Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2016, 12:01   #21
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ja, want jij kent iets van het leven van een oorlogsvluchteling hé?

zoals al die Belgen die naar de USA zijn gevlucht langs Frankrijk, Groot-Brittanië, allemaal criminelen die in feite niet mochten opgevangen geweest zijn daar.
Ik vind die jonge, alleenstaande mannen laf. Als je een gezin hebt kan ik het nog snappen.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 12:02   #22
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat vind ik straf !
Iemand vlucht uit zijn land, komt hier van onze gastvrijheid genieten ... en maakt daar misbruik van om te stelen.
In plaats van tevreden te zijn, werk te zoeken, iets terug te doen ...

Maar ja, de grote pief Van den Bulck zat nog op het kabinet van Van de Mijn Klote, en is dus een ... sos.

Van die advocaat die meent dat zelfs vrouwen betasten zoals in Keulen onvoldoende is voor terugsturing, zullen we maar zwijgen.
Als ik tijd en goesting heb, ga ik het eens opzoeken. Dat zal wel een pvda-er zijn.

link: http://www.standaard.be/plus/20160113/ochtend/1
Titel: Diefstal op zich geen reden voor uitwijzing
Gewoon crapuleus en totaal onverantwoordelijk!
Eerst zadelen ze ons op met een bende crapuul en daarna maken ze regeltjes omdat we er nog niet vanaf zouden geraken ook?
Dit is nu in zoveel landen al voorgevallen. Al die landen zouden samen moeten afspreken dat ze dat soort gasten, inbraken, diefstallen, ernstige agressie, vrouwen bepotelen enz zonder pardon het land uitzetten en "Europa" en al die "vluchtelingencommissarissen" wandelen sturen!
Die laatsten hebben er vanwege hun job profijt bij dat al die ingevoerde zeikers hier blijven rondhangen!
Wat zou "Europa" dan wel doen? Het volk is Europa, niet die bende poenpakkers die ze in hun eigen landen niet meer vandoen hebben als politiekers!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 12:06   #23
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Ik vind die jonge, alleenstaande mannen laf. Als je een gezin hebt kan ik het nog snappen.
dat kan zijn dat jij dat laf vindt. Maar dat is nog geen reden om ze niet op te vangen.

Ben jij bereid om te sterven voor je land? ik niet, ik zou ook vluchten. Zeker als ik zou weten dat ik geen schijn van kans zou hebben in een gevecht, wegens te weinig bewapend, te weinig opgeleid.

Vergeet ook niet dat er bij die jonge gasten er zijn die met hun ouders gevlucht zijn in het begin van de oorlog en 5 jaar later ondertussen alleen op de wereld staan. Ik zie geen enkele reden waarom die terug zouden moeten gaan enkel en alleen om afgeschoten te worden.
Oud 13 januari 2016, 12:07   #24
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
tuurlijk is geen diefstal op zich geen reden tot uitwijzing. we leven nog altijd in een rechtstaat hé, geen dictatuur.
Wat voor prietpraat ga jij verkopen!
Natuurlijk leven we in een rechtstaat en geen dictatuur! En dat is juist omdat dat soort binnenstormend crapuul hier nog de dienst niet uitmaakt!
Wat vegen oa alle moslims hun voeten aan onze rechtstaat, voor hen tellen enkel hun godsdienstdictatuur-regeltjes, en onze regels gebruiken ze om met onze voeten te kunnen blijven spelen en hun zin te doen en te krijgen!
Daarom: red onze rechtstaat en gooi alle ongewenste en ongepaste vreemdelingen even vlug weer buiten als ze binnenstromen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 12:08   #25
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Links zorgt voor zijn toekomstige kiezers.
Oud 13 januari 2016, 12:08   #26
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat voor prietpraat ga jij verkopen!
Natuurlijk leven we in een rechtstaat en geen dictatuur! En dat is juist omdat dat soort binnenstormend crapuul hier nog de dienst niet uitmaakt!
Wat vegen oa alle moslims hun voeten aan onze rechtstaat, voor hen tellen enkel hun godsdienstdictatuur-regeltjes, en onze regels gebruiken ze om met onze voeten te kunnen blijven spelen en hun zin te doen en te krijgen!
Daarom: red onze rechtstaat en gooi alle ongewenste en ongepaste vreemdelingen even vlug weer buiten als ze binnenstromen!
dus om de rechtstaat te redden ga jij de rechtstaat buiten gooien? goe bezig.
Oud 13 januari 2016, 12:10   #27
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

zoals al die Belgen die naar de USA zijn gevlucht langs Frankrijk, Groot-Brittanië, allemaal criminelen die in feite niet mochten opgevangen geweest zijn daar.
ik ken alleszins het verschil tussen een oorlogsvluchteling en avonturiers die lafweg hun familie achterlaten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 12:11   #28
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ik ken alleszins het verschil tussen een oorlogsvluchteling en avonturiers die lafweg hun familie achterlaten.
ah? hoe herken jij die dan? jij staat daar elke dag tussen? jij kent ze allemaal persoonlijk? of is het een gewone platvoerse veralgemening dat je nu hier gaat schrijven?
Oud 13 januari 2016, 12:14   #29
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah? hoe herken jij die dan? jij staat daar elke dag tussen? jij kent ze allemaal persoonlijk? of is het een gewone platvoerse veralgemening dat je nu hier gaat schrijven?
vraag het eens aan de inwoners van Keulen. Die hebben er "een lepeltje van binnen".

Citaat:
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 12:45   #30
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
omdat een diefstal niet zo erg is als een verkrachting.
Niet in islamitische landen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 12:53   #31
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zijn nochtans makkelijk te herkennen.
Een echte vluchteling vlucht naar de dichtbijzijnde veilige plaats.
Een avonturier/gelukszoeker die zich voordoet als vluchteling naar de plaats die hem de hoogste uitkering geeft.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 13:19   #32
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:

Maar de meesten onder hen zijn GEEN vluchtelingen. De "vluchtelingen" die vrouwen in Keulen hebben lastiggevallen waren voornamelijk ALGERIJNEN en MAROKKANEN. Het is alom geweten dat de grote meerderheid vqn de huidige vluchtelingen opportunisten zijn die niet uit oorlogsgebieden komen. Door halsstarrig te weigeren een onderscheid te maken tussen die twee categorieën zorgen onze elites ervoor dat de tolerantie langzaamerhand opdroogt en op den duur de bevolking geen enkel vreemd gezicht meer zal tolereren. Oorlog of geen oorlog.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 13:25   #33
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
dat kan zijn dat jij dat laf vindt. Maar dat is nog geen reden om ze niet op te vangen.

Ben jij bereid om te sterven voor je land? ik niet, ik zou ook vluchten. Zeker als ik zou weten dat ik geen schijn van kans zou hebben in een gevecht, wegens te weinig bewapend, te weinig opgeleid.

Vergeet ook niet dat er bij die jonge gasten er zijn die met hun ouders gevlucht zijn in het begin van de oorlog en 5 jaar later ondertussen alleen op de wereld staan. Ik zie geen enkele reden waarom die terug zouden moeten gaan enkel en alleen om afgeschoten te worden.
Zowel in Syrië als Irak zijn ze op zoek naar vrijwillgers. Dan worden ze nog betaald ook.

Ik vind niet logisch dat als ze ergens op elkaar beginnen schieten, iedereen opeens naar hier mag komen.
Oud 13 januari 2016, 13:27   #34
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zowel in Syrië als Irak zijn ze op zoek naar vrijwillgers. Dan worden ze nog betaald ook.

Ik vind niet logisch dat als ze ergens op elkaar beginnen schieten, iedereen opeens naar hier mag komen.
aja, jij zou uiteraard hier blijven en je laten doodschieten of gewoon verhongeren.

ahneen, want jij bent zo sterk en zo goed dat jij je helemaal alleen uit de slag kunt trekken en jij weet dat allemaal omdat je al in een oorlogssituatie hebt gezeten.
Oud 13 januari 2016, 13:38   #35
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
aja, jij zou uiteraard hier blijven en je laten doodschieten of gewoon verhongeren.

ahneen, want jij bent zo sterk en zo goed dat jij je helemaal alleen uit de slag kunt trekken en jij weet dat allemaal omdat je al in een oorlogssituatie hebt gezeten.
Ik zou inderdaad niet vluchten, er zijn al genoeg lafaards. Als iedereen zo denkt kan IS zijn gebied zonder enige tegenstand uitbreiden.
Oud 13 januari 2016, 14:06   #36
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En om niet te verhongeren moeten ze tot hier komen en 7 veilige landen doorkruisen zeker?
Trouwens in toepassing van de akkoorden van Dublin moet Francken iedereen gewoon terugsturen.
Oud 13 januari 2016, 14:13   #37
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
En uw grens is wet dan?
Iemand die beroep doet op onze barmhartigheid en ons dan begint te bestelen hoort hier volgens mij niet thuis.
Ook diegene die niet stelen horen volgens jou hier niet thuis....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 14:14   #38
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, er zijn geen goede redenen. Zij schieten elkaar daar overhoop, dus we moeten al die arme alleenstaande jonge mannen redden.
Geef ze een wapen en stuur ze terug om daar voor hun vaderland te gaan vechten ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2016, 14:22   #39
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Geef ze een wapen en stuur ze terug om daar voor hun vaderland te gaan vechten ?
Inderdaad, het kan en vaak met succes. Zie Kobani.
Oud 13 januari 2016, 16:03   #40
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook diegene die niet stelen horen volgens jou hier niet thuis....
Vluchtelingen uit Syrië dienen inderdaad hier niet zomaar opgevangen te worden.
Volgens de verdragen van Dublin moeten we ze terugsturen, uiteindelijk naar het eerste land van de unie dat ze op hun vlucht tegen kwamen.
Is het teveel gevraagd dat Francken een internationaal verdrag respecteert?
Nu kiezen zij waar ze naartoe gaan en dat is de bedoeling niet.

Laatst gewijzigd door Pericles : 13 januari 2016 om 16:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be