![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Destijds is de VU ook van meer dan 20 procent naar net boven de kiesdrempel gegaan door hun verraad met het Egmondpact. Het is niet omdat een aantal VB kiezers De Wever nu eens een kans gegeven hebben dat hij in de toekomst ook zeker mag zijn van hun stem. Ik ken er alvast redelijk wat die er spijt van hebben. Laatst gewijzigd door Pericles : 28 januari 2016 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als er nog een volgende verkiezing gaat plaats vinden. Zoals dat nu eraantoe gaat, ziet het er sterk naar uit dat binnenkort de sharia heerst in Vlaanderen. Dan kunt u eender welke verkiezingen mooi vergeten...
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder schreef heb ik er geen probleem mee dat de mensen die de Koran willen beleven op de manier dat het daar in geschreven staat, hun 'probleem', doch wij dienen ons daar niet naar aan te passen/het te volgen in de zin van dat onze samenleving op een andere manier 'draait'. Pijnlijk detail is dat Politici/andere (lees: zij die eraan verdienen) het meer en meer laten inburgeren tot groot jolijt van de autochtone bevolking. (<- door Sarcasmus)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 januari 2016 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB is voorgoed uitgeschakeld, maar dat zijn maar twee letters! Het gaat over de vele mensen die iets willen gedaan krijgen ipv blablabla en we gaan over drie maanden nog eens een vergadering beleggen... Zelfs het oprichten van een nieuwe partij haalt niet veel uit. Het zijn de politiekers van nu die moeten beslissen, in welke partij ook! Van geen belang hoe die noemt, wel wat die doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, misschien moet hij voorzichtig zijn met wat hij zegt. Maar inplaats van onverkort respect te eisen had hij op zijn minst toch kunnen zeggen dat er in de koran en islam cultuur bepaalde zaken zijn die haaks staan op onze waarden en normen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dan niet gewoon blijven op het VB stemmen? Je zit hier af te geven op de islam maar volgens Jambon is er niets mis met de islam noch met de koran en moeten we er zelfs respect voor opbrengen. En op dergelijke creaturen stemt gij dan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om nog te zwijgen van dat dom Homans mens dat wil dat alle mohamedanen hun koran liefst letterlijk zouden nemen. Nog zoiets dat dat boek nog nooit ter hand heeft genomen er er vanuit gaat dat 't zoiets is als de catechismus met mooie prentjes van engeltjes en kindeke jezus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De NVA is gewoon een slippendrager van Merkel. Bang dat zij op de vingers worden getikt door moe Merkel. Nochtans zou NVA genoeg medestanders kunnen vinden binnen Europa, om het beleid om te gooien. Denemarken durft tenminste zijn nek uit te steken. Zelfs Zweden gaat werk maken van repatriëringen. Maar de NVA is nog niet verder gekomen dan een beleefdheidscursusje voor islamfanaten. De NVA is een allegaartje van opportunisten dat bang is om de graaipotten te mislopen en kijken daarom liever de kat uit de boom. Het is een schande dat de NVA blijft meewerken aan het cordon rond het VB. Dat zegt veel over die partij. Zij werken liever samen met de linkse CD&V en OVLD. Nochtans kunnen zij elkaar niet ruiken of zien.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 januari 2016 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dus het VB aanraden eens na te denken waarom dat is in plaats van anderen de les te spellen. Wat ge hier BDW probeert te verwijten geldt dus eigenlijk voor het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever lult wat langs de zijlijn (daar speelt hij de VB-er) maar in de praktijk doet hij niets. zijn tijdperk lijkt ten einde. Wat bereikt hij ? Ik zal het u zeggen : geen kloten. En voor de rest is het VB foei omdat het foei is. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 28 januari 2016 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang hoeft enkel maar in elk kiesdistrict een lijst neer te leggen en ze halen 96% van de stemmen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. En BDW dacht dan direct dat het in de sacoche was. Niemand vraagt hem om een kartel te vormen met het VB. Maar openlijk voor de Tv-camera's het cordon goedkeuren, getuigt van heel weinig tact, en daardoor gaan (zeker nu na het vluchtelingen-débâcle) veel VB-ers geen tweede keer meer stemmen op de N-VA. In 2019 zal de N-VA nog wel een mooi resultaat boeken, maar ze zullen niet langer "incontournable" zijn. De Belgische liefhebbers van een tripartite wrijven nu al in hun handen.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gaf u de raad eens na te denken waarom uw kiezers "hem" volgden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens geloof ik wel zoals de 96% dat het stilaan mag stoppen met de toestroom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |