlinders. Hun haat voor de rechtse autochtone medemens was zo groot geworden dat ze de rechtse allochtoon adoreerden (ook al was die 10 keer erger). Ze krijgen zelf meer en meer last van dat concept. Destructief gedrag kan je een tijdje volhouden, op een bepaald moment zal de overlevingsdrang voor de meeste linkse mensen groter worden.

De linkse vergissing zal zijn tol eisen, de kleren gaan gescheurd worden. Een wapen kopen en je verdiepen in preppen kan ik iedereen aanraden.

Wat denken jullie van de Glock 17? De moeite om te kopen? Of zijn er betere?

Hou er rekening mee dat de overheid een tegenzet kan doen. Het weerloos maken van de bevolking, en ze slachtrijp maken is een stap die ze willen zetten.
De enkele politiemensen die ik ken, zijn tevreden over Glock.
"ligt goed in de hand" en "aangenaam om mee te schieten" zijn de meest voorkomende commentaren. Ik denk ook minder duur dan Colt of S&W.
Ik begin trouwens serieus spijt te krijgen, dat ik mijn wapens indertijd heb verkocht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 december 2015 om 16:25.
Zipper is offline  
Oud 23 december 2015, 17:13   #35
serres
Schepen

Standaard

Citaat:
wat 5 jaarlijks??????????ik krijg om de 3 maanden controle..........en als die gasten (altijd dezelfde)van de rijkswacht komen ,dan zie ik hun oogjes glinstren. Maar ik heb dan amerikaanse en Israelische stukken

ich schaf das
serres is offline  
Oud 23 december 2015, 19:33   #36
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Straffe uitspraken zat in de sportschutterswereld.
Daarom heb ik ook die deur achter me toegetrokken.
Ik had vrij veel wapens, waaronder een 9mm HiPower op vergunning, maar om geen x aantal keer per jaar gedwongen tussen de nitwits te moeten gaan zitten heb ik de boel van de hand gedaan.

Proficiat met uw 9 mm pistool op sportschutterslicentie.
Waar maakt U zich druk om? Er bestaan landen waar men elke dag van het jaar Uw wapens mag komen controleren. Thuis of naar de bureau komen.

So what?
HIER
zonbron is offline  
Oud 23 december 2015, 19:35   #37
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serres Bekijk bericht
wat 5 jaarlijks??????????ik krijg om de 3 maanden controle..........en als die gasten (altijd dezelfde)van de rijkswacht komen ,dan zie ik hun oogjes glinstren. Maar ik heb dan amerikaanse en Israelische stukken

ich schaf das
Tuurlijk. Leuk is anders. Maar laat maar komen. En geniet maar van die oogjes. Onbetaalbaar.
HIER
zonbron is offline  
Oud 23 december 2015, 19:55   #38
serres
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Tuurlijk. Leuk is anders. Maar laat maar komen. En geniet maar van die oogjes. Onbetaalbaar.
oh yeah, ze komen bijna klaar
serres is offline  
Oud 23 december 2015, 20:25   #39
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
oh yeah, ze komen bijna klaar
Slechte pijper. Of zijt ge zo ene die niet slikt?
Ke Nan is offline  
Oud 23 december 2015, 22:02   #40
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ich schaf das
Meer nog, 't was de eerste keer, na +10jaar, dat er eens iemand langs kwam, 't zal hen wel meer om die pakweg 100€ te doen zijn...
Skobelev is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be