Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2016, 17:34   #21
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je doet aan natrapperij.
Never mind the bollocks, Rudy.

Naam: naamloos.png
Bekeken: 114
Grootte: 25,6 KB
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2016, 16:58   #22
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Moeilijk om te discussiëren met dergelijke racistische vooringenomenheid.
Tuurlijk, de "nieuwe samenlevingsvormen" bekritiseren is "racisme"! Terwijl we het eigenlijk moeten aanzien als "verrijking"...
Je kunt je krant niet openslaan of die nieuwe verrijkte omgangsvormen overspoelen je...
Allee, nog eentje om het af te leren, juist gelezen in DSonline (racistische krant?).

Citaat:
’Niemand reageerde‘, getuigt de Brusselse studente Eliisa Vergote nadat ze zondag werd aangevallen in de Brusselse metro. Ze kreeg een slag met het deksel van een plastic vuilnisbak.

Het incident deed zich zondagvoormiddag rond 11 uur voor aan metrohalte Madou in Brussel. ‘Een man die ik niet kende, keek naar me en maakte suggestieve bewegingen met zijn tong’, schrijft de 22-jarige studente op Facebook. ‘Daarna heeft hij me met het deksel van een vuilnisbak geslagen in het gezicht omdat ik hem aankeek met een ‘what the fuck’-blik.’

Vergote kan nog altijd niet geloven dat niemand haar kwam helpen. ‘Iedereen in de metro zag het gebeuren, maar niemand deed of zei iets. Ook niet toen ik begon te huilen.’

De studente deelt het verhaal met de wereld omdat ze het beu is. ‘Als vrouw wil ik me veilig kunnen voelen in publieke ruimtes. Ik wil niet nadenken over de kleding die ik draag en hoe mensen daarop zouden kunnen reageren. Ik wil niet nadenken over welke buurten ik moet vermijden of waar ik ’s avonds niet alleen kan rondlopen.’
Wat durft die studente en zoveel andere vrouwen nu toch vragen?
Had ze een burka gedragen was dat niet gebeurd en indien toch dan stond de halve stad daarna op stelten en draaide ons justitieapparaat op volle toeren om die onverlaat mores te leren !
Dat valt echter allemaal op te lossen met te "discussiëren".

Laatst gewijzigd door andev : 26 januari 2016 om 17:02.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2016, 17:04   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Tuurlijk, de "nieuwe samenlevingsvormen" bekritiseren is "racisme"! Terwijl we het eigenlijk moeten aanzien als "verrijking"...
Je kunt je krant niet openslaan of die nieuwe verrijkte omgangsvormen overspoelen je...
Allee, nog eentje om het af te leren, juist gelezen in DSonline (racistische krant?).

Wat durft die studente en zoveel andere vrouwen nu toch vragen?
Had ze een burka gedragen was dat niet gebeurd en indien toch dan stond de halve stad daarna op stelten en draaide ons justitieapparaat op volle toeren om die onverlaat mores te leren !
Tja, niet nadenken, misschien moet ze daar toch maar eens over nadenken of dat wel zo'n goed idee is.

Ze gebruikte haar 'what the fuck'-blik en kreeg gelijk petsen op haar smikkel. Ze verteld dat echt alsof er enige betekenis in zo'n 'what the fuck'-blik zit.

Van domme gansjes bespaar ons Heer.

Pas op of ik gebruik mijn 'what the fuck'-blik... :trololol:

Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 januari 2016 om 17:06.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2016, 19:01   #24
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja, niet nadenken, misschien moet ze daar toch maar eens over nadenken of dat wel zo'n goed idee is.

Ze gebruikte haar 'what the fuck'-blik en kreeg gelijk petsen op haar smikkel. Ze verteld dat echt alsof er enige betekenis in zo'n 'what the fuck'-blik zit.

Van domme gansjes bespaar ons Heer.

Pas op of ik gebruik mijn 'what the fuck'-blik... :trololol:
Oh, de' "what the fuck'-blik " is erger dan de reactie van dat heerschap?
En dat hij "sexy" tongbewegingen maakt in haar richting, dat is ook niets om commentaar op te geven. Dat laatste is echter te verwaarlozen, toont enkel wat voor een hoogstaand figuur dat heerschap is.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2016, 19:27   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Oh, de' "what the fuck'-blik " is erger dan de reactie van dat heerschap?
En dat hij "sexy" tongbewegingen maakt in haar richting, dat is ook niets om commentaar op te geven. Dat laatste is echter te verwaarlozen, toont enkel wat voor een hoogstaand figuur dat heerschap is.
Het ging me niet over het crapuul, het ging me over haar.

Ze schijnt te denken dat wanneer ze haar 'what the fuck'-blik vertoont ze daar door beschermd is tegen de multiculturele realiteit.

Ik vloek niet gauw, maar dat meisje lijkt speciaal opgevoed om een onnozel trut te zijn.

Alleen al die woordkeuze, haar 'what the fuck'-blik...
Oud 26 januari 2016, 20:11   #26
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het ging me niet over het crapuul, het ging me over haar.

Ze schijnt te denken dat wanneer ze haar 'what the fuck'-blik vertoont ze daar door beschermd is tegen de multiculturele realiteit.

Ik vloek niet gauw, maar dat meisje lijkt speciaal opgevoed om een onnozel trut te zijn.

Alleen al die woordkeuze, haar 'what the fuck'-blik...
Ah, dus men mag zijn/haar afkeer ook al niet meer tonen aan dat crapuul. Hoofdje naar beneden en gauw wegwandelen.
Oud 26 januari 2016, 21:06   #27
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ah, dus men mag zijn/haar afkeer ook al niet meer tonen aan dat crapuul. Hoofdje naar beneden en gauw wegwandelen.
Dat is niet wat ik zeg vriend Lukkas.

Ik zei, uw 'what the fuck'-blik trekken beschermd u niet tegen petsen op je smikkel.

Laat ze haar afkeer maar tonen alle dagen, het zal geen drie dagen duren voor ze haar in het ziekenhuis kloppen.

Het is ongelofelijk hoe weinig mensen er begrijpen wat de plaats van vrouwen en homo's is in de multiculturele maatschappij.
Oud 26 januari 2016, 21:46   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

En het zal er nog niet op beteren want ...

Citaat:
Kust vreest vluchtelingenkamp vlak bij haven van Zeebrugge
Bron

Dat kan je nog niet meer vergelijken met het 'Paard van Troje' het is en blijft zoals ik al van in het begin schrijf een INVASIE.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be