![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar het hart van vol is...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Einstein? Hawking? Lemaitre? Vijanden van de gewone man zeg ik u! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe meer planeten hoe liever.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep , ben benieuwd of er ooit ander leven wordt gevonden ,
lijkt me wel interessant , nieuwsgierigheid ![]() Destijds ben ik me beginnen gaan interesseren vanwege Chriet Titulaer ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() U leest niet wat ik schrijf. Ik heb nooit geschreven dat planeten abstract zijn. Ik heb het over de informatie daaromtrent. Want kan Korneel van de straat concreet met die informatie beginnen? Juist, niets. En dat betekent niet dat wetenschappers vijanden van de gewone man zijn (iets dat u insinueert, maar ik nooit gezegd heb), maar dat de raakvlakken gewoon miniem zijn. U moet eens het verschil leren tussen desinteresse en vijandschap.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Mijn interesse is niet vanwege iemand. Ik weet nu eenmaal liever iets over onze wereld eronder en erboven, technologie in al zijn facetten, het heelal enzovoort, dan over wie in negentienhonderd en zoveel wereldkampioen voetbal of gelijk welke sport werd.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 januari 2016 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...laneet-X.dhtml
Nieuw bewijs gevonden voor bestaan van Planeet X Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=216203
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 april 2016 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() ![]() ![]() Planeet X klinkt zo onpersoonlijk en Pluto is gedegradeerd. ![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 april 2016 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Diene mens zijn zweetvoeten kon je gewoon door uwen TV heen ruiken.
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Interaktieve TV bestond toen al blijkbaar , weliswaar experimenteel ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |