Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog?
Ja 50 74,63%
Nee 17 25,37%
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2016, 16:03   #21
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

[quote=Reverberation;7976773]Zeker... ik heb het ook niet voor zandnegers,muzels en allahzotten, laat staan politiek correcte krijsers, verre van...

Ik vraag alleen wat verder te denken want op het einde van de rit zal er wel iemand beter van worden...[/QUOTE

we zien wel ... wat er komt ...maar plezant zal het niet zijn waarschijnlijk,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 16:07   #22
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht

Right back at ya ouwe... Proost!
Oud 27 januari 2016, 16:10   #23
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

[quote=de vuile muilekoek;7976779]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Zeker... ik heb het ook niet voor zandnegers,muzels en allahzotten, laat staan politiek correcte krijsers, verre van...

Ik vraag alleen wat verder te denken want op het einde van de rit zal er wel iemand beter van worden...[/QUOTE

we zien wel ... wat er komt ...maar plezant zal het niet zijn waarschijnlijk,
Dat het niet plezant zal worden, dat ben ik met je eens... En dat we die koranaanbidders kunnen missen als kiespijn ook, en al die poco media en opiniemakers kunnen ook mijn aars op...

Hopelijk zijn we ons wel wat meer bewust dan de gemiddelde tommy/frits op weg naar het slagveld van WOI... anders blijft het spelletje duren.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 16:11   #24
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
2!!!
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 16:15   #25
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
?
De eerste toon moet een allo zijn.

Niet echt gedrag dat tot integratie en dergelijke zal leiden. Men dient dit te kunnen bestuderen en bespreken zonder als racist uitgemaakt te worden.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 16:34   #26
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
De eerste toon moet een allo zijn.

Niet echt gedrag dat tot integratie en dergelijke zal leiden. Men dient dit te kunnen bestuderen en bespreken zonder als racist uitgemaakt te worden.
Ff geleende link van, dju vergeten:
Politieke correctheid lijkt op het religieuze fundamentalisme. Alle argumenten die de fundamenten van een religie aantasten, worden genegeerd of ongeldig verklaard.

We moeten politieke correctheid niet verwarren met beschaving. Politieke correctheid representeert de beschaving niet. Toch plaatsen de politiek correcte apostelen allen die het systeem bekritiseren, buiten de beschaving.

Wie bijvoorbeeld kritiek heeft op het migratiebeleid of migranten, is een xenofoob en dat valt buiten de beschaving. Demonisering hoort bij politieke correctheid.

http://www.elsevier.nl/Nederland/blo...nnen-2749821W/
Oud 27 januari 2016, 17:25   #27
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Is er dan nog een alternatief om die islamisering tegen te gaan ???
In mijn geval de passieve oplossing: verhuizen

Enkele actieve, doeltreffende maatregelen:
- Kinderbijslag volledig stoppen na het tweede kind.
- Voorkomen dat ze via gezinshereniging hun hele familie laten overkomen.
- Slagen voor de test Nederlands spreken een must maken om aanspraak te kunnen maken op leefloon.
- Sterk snoeien in de werkloosheidsuitkeringen. Wat dat betreft is Belgie het enige land ter wereld dat luie criminelen uit verre landen beloont.
- Geen nieuwe migratie meer toestaan ongeacht de nationaliteit. Vol is vol

Het is juridisch gezien blijkbaar "niet mogelijk" om extremisten het land uit te zetten. Ik geloof eerder dat het een kwestie is van niet willen. Als het maatschappelijk belang schreeuwt om aanpassingen, kan de grondwet aangepast worden. Ik roep en schreeuw elke dag, maar vrienden en familie zien me in dat opzicht als een of andere halve gare die vatbaar is voor extreem rechtse propaganda.

Als die mensen die nu de andere kant op kijken ook in verzet komen, zal het al veel te laat zijn.

Het enige sprankeltje hoop dat ik nog zie is dat we de Islam nog kunnen verslaan van binnenin. Ik heb bvb goede Turkse vrienden die zichzelf moslim noemen en perfect binnen de grenzen van de grondwet hun geloof beleven. Maar Marokkanen, da's 9 keer van de 10 gespuis. Hopelijk kunnen we hen tegen elkaar uitspelen ipv het op te nemen tegen "de Islam"

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 januari 2016 om 17:28.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 17:38   #28
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
In mijn geval de passieve oplossing: verhuizen

Enkele actieve, doeltreffende maatregelen:
- Kinderbijslag volledig stoppen na het tweede kind.
- Voorkomen dat ze via gezinshereniging hun hele familie laten overkomen.
- Slagen voor de test Nederlands spreken een must maken om aanspraak te kunnen maken op leefloon.
- Sterk snoeien in de werkloosheidsuitkeringen. Wat dat betreft is Belgie het enige land ter wereld dat luie criminelen uit verre landen beloont.
- Geen nieuwe migratie meer toestaan ongeacht de nationaliteit. Vol is vol

Het is juridisch gezien blijkbaar "niet mogelijk" om extremisten het land uit te zetten. Ik geloof eerder dat het een kwestie is van niet willen. Als het maatschappelijk belang schreeuwt om aanpassingen, kan de grondwet aangepast worden. Ik roep en schreeuw elke dag, maar vrienden en familie zien me in dat opzicht als een of andere halve gare die vatbaar is voor extreem rechtse propaganda.

Als die mensen die nu de andere kant op kijken ook in verzet komen, zal het al veel te laat zijn.

Het enige sprankeltje hoop dat ik nog zie is dat we de Islam nog kunnen verslaan van binnenin. Ik heb bvb goede Turkse vrienden die zichzelf moslim noemen en perfect binnen de grenzen van de grondwet hun geloof beleven. Maar Marokkanen, da's 9 keer van de 10 gespuis. Hopelijk kunnen we hen tegen elkaar uitspelen ipv het op te nemen tegen "de Islam"
Ok, ik ben overtuigd en nu nog onze linkse vrienden overtuigen Good Luck.
Oud 27 januari 2016, 17:45   #29
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Ik denk van niet, nogal veel verlaten nu de Islam door de recente ontwikkelingen. MAAR tegelijkertijd is het dringend nodig om verder alle ondersteuning door de overheid aan deze zeer intolerante religie te stoppen .

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 27 januari 2016 om 17:46.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 17:47   #30
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Ik denk van niet, nogal veel verlaten nu de Islam door de recente ontwikkelingen. MAAR tegelijkertijd is het dringend nodig om verder alle ondersteuning door de overheid aan deze zeer intolerante religie te stoppen .
Is er iemand die u betaald om zulke nonsens neer te pennen?
Oud 27 januari 2016, 17:50   #31
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Ok, ik ben overtuigd en nu nog onze linkse vrienden overtuigen Good Luck.
Die doen hun best om alle rationele mensen uit te maken voor racist.
De cijfers voor verkrachting spreken boekdelen maar wie maatregelen neemt (zoals Theo Francken die er nu ocharme op wijst dat vrouwen hier WEL rechten hebben) of wie de statistieken vermeldt wordt emotioneel gechanteerd met "Gij zijt ne racist!"

En daar houdt de discussie voor de doorsnee Vlaming op. Zijn reputatie is veel belangrijker dan de toekomst van zijn kinderen.

Dat maakt dat we alles ondergaan en uitstellen tot het helemaal uit de hand loopt. Ik denk persoonlijk dat dat geen 3 jaar meer gaat duren.

Wat kinderbijslag betreft.. Wouter Beke noemde de NVA asociaal en wilde het bedrag zelfs doen toenemen naarmate men meer kinderen maakt. Om dat moslimgespuis te stimuleren om nog meer kinderen op de wereld te zetten.

We zouden eens een compilatie moeten maken van Wouter Beke die vorig jaar met veel emo de belangen van de Islam verdedigde, en nu ineens draait met de wind tegen de extremisten die hij zelf gesteund heeft.

De hypocriet
Oud 27 januari 2016, 17:52   #32
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Vrijwel niemand verlaat de Islam.

Je weet toch wat de Koran voorschrijft voor afvalligen? Er is geen sprake van vrije wil. Islam is pure indoctrinatie
Oud 27 januari 2016, 22:48   #33
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Een van de argumenten in de discussie over migranten en vluchtelingen is dat de extremisten slechts een minderheid zijn en dat we ons daar geen zorgen over moeten maken.

Maar als we naar de geschiedenis kijken zijn grootschalige oorlogen steeds gestart door extremistische minderheden, en speelde de meerderheid geen rol.
Het grote merendeel van de Duitsers steunde de Nazi - ideologie niet.

Beschouw je de Islamisering van Europa als angstaanjagend of denk je dat we overdrijven? Als 10% van die 3 miljoen (en ik geloof dat het er veel meer worden) vluchtelingen extremistische ideeën hebben, zitten we volgens mij met een probleem waar de politie machteloos tegenover staat.
En als Geert Wilders gelijk heeft, is 50% van onze maatschappij binnen 20 jaar een moslim.

Zweden en Noorwegen zien hun cijfers mbt verkrachtingen vertienvoudigen sinds de start van de Islamisering. 9 keer van de 10 zijn het moslims die zich vergrijpen aan niet - moslims. We zouden graag de andere kant op kijken, maar de religieuze inspiratie is niet langer te ontkennen.
In Nederland komen Marokkanen 3 keer zo vaak in aanraking met het gerecht als autochtonen.

Maakt u zich zorgen?
Ik heb 6 jaar geleden al een draad geopend over de komende burgeroorlog. Een keihard asiel/immigratie beleid was toen mijn advies om de boel nog te redden. Dat punt zijn we voorbij, ik geloof er niet meer in. Ik raad iedereen aan om een wapen te kopen, en zich te verdiepen in preppers. Als de boel ontploft moet je in staat zijn om je eigen, en je dierbaren te kunnen beschermen. Hopelijk winnen we de strijd, en kunnen we daarna alle schuldigen gaan vervolgen.

Citaat:
Zijn de pamperaars en de landverraders de schuld van een toekomstige burgeroorlog?

Ik geloof dat bepaalde landen klaar zijn voor een “multiculturele” samenleving. Landen die al een tijd democratisch leven, met dezelfde welvaart en waar de bevolking het juk van eender welke godsdienst van zich afgeworpen heeft m.a.w. waar de cultuurverschillen niet te groot zijn. Tussen die landen de grenzen opensmijten lijkt me een logische en haalbare stap. Een land moet ook zijn grenzen voor iedereen kunnen sluiten als overbevolking de leefbaarheid drastisch vermindert.

Via asiel misbruik, schijnhuwelijken, gezinsherenigingen en regularisaties van illegalen krijgen veel landen mensen binnen die niet klaar zijn voor een multiculturele samenleving. Omdat ze een democratisch systeem niet gewoon zijn, ongeschoold zijn en onder het juk leven van een godsdienst. Het verschil in cultuur is gewoon te groot. Ze worden misschien aangetrokken door onze welvaart die grotendeels te danken is aan onze instelling, zeg maar cultuur. Maar eenmaal ze daar van kunnen genieten, hebben ze de neiging om de kip met de gouden eieren te slachten. Ze voelen zich verloren in onze hypermoderne beschaving. En als tegenreactie proberen ze hun ouderwetse cultuur hier op te bouwen. En nu komen de pamperaars en de landverraders op de proppen. Uit zo gezegde “goede bedoelingen” gaan ze stap voor stap mee in dat proces. Ze gaan er van uit dat die vreemdelingen op die manier zich hier meer thuis voelen. Ze beschouwen het als een noodzakelijke tussenstap om te integreren. Ze vergeten daarbij dat bij elke toegeving de oorspronkelijke bevolking zich meer en meer niet thuis voelt door al die veranderingen. De autochtonen hebben meer dan wie ook recht op hun identiteit. Het lijkt me logisch dat hun recht op behoud van hun cultuur groter is dan mensen die er bij komen. Als je naar een ander land trekt weet je dat je voor een stuk moet afscheid nemen van het vertrouwde en bekende. Jij maakt die keuze, de bevolking van het land waar je naar toetrekt maakt die keuze niet.

Ik beschouw Europa als een tikkende tijdbom. Het is maar een kwestie van tijd voor een oude en een nieuwe cultuur overgaat naar de frontale botsing. We zouden dit nu nog kunnen vermijden door een keihard asiel/immigratie beleid te voeren. Op die manier geef je de nieuwe inwoners tijd om zich aan te passen. Je geeft ook andere landen, die er niet klaar voor zijn meer tijd om op het juiste (zelfde?) niveau te geraken. Eenmaal ze daar zijn, kunnen ze aansluiten.
Bron: http://forum.politics.be/showthread.php?t=148321

Laatst gewijzigd door bf62 : 27 januari 2016 om 22:49.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 02:17   #34
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja zeker er komt een vreselijke burgeroorlog aan in heel europa, ook die oostbloklanden zijn het nu goed zat omdat die EU marxisten nu met strafprocessen dreigen tegen hen en dat is voor hun een pijnlijke herinnering aan de Sovjet dictatuur, vanaf 1945 tm perestroyka, eind jaren 90.

maar ik was gistermiddag op bezoek bij een Afrikaanse boezemvriendin en daar was er een vrij radicale moslim neger uit somalie, die vrouwenhater was. Deze radicale moslim mannen zijn het echte probleem en dragers en verkondigers van de radicale islam, latente Isis zelfmoord bommen zijn het, en ik probeer altijd te onderzoeken hoe radicaal ze denken en wat ze willen.

Ja wij zijn aan de vooravond van iets vreselijks nu.

Er zitten nu al zeker 500.000 illlegale moslim mannen in hele schengenzone, en dit zijn de ondergrondse, geheime stoottroepen van Isis zelf en zij werken ondergronds samen met alle moskee netwerken van moslims die samen dus geloven dat zij in Dar al Harb zijn, het gebied van de strijd, kaffir gebied.

moeilijke kwestie.

komt er oorlog aan, burgeroorlog dan moet je hieraan denken, oude analyse tekst uit mijn oudere technocratische analyse boekje over mijn dewanistisch geloof en religie:

-------------------

WEBpublication BOOK WART0129 / EPAGE 65 of 91
Altecrea:
de Technische expansie van Krishna op aarde
11. Wat zijn de doelen van de Technische Expansie van Krishna?
11.11. Oorlog is een correctiemechanisme

Offeraar Dewanand
Offercode WART0129
Offerdatum 16 juni 2006

bron: kritisch podium dewanand, directe deeplink:

http://www.dewanand.com/altecrea65.htm

---------

Correctie waarvan bij europese burgeroorlog, snel, meedogenloos, onzichtbaar, internationaal onzichtbaar door persvrijheid even 12 maanden off line te halen in hele schengen zone, via nieuwe Fuhrer???:

alle hinderlijke halal parasieten worden dan even uitgepoept uit de uitgewoonde Europese darmen, via krachtige ONTWORMINGS PILLEN.

maw burgeroorlog correctie:

TOTALITAIRE ONTWORMING VAN hele Schengen zone, in een keer moet het perfect gedaan worden, in totalitaire economie, kan supersnel binnen 9 maanden in theorie als even hele inheemse massa hiervoor klaargestoomd is via massa propaganda.

Ja theorie is theorie, daarom zijn Wieroe en ik gewoon kleingeschapen, pennehoerende domkoppen.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 02:25   #35
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Ff geleende link van, dju vergeten:
Politieke correctheid lijkt op het religieuze fundamentalisme. Alle argumenten die de fundamenten van een religie aantasten, worden genegeerd of ongeldig verklaard.

We moeten politieke correctheid niet verwarren met beschaving. Politieke correctheid representeert de beschaving niet. Toch plaatsen de politiek correcte apostelen allen die het systeem bekritiseren, buiten de beschaving.

Wie bijvoorbeeld kritiek heeft op het migratiebeleid of migranten, is een xenofoob en dat valt buiten de beschaving. Demonisering hoort bij politieke correctheid.

http://www.elsevier.nl/Nederland/blo...nnen-2749821W/

Hoog tijd om die politiek correcte dictatuur van linkse blanken en marxisten maar even offline te zappen via een muisklikje.

klik klik klik

nu is Wieroe geen politiek correcte Hindoe Nazi (homo) kat meer en hij voelt zich zalig en dolgelukkig als hardwerkende huiskat in zijn warme, luie mandjes.

Probeer het bij jezelf nu: klik klik klik WEGGEKLIKTE POLITIEK CORRECTE FILES IN JE KONTJE.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 08:16   #36
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk van niet, nogal velen verlaten nu de Islam door de recente ontwikkelingen. MAAR tegelijkertijd is het dringend nodig om verder alle ondersteuning door de overheid aan deze zeer intolerante religie te stoppen .
Daarom is de vraag van dit draadje zo moeilijk te beantwoorden. Ik had vroeger veel contacten met mohammedanen, in België en in hun eigen landen, maar nu heb ik geen zicht meer op de ontwikkeling van hun mentaliteit. Van de sjiïeten heb ik nooit problemen verwacht, ook niet toen hier in Europa iedereen dacht dat dát de radicaalsten zijn.

Wel heb ik de indruk dat ze zich voornamelijk onder twee omstandigheden afkeren van de koran en de soenna (want daarop komt het aan - met het woord "islam" kun je alle kanten op):

- als ze een heel kleine minderheid zijn, of volledig afgesneden van hun geloofsgenoten en de bijbehorende sociale controle;

- als ze de grote meerderheid uitmaken, want dan krijgen ze een hekel aan de heersende huichelarij.

Wat België en Nederland betreft, vrees ik dat de aantallen de integratie in de weg staan. En zonder verwerping van de koran en de soenna kan er geen sprake zijn van integratie. Wat zij dan zo noemen, is niets anders dan huichelarij.
Oud 1 februari 2016, 08:24   #37
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Zolang de hoofdmoot van het kiesvee het nog te goed heeft gaat het niks doen.

De vraag is, gaat de omslag naar "voldoende slecht" langzaam genoeg zijn om een burgeroorlog te kunnen veroorzaken?
Oud 1 februari 2016, 09:10   #38
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zolang de hoofdmoot van het kiesvee het nog te goed heeft gaat het niks doen.

De vraag is, gaat de omslag naar "voldoende slecht" langzaam genoeg zijn om een burgeroorlog te kunnen veroorzaken?
Ik was nog vergeten dit toe te voegen aan mijn bovenstaand bericht.

Ik weet niet of je het over een omslag in de mentaliteit van de mensen of in de economie hebt. Er komt zeker een zware omslag in de economie, die op korte tijd, misschien maanden en waarschijnlijk weken, volledig kan instorten. Dat zal een eind maken aan de volksverhuizingen hierheen, maar de conflicten hier fel verhevigen, want het zal niet meer gaan om islam-overlast, maar om het vege lijf te redden terwijl er alom hongersnood uitbreekt.
Oud 1 februari 2016, 10:42   #39
Eurosceptic
Minister

Standaard

Het staat 23-6 in de poll, en da's ook ongeveer de verhouding als je je bevraagt bij vrienden. Een Duitse kameraad van mij wil dit jaar zelfs migreren om wille van de wenkende burgeroorlog. We weten wat er gaat komen, en toch komt niemand in opstand tegen een beleid dat ons aan het vernietigen is.

En dan de bedenken dat dit alles veroorzaakt is door 1 vrouw, TEGEN de wil van de volledige Duitse natie inclusief haar eigen achterban.
Angela Merkel heeft niet het recht om alle rechten waar onze grootouders nog voor moesten strijden, teniet te doen.

Als die vrouw de doodstraf niet verdient, verdient niemand hem nog.
Ik vind het waanzinnig dat ze nog niet is afgezet, en dat men nog orders van haar neemt. Als ik zelf geen volledig leven meer voor me had, had ik Angela Merkel persoonlijk afgeknald als opoffering voor de natie.

Democratie bestaat niet
Oud 1 februari 2016, 11:27   #40
djoebidoebidoe
Gouverneur

Standaard

De meesten komen niet in opstand omdat ze in slaap zijn gewiegd. Men kan zich gewoonweg niet voorstellen dat er een burgeroorlog in west europa zou komen.

Ik denk dat er een burgeroorlog zal komen, niet per sé omwille van het beleid van onze politici, maar wel omdat er machtigere groeperingen zijn die er belang bij hebben:
in de eerste plaats economisch en strategisch, maar zeker en vast ook omwille van haat tegenover europeanen, haat tegenover socialisme, haat tegenover atheisten. Er is ook nog een zekere amusementswaarde voor het aantal psychopaten die in die machtige groeperingen zitten.

Wat kan eraan gedaan worden? Niks, politiekers worden gechanteeerd, omgekocht of gehypnotiseerd door diegene die baat hebben bij een burgeroorlog in Europa. Wie in Europa wilt blijven moet zich voorbereiden op oorlog. Anderen wijken best uit naar Oost europa (maar niet te dicht bij Turkije). Wie het kan betalen vertrekt uit Europa.

Als er oorlog komt in Europa, dan wint de Islam, hun bondgenoten zijn te machtig.

Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 1 februari 2016 om 11:28.
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be