![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je stelt me teleur.
Ik had van jou spermabank verwacht. Uit de pubertijd aan't raken?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 26 december 2015 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vrouwtje wel heb ik horen zeggen, daar maakt ze pudding en gebak mee. For real: wij zijn allemaal klant bij de ECB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Ah, je bedoelde een bank in het algemeen. Wat is volgens jou de oplossing? Je centen in een kous onder je hoofdkussen stoppen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn sperma gebruikt ze soms om fruitdessertjes een appelsmaakje mee te geven
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb jij dat gaan proeven bij echte mannen misschien?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja wat is daar mis mee ? En als je je geld nodig hebt heb je het direct. Als je tegenwoordig bij een bank pakweg 3000 euro cash geld wil moet je eerst al verlof nemen want ze zijn nooit open en éénmaal daar een gans verhoor ondergaan.....en met wat geluk willen ze het dan bestellen....drie dagen later mag je er dan om gaan (als ze die dag open zijn natuurlijk en je verlof kan krijgen)
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2015 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indianenverhaal. Tenzij je zegt om hoeveel cash het ging........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoofken is als eenvoudig ambtenaarke met niet zoveel centen, simpelweg klant bij Argenta.
Heel vroeger bij de ASLK en opvolger, maar dan overgestapt wegens de hantering van het Colruyt-principe naar Argenta: geen kosten aan sjieke bankkantoren enz. en in ruil daarvoor gratis alle kaarten, internetbankieren .. en een iets betere rente. Bij de overstap was er destijds nog de gratis hospitalisatieverzekering. Toch twee of drie keer beroep op kunnen doen voor de kinderen. Dik ok, maar dat bestaat nu niet meer. Ik heb voorlopig geen zin om te wijzigen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen banken zijn nu verplicht om te peilen wat je intenties zijn met een 'grote' som cash geld bij sommige banken begint dat voor 3000 euro maar vanaf 10.000 euro overal.
Sowieso moet je bankbiljetten bestellen.In principe hebben bankkantoren geen bankbriefjes meer in huis (enkel nog aan de bankautomaat). Alleszins niet meer dan de meeste mensen nog in hun portemonnee hebben. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2015 om 07:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft dat belang dan ? Zolang het uw geld is zie ik niet in wat de bank daar zaken of problemen mee heeft ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2015 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je als particulier meer dan 3000 euro cash afhalen, vragen ze sinds 1.1.2014 of je facturen of andere bewijsstukken kan voorleggen. Heb je een grote som voor het buitenland nodig, weer hetzelfde verhaal of doe het met een peperdure Swift overschrijving volgens hen (al heb je bv geen buitenlandse bankrekening...). Weinig service meer tegenover de klant; pure hielenlikkerij van de overheid. En ja, ik ben achteraf toch blij met de opzeg, hoewel het proces me dus niet helemaal correct leek. Ik heb geen zin in al dat gedoe om mijn geld in handen te krijgen. Als het ooit weer nodig is, haal ik het wel in delen af bij Belfius... daar kun je trouwens gewoon 500 euro biljetten uit de automaat halen. ![]() Het valt me op dat niemand Beobank vermeld... voor de kredietkaarten. Was ik ook vergeten, heb ook een mastercard world van hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |