![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit schrik om het Vlaams Belang achterna te gaan koos de N-VA voor het VU-scenario. De N-VA IS er dus aan begonnen. Zonder de minste garantie dat er ook maar één punt uit haar eigen partijprogramma op tafel zal komen. Nu kan de N-VA niet meer terug, maar zal ze de hele legislatuur het "sociaal economische dada" van de andere partijen moeten steunen. En daar komt de vluchtelingentsunami nog bovenop. Laat de hoop dus maar varen dat de N-VA tegen het einde van de legislatuur nog iets zal mogen goedmaken zodat ze haar Vlaams-nationalistische kiezers niet verliest. Die IS ze al voor een deel kwijt, en er zullen er nog volgen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 januari 2016 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, de arabisering van Europa zal op termijn niet alleen leiden tot een burgeroorlog maar tot de derde wereldoorlog. En ja, daar zullen heel veel doden bij vallen. De aanhangers van de islam hebben het trouwens niet alleen op "ongelovigen" gemunt. In welk moslimland staan ze ELKAAR niet naar het leven?
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad gaat over de vermoedelijke winst van de eigenaar van het vakantiepark.
Ik heb al in een andere draad aangegeven: ik verwacht dat hij er zijn broek aan gaat scheuren. Over al het gezever off topic in deze draad, hebben we al veel woorden gepleegd in draden met de juiste titel. Vaak met weinig hinder van enige kennis ter zake. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Schoof spreekt als enige met kennis van zake.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch leuk dat je hun voorstellen opsomt, maar kan je me ook 1 (EEN) partij opnoemen die de voorstellen van de N-VA en Vlaams Belang steunde?
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je hetzelfde als demonen? Die benijdt namelijk alleen maar de "eigenaar" die vermoedelijk zal verdienen aan het ter beschikking stellen van zijn eigendom gedurende de wintermaanden. Of bedoel je dat het waanzin is om in de gemeente van een rode allochonenknuffelaar een kleine duizend van de Brusselse straten geplukte "vluchtelingen" te herbergen tot de wintermaanden voorbij zijn? Of ben je het misschien eens met het racistische Blok en vrijzinnige, die als oplossing kiezen voor: grenzen dicht en push them back?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 januari 2016 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of staat het opsommen van de keuze mogelijkheden voor jou gelijk met steun ? Maar het is wel positief dat zelfs jij schrijft dat die voorstellen racistisch zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Amai, de balk moet wel gigantisch zijn. In quasi elk land zijn er lokale spanningen tussen bevolkingsgroepen. Het helpt de interne relaties dus NIET als een externe grootmacht of coalitie daarbovenop je land naar het stenen tijdperk bombardeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Containerschip in en ontladen aan de kust met Syrie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bedoel je toch? Je bedoelt dat externe grootmachten zich niet moeten moeien als de moslims in JOUW land mekaarnaar het leven staan? Met dat laatste ben ik het volmondig eens zie! Of heb je er overheen gelezen dat ik het prima vind dat moslims mekaar uitmoorden? Maar dan wel in hun eigen woestijn en niet in de landen van mensen die de middeleeuwen al eeuwen achter zich hebben gelaten. Jammer genoeg blijven jouw lieve geloofsgenoten niet in jouw gezegende moslimland maar komen ze, net als jij, naar het zedenloze westen om koppen te snellen, de boel in de fik te zetten en de mensen in andermans land hun gelovige goesting op te dringen. Als jij en je moslimlieverdjes in eigen land bleven hadden de grootmachten geen reden om zich in jouw achterlijke zandbak te gaan moeien.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demonen wil zélf die 19.000 euro per dag opstrijken. De vluchtelingen waarvoor dat geld wordt uitgegeven kunnen aan zijn rode reet roesten.
Of wat dacht je anders?
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat niemand dat uitvoerbaar plan nog niet zelf bedacht heeft ....
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De islamistenlanden zijn op mentaal vlak het stenen tijdperk nog altijd niet ontgroeid.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan beter zeggen wat je bedoelt. En dat is dat alle EU-getrouwe politici dit plan onuitvoerbaar achten.
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat heeft totaal niets met racisme te maken, dat heeft u naar mijn bescheiden mening fout ingeschat. Waar ik wel in geloof is dat die invasie opgezet spel is om de EU klein te krijgen. Misschien zie ik dat weer maar eens totaal verkeerd, geen idee van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2016 om 16:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Nogal vaag , wie zit er volgens jou achter , wie dirigeert die hordes vluchtelingen ?
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 5 januari 2016 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opvang tot 01/04/2016.
Toch om te lachen zekers. |
![]() |
![]() |
![]() |