![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik heb belgie verlaten omdat het gerecht gewoon zijn werk niet deed ---ik voelde me niet veilig meer en vervolging van de dader is iets waar ik zelfs niet meer op hoop ---intussen ben ik ambtelijk geschrapt -- heb geprobeerd via dit forum hulp te vinden om dat te doen maar meer dan eigen volk eerst in het hoofd van de meeste is er niet veel meer te vinden --- het land waar ik nu zit heeft wat dat betreft een veel opener geest ---ik ben hier toegekomen met enkel een valies met kleren maar de vriendschap die ik hier vond zijn hier geen loze woorden ---in vlaanderen hebben ze allemaal een grote mond als het over onrecht gaat en daar houdt het dan ook mee op ---eigen volk eerst is voor de meesten iets dat ophoudt te bestaan eens je de voordeur achter je toetrekt ---arm belgie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Toch merkwaardig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Toch merkwaardig : meer en meer mensen met de meest verschillende politieke overtuigingen spelen om verschillende redenen met de gedachte de regio of het land te verlaten.
Hebben ze op zolder oude familiebrieven uit Wallonie, Frankrijk of Noord-Amerika gevonden ? Vinden ze hier geen passend werk ? Of wordt het hier te druk ? Loopt er dan iets fout in deze welvarende Vlaamse regio ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den Dolf dacht dat ook van bepaalde groepen, en kijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 28 oktober 2004 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Tja emigreren... Ik vind dat als er een probleem bestaat dat je die moet oplossen en niet met de staart tussen de benen moet wegrennen voor de realiteit.
Emigreren zou ik ook alleen maar doen vanwege bijv. carriere-redenen. Ik zou ook nooit uitsluiten dat ik over 10 jaar ineens in België woont omdat daar het hoofdkantoor van 'mijn' bedrijf staat. Zolang ik af en toe maar terug kan naar mijn familie/roots.
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Bubber losers mogen in walenland of islambrussel gaan wonen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Frankrijk : eentalig : Frans -Duitsland : eentalig : Duits -Nederland : eentalig : Nederlands -Spanje : eentalig : Spaans -Portugal : eentalig : Portugees -Denemark : eentalig : Deens enz......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
-Duitsland : + Allemanis -Nederland : + Fries -Spanje : + Catalaans + Baskisch Het is niet omdat de regeringen dit absoluut willen verzwijgen dat ze niet gesproken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Geertje]Vlaanderen is fantastisch, maar de overheid denkt er alleen nog aan hoe kan ik de gewone burger het meest pesten en het leven onaangenaam maken.
![]() Ja, jammer dat ze toch zo overdrijven met hun Vlaamse regelgeving. Akkoord, regels en voorschriften dienen te bestaan, maar toch niet om ambtenaar, leraar, zelfstandige en burger in het algemeen (hopelijk onbewust) te pesten. Vlaamse KMOs wijken nog altijd uit naar het Waalse gewest en meer en meer Vlaamse burgers gaan over de taalgrens wonen. Da s niet enkel om de centen hoor... Toch ben ik in onze regio vrij tevreden. Als Oude Belg maak ik me echter zorgen om de jongeren die aan geen passende job geraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |