Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 6 februari 2016, 13:08   #21
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wie is dat eigenlijk? Hoe kan ik die contacteren?
dpg is offline  
Oud 6 februari 2016, 13:15   #22
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Conservatieve, christelijke, heteroseksuele, blanke mannen zijn de aartsvijand voor het establishment.

West-Europeanen hebben een soort zionisme nodig. We zouden één of twee Amerikaanse staten in handen moeten krijgen waar we onze kinderen en kleinkinderen een toekomst kunnen geven zonder dat ze in aanmerking komen met witte feministische libtards.
bedankt, dat je met deze onnozeliteit Flying Diego zijn collage vol onzin vakkundig in een andere richting stuurde

Ik moet toegeven : de jouwe is grappiger.

Welke staten heb je op het oog ? Louisiana lijkt me een evidentie, daar zijn enorm veel inbreds. Mississippi ook een goede kandidaat ?

Pandareus is offline  
Oud 6 februari 2016, 13:15   #23
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Iedereen alvast bedankt voor de reacties.
ZonBron, wat Kadhaffi betreft in die video, de man had 100% gelijk.

Kadhaffi was de ‘dictator’ die deze cultureel-demografische genocide doorhad en zich daar (terechte) vragen bij stelde, maar die moest dan ook het loodje leggen in de door het Westen (ahum) gesponsorde zgn Arabische Lente, voor motieven die ondertussen gekend zijn (Gouden Dinar):

Hier nog enkele quotes van hem:

Colonel Muammar Gaddafi - Former military ruler of Libya.

“Europe runs the risk of turning black from illegal immigration, it could turn into Africa.”
“We need support from the European Union to stop this army trying to get across from Libya, which is their entry point.”
“At the moment there is a dangerous level of immigration from Africa into Europe and we don’t know what will happen.”
“What will be the reaction of the white Christian Europeans to this mass of hungry, uneducated Africans?”
“ We don’t know if Europe will remain an advanced and cohesive continent or if it will be destroyed by this barbarian invasion. We have to imagine that this could happen but before it does we need to work together.”

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...on-Libya.html]

De enige die blijkbaar z’n verstand nog bij elkaar had en zag wat er hier recht onder onze ‘democratische’ neus gebeurde.
Nooit gedacht dat ik die kerel (rip) nog zou waarderen.

5 jaar na dat interview:

Gaddafi's Grim Prophecy Comes True: Countless Refugees Swarm Europe
http://sputniknews.com/world/2015091...ab-spring.html
Millions of refugees storming European borders have definitely come as a surprise to Western politicians. They would not have, if the West only listened to what Libya's leader Muammar Gaddafi said months before he was brutally executed.

In fact, some of these people would not be seeking shelter in Europe if their homes were not destroyed as a result of short-sited aggressive Western policies.

In March 2011, Gaddafi warned that without unified and stable Libya there would be no one to control countless migrants from Africa and the Middle East from fleeing to Europe. Unlike Western leaders, he apparently understood that millions, not thousands will come, should Tripoli fall.

Gaddafi heeft iedereen voor de bandieten gewaarschuwd:

https://www.youtube.com/watch?v=VZZvPlGCt_8

Let in voorgaande video op de reacties van Assad, die vond het toen allemaal zeer vermakelijk. Had ook hij maar beter geweten (gekozen).
HIER
zonbron is offline  
Oud 6 februari 2016, 13:16   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ik hou mijn kinderen (voor zover dat nog nodig is, want ze zijn volwassen, maar soit) alleszins zeer ver weg van u. Kwestie van hun geestelijke gezondheid te beschermen.
ongelooflijk, we zijn het eens over iets eens !
Pandareus is offline  
Oud 6 februari 2016, 13:21   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wie is dat eigenlijk? Hoe kan ik die contacteren?
Pandareus is offline  
Oud 6 februari 2016, 13:32   #26
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
bedankt, dat je met deze onnozeliteit Flying Diego zijn collage vol onzin vakkundig in een andere richting stuurde

...
Helemaal niet hoor. Er wordt snel aangetoond hoe de genocides vanaf het begin netjes gepland en totaal voorspelbaar waren. Netjes on topic dus.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 6 februari 2016 om 13:39.
zonbron is offline  
Oud 6 februari 2016, 13:33   #27
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Oud 6 februari 2016, 13:52   #28
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Iedereen alvast bedankt voor de reacties.
ZonBron, wat Kadhaffi betreft in die video, de man had 100% gelijk.

Kadhaffi was de ‘dictator’ die deze cultureel-demografische genocide doorhad en zich daar (terechte) vragen bij stelde, maar die moest dan ook het loodje leggen in de door het Westen (ahum) gesponsorde zgn Arabische Lente, voor motieven die ondertussen gekend zijn (Gouden Dinar):

Hier nog enkele quotes van hem:

Colonel Muammar Gaddafi - Former military ruler of Libya.

“Europe runs the risk of turning black from illegal immigration, it could turn into Africa.”
“We need support from the European Union to stop this army trying to get across from Libya, which is their entry point.”
“At the moment there is a dangerous level of immigration from Africa into Europe and we don’t know what will happen.”
“What will be the reaction of the white Christian Europeans to this mass of hungry, uneducated Africans?”
“ We don’t know if Europe will remain an advanced and cohesive continent or if it will be destroyed by this barbarian invasion. We have to imagine that this could happen but before it does we need to work together.”

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...on-Libya.html]

De enige die blijkbaar z’n verstand nog bij elkaar had en zag wat er hier recht onder onze ‘democratische’ neus gebeurde.
Nooit gedacht dat ik die kerel (rip) nog zou waarderen.
The leader of the revolution.
Khadaffi pakte uit naar de elite en ging een gouden dinar voor Afrika opstarten, zoals onze euro, maar dan in echt goud. De olie ging dus geruild worden voor goud en dat hebben wij niet. Enfin, wij gebruiken dat voor high tech etc. Niet voor muntjes te drukken.

Ze vergaten dat Khadaffi zijn grenzen bewaakte en Libiërs voorzag van een basisinkomen, gratis onderwijs en gratis ziekenzorg.
Dat is in letterlijk één fractie ontnomen geweest.
Ik ben daar meer als een jaar niet goed van geweest en Europa vervloekt.
Vervloekt heb ik haar!

Nu hoop ik dat deze witte genocide een soep is die niet zo heet is als ze geschonken werd.
Het beperkt zich tot grootsteden en kleine asielcentra daarbuiten.
Die mensen vliegen terug zodra de oorlog gedaan is, toch?
Peche is offline  
Oud 6 februari 2016, 13:59   #29
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Ik moet toegeven : de jouwe is grappiger.

Welke staten heb je op het oog ? Louisiana lijkt me een evidentie, daar zijn enorm veel inbreds. Mississippi ook een goede kandidaat ?

Panda, gelieve je trol in bedwang te houden.
Als je relevante (tegen-) argumenten denkt te hebben, feel free, anders ga ik je vuiligheden driehoeken, trés simple.
Diego Raga is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:01   #30
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Conservatieve, christelijke, heteroseksuele, blanke mannen zijn de aartsvijand voor het establishment.

West-Europeanen hebben een soort zionisme nodig. We zouden één of twee Amerikaanse staten in handen moeten krijgen waar we onze kinderen en kleinkinderen een toekomst kunnen geven zonder dat ze in aanmerking komen met witte feministische libtards.
Zoals de zaken zich in het Westen beginnen te ontwikkelen, kan ik met je instemmen ivm een zionistisch equivalent voor blanken.
Alleen vrees ik dat 1 of 2 staten in de VS niet echt voldoende zullen zijn, om degenen die daar op willen ingaan te kunnen vestigen en daar voldoende ruimte te bieden om (opnieuw) een economie te vestigen.

West-Europa is nog niet op dusdanige wijze verloren, dat we dit gebied zonder slag of stoot zouden moeten prijsgeven.

Enfin, initiatieven en voorstellen daar omtrent zijn steeds welkom, ntl.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 februari 2016 om 14:08.
Diego Raga is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:07   #31
Diego Raga

Standaard

Nog ‘n broodje multi-cultuur, iemand ?

"Politically Correct" Hate Speech

http://www.rense.com/general50/pcc.htm

Nogmaals, als een blanke in publiek een van deze harde racistische uitspraken zou doen mbt negers, moslims of joden, zou de media tijd en plaats tekort komen om dit in alle mogelijke bewoordingen te veroordelen, nu kraait er geen pocohaan naar.

Oikofobie is mi een mentale aandoening, ontwikkeld door een agressieve marxistisch-culturele denkwijze en wordt bij deze duidelijk aangetoond.
Diego Raga is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:18   #32
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
The leader of the revolution.
Khadaffi pakte uit naar de elite en ging een gouden dinar voor Afrika opstarten, zoals onze euro, maar dan in echt goud. De olie ging dus geruild worden voor goud en dat hebben wij niet. Enfin, wij gebruiken dat voor high tech etc. Niet voor muntjes te drukken.

Ze vergaten dat Khadaffi zijn grenzen bewaakte en Libiërs voorzag van een basisinkomen, gratis onderwijs en gratis ziekenzorg.
Dat is in letterlijk één fractie ontnomen geweest.
Ik ben daar meer als een jaar niet goed van geweest en Europa vervloekt.
Vervloekt heb ik haar!
Het is wat het is, Peche, vernietigende krachten zitten tot in de hoogste regionen van het beleid en de resultaten zijn er naar.

Citaat:
Nu hoop ik dat deze witte genocide een soep is die niet zo heet is als ze geschonken werd.
Het beperkt zich tot grootsteden en kleine asielcentra daarbuiten.
1 rotte appel is genoeg om een hele mand aan te tasten.
Een mand rotte appels is genoeg om een hele container fruit oneetbaar te maken.
Als de azc's vol zitten, zullen zelfs afgelegen dorpen aangesproken worden om de binnenstroom van vreemdelingen op te vangen.
Citaat:
Die mensen vliegen terug zodra de oorlog gedaan is, toch?
Dat wordt ons door onze ministers wijsgemaakt, maar die verhalen zijn er slechts om de bevolking 'gerust te stellen'.
Ondertussen worden er dit jaar al 1,5 miljoen 'vluchtelingen' verwacht in Europa en dit terwijl bv SA geen enkele geloofsgenoot opvangt.

De 'beleidselite' heeft haar eigen agenda uit te voeren, die dwars ingaat tegen de wensen van de bevolking, zie de nota van UBS
Diego Raga is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:29   #33
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is wat het is, Peche, vernietigende krachten zitten tot in de hoogste regionen van het beleid en de resultaten zijn er naar.
En kan er geen signaal, woord, daad, kracht zoiets ongedaan maken? Gedane zaken nemen geen keer, maar SA moet ook uit zijn pijp komen he. Die moeten ook beginnen opvangen.
Citaat:
1 rotte appel is genoeg om een hele mand aan te tasten.
Een mand rotte appels is genoeg om een hele container fruit oneetbaar te maken.
Als de azc's vol zitten, zullen zelfs afgelegen dorpen aangesproken worden om de binnenstroom van vreemdelingen op te vangen.
Mijn vraag: wie is de rotte appel? Zij die buigen voor Merkel?

Citaat:
Dat wordt ons door onze ministers wijsgemaakt, maar die verhalen zijn er slechts om de bevolking 'gerust te stellen'.
Ondertussen worden er dit jaar al 1,5 miljoen 'vluchtelingen' verwacht in Europa en dit terwijl bv SA geen enkele geloofsgenoot opvangt.

De 'beleidselite' heeft haar eigen agenda uit te voeren, die dwars ingaat tegen de wensen van de bevolking, zie de nota van UBS
Anderhalf valt nog mee als die weer verdwijnen overheen de tijd. Maar ik denk dat het gros al toegekomen is en dat over tiental miloenen gaat.
If not, honderdtal.
Anynomous waarschuwt dat ze 200 000 000 mensen gaan herplaatsen. Maar hoe serieus je dat kan nemen weet ik niet, was wel via zijn officieel kanaal gelanceerd.

Laatst gewijzigd door Peche : 6 februari 2016 om 14:29.
Peche is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:30   #34
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...

Dat volk wandelt niet binnen om terug buiten te vliegen.

Logica zelfve.
HIER
zonbron is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:32   #35
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...

Anynomous waarschuwt dat ze 200 000 000 mensen gaan herplaatsen. Maar hoe serieus je dat kan nemen weet ik niet, was wel via zijn officieel kanaal gelanceerd.
Luister niet naar anonymous.

Slecht 1 tot 2 miljoen van die bronstige moslims er bij, dan is het hier oorlog.
HIER
zonbron is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:35   #36
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Luister niet naar anonymous.

Slecht 1 tot 2 miljoen van die bronstige moslims er bij, dan is het hier oorlog.
Hoeveel denkt gij dat er nu al zijn toegekomen in Europa?
Peche is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:40   #37
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoeveel denkt gij dat er nu al zijn toegekomen in Europa?
Geen flauw idee.
HIER
zonbron is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:42   #38
Peche
Banneling

Standaard

De migratie is al gaande sedert 2011....
Toen dat Merkel haar teut opendeed kwamen ze met honderdduizenden per dag toe.
Ik denk dat er hier al veel meer dan miljoental zitten. Komt bij kijken, diegene die herplaatst worden hoeven geen vluchteling te zijn. Maar sympathisanten van de IS, mensen die een gevaar vormen voor de maatschappij.
Peche is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:45   #39
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De migratie is al gaande sedert 2011....
Toen dat Merkel haar teut opendeed kwamen ze met honderdduizenden per dag toe.
Ik denk dat er hier al veel meer dan miljoental zitten. Komt bij kijken, diegene die herplaatst worden hoeven geen vluchteling te zijn. Maar sympathisanten van de IS, mensen die een gevaar vormen voor de maatschappij.
Twee miljoen erbij dit jaar, mss 4 miljoen... Spoedig wordt het drummen en dan wordt de lamme tamme bevolking automatisch agressief. Dat kantelmoment komt er sowieso aan, en snel.
HIER
zonbron is offline  
Oud 6 februari 2016, 14:49   #40
Peche
Banneling

Standaard

Bwa als die radicale verdwijnen en gematigden vullen het op....
Ik heb moeite met geloven dat de blanke zal verdwijnen. Wij gaan gewoon geschiedenis schrijven ja
De volgende verkiezingen zullen raad brengen.
Peche is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be