![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toegegeven: het is verwarrend.
Maar heineken is paardenpis, en hier gaat het over kamelenpis. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, neen, geen van beiden.
Maar ik ben dan ook geen Hollander, en oog een Arabier. Nu, dat is niet relevant hoor. Ge weet toch hoe destijds de prince Phphillipette zijn vliegbrevet haalde, als eerste piloot met een ervaren instructeur co-piloot ? Men bracht de phillipette eerst onder algemene verdoving. De instructeur vermeldde nadien op het vluchtblad: "hij heeft geen enkele handeling verkeerd gedaan". Ewel, zo kan ik over kamelenpis oordelen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof zelfs niet dat die mannen daar lang op moeten wachten.
Het is voor die beesten dat of in de schijter gepakt te worden.
![]() |
#26 |
|
![]() Zelfs peuters zien het verschil tussen een paard en een kameel, rikkie.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok,
nu, zijt gerust, de pomp begint te mankeren, en dat gedruppel kunt ge geen zeiken meer noemen. .
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 december 2015 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat me eens effe checken , en u zal de zeiker VERPLICHT uithangen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 december 2015 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Heb je ooit de bijsluiters van die medicijnen gelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand dit al eens geprobeerd ?
![]()
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit gedronken.
Maar da's iets dat gemakkelijk te verhelpen is.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij zoet, tot mijn spijt niet echt mijn ding (ik ben geboren en getogen in Vilvoorde).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |