![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het kader van de 'strijd tegen terreur' en 'voor onze veiligheid' natuurlijk. Laatst gewijzigd door Thuleander : 23 december 2015 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jachtgeweren, .22 geweren en enkelschots pistolen waren nog vrij te koop. Ondertussen is die wet al een paar keer verstrengt waardoor ge daar ook een vergunning moest voor hebben. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() verfbollekesgeweer en pater leman staat aan de deur
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Handvuurwapens met een kaliber anders dan .22 short of .22 long (rifle) moeten op vergunning.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik ook die deur achter me toegetrokken. Ik had vrij veel wapens, waaronder een 9mm HiPower op vergunning, maar om geen x aantal keer per jaar gedwongen tussen de nitwits te moeten gaan zitten heb ik de boel van de hand gedaan. Proficiat met uw 9 mm pistool op sportschutterslicentie.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wat betreft die wapens, is nogal logisch als de overheid zijn handjes in de lucht houdt terwijl er miljoenen economische vluchtelingen binnenkomen terwijl in de wet staat dat alleen politieke vluchtelingen asiel mogen aanvragen. Duitsland krijgt instructies van hogerhand; dat kan niet anders...
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om hier even over door te bomen; telenet is in Amerikaanse handen als ik het juist heb en belgacom is in de handen van onze overheid. Laat de massale censuur en controle maar beginnen op het internet.
Wanneer wordt de internetmarkt eens eindelijk opengegooid en "vrij" gemaakt?
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Er is een oorlog op komst en ditmaal vechten we voor ons naakte voortbestaan als autochtone Europeanen. De mensen voelen dat allen aan en de legers worden afgebouwd terwijl de grenzen wijd open worden gezet. In 2020 zijn we officieel een deel van het Kalifaat, maar velen van ons zullen vechten tot het bittere eind. Ik weet dat de mensen met wie ik hier babbel binnnenkort misschien dood zullen zijn, vergiftigd, onthoofd, vermoord, weet-ik-veel. Herinnering. Ik had een mooie jeugd dus ik ben niet kwaad en standvastig zal ik mijn landgoed verdedigen tot ook ik ten onder ga. Ik ben niet kwaad maar ik ben klaar om te sterven. FUCK IS en al die linksen hier!
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De linkse vergissing zal zijn tol eisen, de kleren gaan gescheurd worden. Een wapen kopen en je verdiepen in preppen kan ik iedereen aanraden. Wat denken jullie van de Glock 17? De moeite om te kopen? Of zijn er betere? ![]() Hou er rekening mee dat de overheid een tegenzet kan doen. Het weerloos maken van de bevolking, en ze slachtrijp maken is een stap die ze willen zetten.
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ligt goed in de hand" en "aangenaam om mee te schieten" zijn de meest voorkomende commentaren. Ik denk ook minder duur dan Colt of S&W. Ik begin trouwens serieus spijt te krijgen, dat ik mijn wapens indertijd heb verkocht.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 december 2015 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ich schaf das ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |