![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf gerust in uw gedacht ... niks op tegen ...
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zei zelf dat hij in 't gevang gezeten had.
Achteraf zei hij dan "op een stoel gezeten om een klant te bezoeken". Jaja ![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk!
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TV en trieste stationsromannekes hé!
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Wie is Michael Scofield?
2. Ik vind tatoeages vies.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je gewoon iets poneert zonder verdere uitleg wel ja.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag je nadat iemand over uw persoon een ongezouten mening gaf, een gepeperde rekening sturen?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zijn hier 2 mogelijkheden: a) u hebt echt in de gevangenis gezeten en bent dus een boef en daar ben ik bang van, dus zeg ik dat ik u geloof. b) u hebt er inderdaad enkel op een stoel gezeten om uw cliënt te bezoeken dus was uw eerste post in die andere draad al een leugen. Bovendien betekent dit dat u een advocaat bent enne ... advocaten ... ik heb er ondervinding mee, geldafzetters, bedriegers. Dus ook tegen een advocaat zeg ik dat ik hem geloof. Wat ik eigenlijk echt denk, vertel ik niet aan boeven of aan advocaten. Ik ben niet gek! ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 18 januari 2016 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reken maar van yes.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ben ik een sos volgens de gangbare mening hier, dus per definitie slecht. Oh ja, er is ook nog iemand die zegt dat ik een "vlaamse anti-vlaamse" racist ben, en een poco linkiewinkie. Er zijn er verder nog enkele die niet verder raken dan : "je bent een troll" ![]() Voor de rest : alles kits onder de rits
Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 januari 2016 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet panikeren, we zijn niet allemaal pantouflards of cuckolds zoals NN haren Albert beschreef.
Er zijn nog échte mannen hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar dat is politiek niet correct, hee quercus, en dus magdanie. Rap naar het CGKR om een paar lessen in politiek correct uitdrukken te volgen, en te beloven dat ge het nóóit meer zult doen!
![]() |
![]() |