![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig om zien. De oogkleppen vallen af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logisch dat personen die tot links behoren niet zo snel er voor uit komen dat ze dwaalden. Laatst gewijzigd door Garry : 3 januari 2016 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die heeft gewoon ingezien dat momenteel de wind in een andere hoek staat en zet gewoon haar vangnet in de richting vanwaar de vermoede gebraden kiekens komen aangewaaid. Ik heb nog spijtoptanten gekend. Er is met zulk volk niks aan te vangen; noch links noch rechts. De partijen die ze opvangen moeten serieus gaan beseffen dat de partij in serieus gevaar verkeert. Gelukkig moet ik noch de linkse noch de rechtse nonsens niet meer. En ik voel mij daar heel confortabel bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat er veel die vandaag het licht van de zon ontkennen wel weten hoe fout , medeplichtig en suïcidaal ze wel zijn . Maar om hun jobke doen ze mee met het zelfvernietigende PC systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar even goed: zelfs een duurdere fles van ginder, kap ik liever niet in mijn naftenbak. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik heb al eer aangegeven dat ik mezelf beschouw als extreem op de as van het communautaire, maar op de as van het sociale zelfs iets linkser dan centrum. Zo lang daar maar het aspect 'verantwoordelijkheid opnemen als gij dat enigszins kunt' bij komt kijken.) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw bijdragen aan dit forum vallen onder noemer 'gematigd'? ![]() Af en toe kan ik eens hartelijk lachen op dit forum. Waarvoor mijn dank. Laatst gewijzigd door geertvdb : 4 januari 2016 om 01:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zegt 't zelf; 'te kwader trouw'.
Alsof we dat nog niet wisten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Dit draadje is kostelijk.
Al die rechtsen die op hun borst kloppen dat ze 'gelijk' hadden. Terwijl er al veel linksen claimen dat er iets mis is met de immigratiestromen en de islam, zoals benno berhardt, Schaeffer, Vermeersch, om nog niet te spreken van Hitchens en Dawkins. Maar waar zijn al die rechtsen die toegeven dat de groenen gelijk hadden over de opwarming van de aarde, reeds in de jaren 70? Oorverdovende stilte.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verre van! Misschien "maatschappij en samenleving" of "immigratie en integratie" maar zeker geen k&k.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De groenen hebben de opwarming van de aarde enkel gebruikt voor electoraal gewin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht, met ongeduld en "great expectations", op een "groot-verhaal" reactie van Bert Anciaux...
![]() |
![]() |
![]() |