![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik moet toegeven : de jouwe is grappiger. Welke staten heb je op het oog ? Louisiana lijkt me een evidentie, daar zijn enorm veel inbreds. Mississippi ook een goede kandidaat ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
5 jaar na dat interview: ![]() Gaddafi's Grim Prophecy Comes True: Countless Refugees Swarm Europe http://sputniknews.com/world/2015091...ab-spring.html Millions of refugees storming European borders have definitely come as a surprise to Western politicians. They would not have, if the West only listened to what Libya's leader Muammar Gaddafi said months before he was brutally executed. Gaddafi heeft iedereen voor de bandieten gewaarschuwd: https://www.youtube.com/watch?v=VZZvPlGCt_8 Let in voorgaande video op de reacties van Assad, die vond het toen allemaal zeer vermakelijk. Had ook hij maar beter geweten (gekozen). |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet hoor. Er wordt snel aangetoond hoe de genocides vanaf het begin netjes gepland en totaal voorspelbaar waren. Netjes on topic dus.
Laatst gewijzigd door zonbron : 6 februari 2016 om 13:39. |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Khadaffi pakte uit naar de elite en ging een gouden dinar voor Afrika opstarten, zoals onze euro, maar dan in echt goud. De olie ging dus geruild worden voor goud en dat hebben wij niet. Enfin, wij gebruiken dat voor high tech etc. Niet voor muntjes te drukken. Ze vergaten dat Khadaffi zijn grenzen bewaakte en Libiërs voorzag van een basisinkomen, gratis onderwijs en gratis ziekenzorg. Dat is in letterlijk één fractie ontnomen geweest. Ik ben daar meer als een jaar niet goed van geweest en Europa vervloekt. Vervloekt heb ik haar! Nu hoop ik dat deze witte genocide een soep is die niet zo heet is als ze geschonken werd. Het beperkt zich tot grootsteden en kleine asielcentra daarbuiten. Die mensen vliegen terug zodra de oorlog gedaan is, toch? |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je relevante (tegen-) argumenten denkt te hebben, feel free, anders ga ik je vuiligheden driehoeken, trés simple. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Alleen vrees ik dat 1 of 2 staten in de VS niet echt voldoende zullen zijn, om degenen die daar op willen ingaan te kunnen vestigen en daar voldoende ruimte te bieden om (opnieuw) een economie te vestigen. West-Europa is nog niet op dusdanige wijze verloren, dat we dit gebied zonder slag of stoot zouden moeten prijsgeven. Enfin, initiatieven en voorstellen daar omtrent zijn steeds welkom, ntl. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 februari 2016 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Nog ‘n broodje multi-cultuur, iemand ?
"Politically Correct" Hate Speech http://www.rense.com/general50/pcc.htm Nogmaals, als een blanke in publiek een van deze harde racistische uitspraken zou doen mbt negers, moslims of joden, zou de media tijd en plaats tekort komen om dit in alle mogelijke bewoordingen te veroordelen, nu kraait er geen pocohaan naar. Oikofobie is mi een mentale aandoening, ontwikkeld door een agressieve marxistisch-culturele denkwijze en wordt bij deze duidelijk aangetoond. |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een mand rotte appels is genoeg om een hele container fruit oneetbaar te maken. Als de azc's vol zitten, zullen zelfs afgelegen dorpen aangesproken worden om de binnenstroom van vreemdelingen op te vangen. Citaat:
Ondertussen worden er dit jaar al 1,5 miljoen 'vluchtelingen' verwacht in Europa en dit terwijl bv SA geen enkele geloofsgenoot opvangt. De 'beleidselite' heeft haar eigen agenda uit te voeren, die dwars ingaat tegen de wensen van de bevolking, zie de nota van UBS |
|||
![]() |
![]() |
#33 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
If not, honderdtal. Anynomous waarschuwt dat ze 200 000 000 mensen gaan herplaatsen. Maar hoe serieus je dat kan nemen weet ik niet, was wel via zijn officieel kanaal gelanceerd. Laatst gewijzigd door Peche : 6 februari 2016 om 14:29. |
|||
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logica zelfve. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slecht 1 tot 2 miljoen van die bronstige moslims er bij, dan is het hier oorlog. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() De migratie is al gaande sedert 2011....
Toen dat Merkel haar teut opendeed kwamen ze met honderdduizenden per dag toe. Ik denk dat er hier al veel meer dan miljoental zitten. Komt bij kijken, diegene die herplaatst worden hoeven geen vluchteling te zijn. Maar sympathisanten van de IS, mensen die een gevaar vormen voor de maatschappij. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Bwa als die radicale verdwijnen en gematigden vullen het op....
Ik heb moeite met geloven dat de blanke zal verdwijnen. Wij gaan gewoon geschiedenis schrijven ja ![]() De volgende verkiezingen zullen raad brengen. |
![]() |