Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2016, 10:37   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ze hadden wel een keuze "er nooit aan begonnen"
Inderdaad. Dat heb ik vanaf dag 1 gezegd. Dat ze de verantwoordelijken voor de lijken die uit de kast zouden gaan vallen zélf hun rotzooi moesten laten opruimen.
Uit schrik om het Vlaams Belang achterna te gaan koos de N-VA voor het VU-scenario.
De N-VA IS er dus aan begonnen. Zonder de minste garantie dat er ook maar één punt uit haar eigen partijprogramma op tafel zal komen.
Nu kan de N-VA niet meer terug, maar zal ze de hele legislatuur het "sociaal economische dada" van de andere partijen moeten steunen. En daar komt de vluchtelingentsunami nog bovenop. Laat de hoop dus maar varen dat de N-VA tegen het einde van de legislatuur nog iets zal mogen goedmaken zodat ze haar Vlaams-nationalistische kiezers niet verliest. Die IS ze al voor een deel kwijt, en er zullen er nog volgen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 januari 2016 om 11:02.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 10:47   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Geen andere keuze Gewoon broekschijters ja. Ze hadden van dag 1 ze allemaal moeten terug sturen of laten verzuipen. Gewoon niet binnen laten! Dan was de keuze vanaf dag 1 gemaakt en zaten wij nu niet met al die ellende.

Let op mijn woorden : dit gaat in Europa een burgeroorlog geven. Europenanen tegen vluchtelingen. Binnen enkele jaren voelen die zich hier thuis en hebben ze zich bewapend. Dan mogen wij naar hun pijpen dansen en als slaven gaan werken. Of er gaan veel, heel veel doden vallen!
Het is omdat het broekschijters zijn dat de N-VA geen andere keuze ziet. Vergeet niet dat de partij niet alleen de traditionele partijen in de kont kruipt, maar ook Europa, en bijgevolg naar de pijpen danst van mof merkel.

En ja, de arabisering van Europa zal op termijn niet alleen leiden tot een burgeroorlog maar tot de derde wereldoorlog.
En ja, daar zullen heel veel doden bij vallen. De aanhangers van de islam hebben het trouwens niet alleen op "ongelovigen" gemunt. In welk moslimland staan ze ELKAAR niet naar het leven?
Oud 5 januari 2016, 10:47   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

De draad gaat over de vermoedelijke winst van de eigenaar van het vakantiepark.

Ik heb al in een andere draad aangegeven: ik verwacht dat hij er zijn broek aan gaat scheuren.

Over al het gezever off topic in deze draad, hebben we al veel woorden gepleegd in draden met de juiste titel.
Vaak met weinig hinder van enige kennis ter zake.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 10:49   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
De uitbater van het vakantiepark Parelstrand in Lommel kan mogelijk tot anderhalf miljoen euro verdienen aan de komst van vluchtelingen. Bij een volle bezetting van het park loopt de vergoeding allicht op tot 19.000 euro per dag. Het gaat om een inschatting die de redactie van de regionale zender TV Limburg kon maken op basis van gesprekken met insiders.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160104_02048456

Iemand moet die waanzin stoppen!
Het is en blijft inderdaad waanzin.
Oud 5 januari 2016, 10:52   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De draad gaat over de vermoedelijke winst van de eigenaar van het vakantiepark.

Ik heb al in een andere draad aangegeven: ik verwacht dat hij er zijn broek aan gaat scheuren.

Over al het gezever off topic in deze draad, hebben we al veel woorden gepleegd in draden met de juiste titel.
Vaak met weinig hinder van enige kennis ter zake.
Juist ja.
De Schoof spreekt als enige met kennis van zake.
Oud 5 januari 2016, 10:57   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
"Ze" hebben geen andere keuze, anders zouden "ze" die zeker maken.

Nochtans hoorde ik van NVA en van het VB dat er WEL andere keuzes zijn, nl:
1-2-2012
Volgens N-VA-kamerlid Sarah Smeyers is de nieuwe opvangcrisis het gevolg van een gebrek aan structurele maatregelen inzake asiel en migratie. "Alle emmers zijn vol, maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?", verklaarde ze tijdens het Kamerdebat vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml

24-9-2015
De oplossing ligt dan ook voor de hand. Pas de Europese regels toe. Beroep u op Europese afspraken waarbij asielzoekers dienen ingeschreven te worden in het eerste land dat zij betreden en organiseer hier een inschrijvingsstop voor vluchtelingen. Geldt in dit land overigens niet reeds sinds 1970 een immigratiestop? Ten tweede: organiseer een referendum bij de bevolking over de vluchtelingenproblematiek. Ten derde: trek u éénzijdig terug uit de Conventie van Genève en eis de aanpassing van de Conventie van Genève namelijk de invoering van het territorialiteitsbeperking die de opvang van de vluchtelingen in de eigen regio regelt.
Zet onze marine in om in de Middellandse Zee een “push them back” beleid te voeren zoals in Australië het geval is.

http://www.filipdewinter.be/tag/vluchtelingen
Sinds wanneer steun jij de voorstellen van het racistische Blok, vrijzinnige?

Toch leuk dat je hun voorstellen opsomt, maar kan je me ook 1 (EEN) partij opnoemen die de voorstellen van de N-VA en Vlaams Belang steunde?
Oud 5 januari 2016, 11:09   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het is en blijft inderdaad waanzin.

Bedoel je hetzelfde als demonen? Die benijdt namelijk alleen maar de "eigenaar" die vermoedelijk zal verdienen aan het ter beschikking stellen van zijn eigendom gedurende de wintermaanden.

Of bedoel je dat het waanzin is om in de gemeente van een rode allochonenknuffelaar een kleine duizend van de Brusselse straten geplukte "vluchtelingen" te herbergen tot de wintermaanden voorbij zijn?

Of ben je het misschien eens met het racistische Blok en vrijzinnige, die als oplossing kiezen voor: grenzen dicht en push them back?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 januari 2016 om 11:11.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 11:15   #28
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Sinds wanneer steun jij de voorstellen van het racistische Blok, vrijzinnige?

Toch leuk dat je hun voorstellen opsomt, maar kan je me ook 1 (EEN) partij opnoemen die de voorstellen van de N-VA en Vlaams Belang steunde?
Waar lees jij dat ik de racistische voorstellen van het VB steun ?
Of staat het opsommen van de keuze mogelijkheden voor jou gelijk met steun ?
Maar het is wel positief dat zelfs jij schrijft dat die voorstellen racistisch zijn
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 11:29   #29
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is omdat het broekschijters zijn dat de N-VA geen andere keuze ziet. Vergeet niet dat de partij niet alleen de traditionele partijen in de kont kruipt, maar ook Europa, en bijgevolg naar de pijpen danst van mof merkel.

En ja, de arabisering van Europa zal op termijn niet alleen leiden tot een burgeroorlog maar tot de derde wereldoorlog.
En ja, daar zullen heel veel doden bij vallen. De aanhangers van de islam hebben het trouwens niet alleen op "ongelovigen" gemunt. In welk moslimland staan ze ELKAAR niet naar het leven?
De islamieten zouden beter de relatie tussen Vlamingen en Walen in België als voorbeeld nemen in hun landen.

Amai, de balk moet wel gigantisch zijn.

In quasi elk land zijn er lokale spanningen tussen bevolkingsgroepen. Het helpt de interne relaties dus NIET als een externe grootmacht of coalitie daarbovenop je land naar het stenen tijdperk bombardeert.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 11:38   #30
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
De uitbater van het vakantiepark Parelstrand in Lommel kan mogelijk tot anderhalf miljoen euro verdienen aan de komst van vluchtelingen. Bij een volle bezetting van het park loopt de vergoeding allicht op tot 19.000 euro per dag. Het gaat om een inschatting die de redactie van de regionale zender TV Limburg kon maken op basis van gesprekken met insiders.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160104_02048456

Iemand moet die waanzin stoppen!
En... wat is uw oplossing dan?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 11:39   #31
Tavek
Banneling

Standaard

Containerschip in en ontladen aan de kust met Syrie.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 11:48   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De islamieten zouden beter de relatie tussen Vlamingen en Walen in België als voorbeeld nemen in hun landen.

In quasi elk land zijn er lokale spanningen tussen bevolkingsgroepen. Het helpt de interne relaties dus NIET als een externe grootmacht of coalitie daarbovenop je land naar het stenen tijdperk bombardeert.
Juist ja. Vlamingen en Walen snijden mekaar ook de keel over, verbranden mekaar levend, verkrachten mekaars vrouwen en gooien elkaars homo's van de toren of hangen hen op.
Dat bedoel je toch?

Je bedoelt dat externe grootmachten zich niet moeten moeien als de moslims in JOUW land mekaarnaar het leven staan?

Met dat laatste ben ik het volmondig eens zie! Of heb je er overheen gelezen dat ik het prima vind dat moslims mekaar uitmoorden? Maar dan wel in hun eigen woestijn en niet in de landen van mensen die de middeleeuwen al eeuwen achter zich hebben gelaten.

Jammer genoeg blijven jouw lieve geloofsgenoten niet in jouw gezegende moslimland maar komen ze, net als jij, naar het zedenloze westen om koppen te snellen, de boel in de fik te zetten en de mensen in andermans land hun gelovige goesting op te dringen. Als jij en je moslimlieverdjes in eigen land bleven hadden de grootmachten geen reden om zich in jouw achterlijke zandbak te gaan moeien.
Oud 5 januari 2016, 11:52   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En... wat is uw oplossing dan?
Demonen wil zélf die 19.000 euro per dag opstrijken. De vluchtelingen waarvoor dat geld wordt uitgegeven kunnen aan zijn rode reet roesten.
Of wat dacht je anders?
Oud 5 januari 2016, 12:10   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Containerschip in en ontladen aan de kust met Syrie.
Dat niemand dat uitvoerbaar plan nog niet zelf bedacht heeft ....

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 13:16   #35
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jenever, je blijft grappig!

De islamistenlanden zijn op mentaal vlak het stenen tijdperk nog altijd niet ontgroeid.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 13:39   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat niemand dat uitvoerbaar plan nog niet zelf bedacht heeft ....

.
Je kan beter zeggen wat je bedoelt. En dat is dat alle EU-getrouwe politici dit plan onuitvoerbaar achten.
Oud 5 januari 2016, 16:26   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedoel je hetzelfde als demonen? Die benijdt namelijk alleen maar de "eigenaar" die vermoedelijk zal verdienen aan het ter beschikking stellen van zijn eigendom gedurende de wintermaanden.

Of bedoel je dat het waanzin is om in de gemeente van een rode allochonenknuffelaar een kleine duizend van de Brusselse straten geplukte "vluchtelingen" te herbergen tot de wintermaanden voorbij zijn?

Of ben je het misschien eens met het racistische Blok en vrijzinnige, die als oplossing kiezen voor: grenzen dicht en push them back?
Nee hoor, ik ben er zelfs niet jaloers op want ik hoop dat hij daarna kan stoppen met het uitbaten van zijn 'vakantiekamp' want dat zal ver tot op de grond afgebroken zijn denk ik.

Citaat:
Ze hadden bij mij de kans nog niet gekregen om tot in België te geraken want tijdens het vluchten passeerden ze al tal van landen waar geen oorlog aan de gang is en waar ze ook konden opgevangen worden. Waar zijn die miljarden naartoe die men 'uitgetrokken' heeft om ze in de naburige landen op te vangen vanwaar ze vandaan kwamen? (aan vingers blijven plakken waarschijnlijk)

En dat heeft totaal niets met racisme te maken, dat heeft u naar mijn bescheiden mening fout ingeschat.

Waar ik wel in geloof is dat die invasie opgezet spel is om de EU klein te krijgen.

Misschien zie ik dat weer maar eens totaal verkeerd, geen idee van.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2016 om 16:27.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 16:38   #38
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Waar ik wel in geloof is dat die invasie opgezet spel is om de EU klein te krijgen.
Nogal vaag , wie zit er volgens jou achter , wie dirigeert die hordes vluchtelingen ?

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 5 januari 2016 om 16:39.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 17:17   #39
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Opvang tot 01/04/2016.
Toch om te lachen zekers.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2016, 19:05   #40
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Nogal vaag , wie zit er volgens jou achter , wie dirigeert die hordes vluchtelingen ?
Universalia ? Een simpel antwoord moet toch lukken of niet ?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be