![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U was hier 't eerst marginaal, nu komen die vreemdelingen dat van u overpakken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() De eerste kerk die in Europa door moslims in brand gestoken wordt zal als actie enorm veel symbolische waarde hebben en van een totaal andere orde zijn dan wat gefoefel aan tietjes of een gewapende overval op een concert.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik verwacht eerder dat de boel gaat ontploffen na een confrontatie tussen beide extreme zijden waarbij doden vallen. En dan doel ik niet op een aanslag, maar op rellen bij een uit de hand gelopen manifestatie of iets dergelijks.
Laatst gewijzigd door JBM : 7 januari 2016 om 15:26. |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() ... dus nu is het terug de beurt aan de moslims om te reageren ? Zij schieten terug een hoop mensen overhoop , wij steken meer gebedshuizen in brand , zij schieten nog meer mensen overhoop , wij ...
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Begrijp me aub niet verkeerd. Dat is niet het scenario waar ik, of om het even welk weldenkend mens, op zit te wachten. Desalniettemin is dat wat er zal gebeuren zolang de machthebbers de zaken op zijn beloop laten. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag voor een afspraak naar Rijsel geweest. Eerst tijd verloren aan de grens door de scherpe controle. In Rijsel zelf in totaal 6 keer tegengehouden en zes keer mijn rolvaliesje moeten opendoen. Het begint tegen te steken.
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet maar geen Belgische nummerplaat hebben.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt altijd van stijl veranderen, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar nu ze hier zitten, wordt het wel hoog tijd dat wijzelf op de hoogte zijn van het "goddelijke" aanvalsplan.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Maar u kunt er niet genoeg van krijgen? Lees ik bij u telkens een oproep tot geweld? Men weet uw adres hoor.
![]() Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 7 januari 2016 om 20:29. |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren was er geen controle. Aan de Luxemburgse-Franse grens al weken niet meer. Lekker cool aan 150 over de grens gereden.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar verder geef ik u gelijk, voor mij mag de polarisatie escaleren, dat zal de enige mogelijkheid zijn om die horde islamitische sprinkhanenplaag uit Europa te verdrijven. Ik kijk er naar uit. |
|
![]() |