![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 1 januari 2016 om 22:52. |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waar heb je het over? Ik heb niets te maken met dat idiote filmpje dat je nu al twee keer aanhaalt. Dat kieken Fille van de Foor heeft dat er opgezet. Als je zelf een beetje 'focus' zou hebben, had je dit al lang zelf gezien.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel mijn beste. 2016 wordt het jaar van de contrareactie. Read my lips. Ik zit vol energie en ben bijna tevreden. Hartelijk dank en voorspoed 2016! Wees gerust....
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 2 januari 2016 om 05:51. |
![]() |