![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar wie zegt dat hij zelf geen moslim is. Dan moet hij natuurlijk geen angst hebben voor het lot van zijn familie.
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Tusk: "Geen Europese top nodig".
|
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze beseffen blijkbaar niet hoe razend heel veel mensen zijn.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik zou een beetje playstation spelen.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zal nooit gebeuren, ze worden beveiligd door mensen die weten wat moorden is.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() :d
|
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Snerror : 8 januari 2016 om 20:36. |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat het al in 2016 zo uit de hand gaat lopen weet niemand. Maar eens het verkeerd loopt zal het niet meer tegen te houden zijn. De ellende die we vandaag op TV zien zal snel hier ook werkelijkheid worden. Het enige wat je kan doen is jezelf bewapenen zodat je je tenminste kan verdedigen. Ik heb al wat voorraad en zoek in versneld tempo nog wat aankopen te gaan doen. En : de prijzen op de zwarte markt beginnen al serieus te stijgen. Er is al veel meer vraag dan aanbod! |
||
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Een opstand? Die zit er volgens mij aan te komen, alhoewel ik denk dat de trigger niet van de autochtonen zal komen. De meeste autochtonen hebben het redelijk goed tot goed, als je iets te verliezen hebt ga je niet zo snel de straat op met geweren en knuppels.
In het Antwerpse had ik enkele jaren terug een cafékennis die zich aan het bewapenen was en voedsel e.d. aan het inslaan tot het systeem zou instorten (om zich te verdedigen voor alle duidelijkheid). Ik heb hem toen nog letterlijk 'mesjogge' genoemd. Mocht ik hem nu nog eens tegen het lijf lopen zou ik moeten toegeven dat ik me vergist heb. Alhoewel het me zeker niet zou verbazen dat hij hier op het forum zit. Alhoewel ik hier geen concrete kennis of aanwijzigingen voor heb vrees ik de dag dat er een gerichte aanval op moslims zal gebeuren. Dan zullen overal in Europa straten van grootsteden in brand staan. De buitenproportionele reactie van de moslimjongeren op zo'n gebeuren zal volgens mij net de bal aan het rollen brengen en zal tot een guerilla-oorlog tussen ordediensten (politie en militairen) en moslims in de straten van alle grote en middelgrote steden in Europa leiden. Eenmaal de chaos groot genoeg zal men de grote middelen moeten inzetten en iedere moslim die zich verzet opsluiten, al dan niet ergens samen aan de grenzen van Europa. Verregaande anti-moslimwetten die nu nog ondenkbaar zijn zullen goedgekeurd worden. Ik denk dus dat de moslimdominantie van Europa er niet zal komen omdat het binnenkort reeds volledig zal ontsporen (gelet op de snelheid van escalatie de laatste jaren). Gezien moslims op heden toch nog een kleine minderheid vormen zullen ze de duimen moeten leggen. Wat de politieke, maatschappelijke en economische schade voor Europa zal zijn is echter een andere zaak. Laatst gewijzigd door Frederik2000 : 9 januari 2016 om 13:06. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Probleem: die domme mohammedanen wachten niet altijd op het signaal van de bankiers (dus van de door de banken omgekochte politici en internationale organisaties, dus van onze machthebbers) om keet te beginnen schoppen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote probleem is dat diegenen die het neoliberale beleid uitstippelen net diegenen zijn die hun gezond verstand gebruiken m.b.t. de vluchtelingen- en integratieproblemen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |