![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ah hoe ontroerend, de man is dood en plots vindt iedereen hem chewèèldig.
Rip Eddy. Hij was een heel vriendelijke kerel.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hij heeft faillissement moeten aanvragen en wist tot meermaals toe niet meer waar hij zijn geld - dat hij overal verborg - gelegd had. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom sommigen Eddy Wally ervan verdachten een rol te spelen. Die man was gewoon zo. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wens natuurlijk niemand de dood toe maar anderzijds moet ik eerlijk bekennen dat ik hem geen minuut ga missen.
Ik herinner me vooral mijn spurts naar de radio als er weer eens één van zijn krakers werd gespeeld. En nee, dat was niet om de radio wat harder te gaan zetten. RIP Eduard
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Minister-President
|
Ik zie hem nog zitten in Café den Arend in Antwerpen daar kwam hij regelmatig de ondeugende snoeper...
|
|
|
#27 |
|
Staatssecretaris
|
almaachtig, formidaabel door mijn nieuwe manaidger zing ik in een engelenkoor
fantastische vlieg m... allemaaaal vli...... The voice of univerium Wij zullen dit wereldwonder missen |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
het 'leeft' toch iets minder in de (sociale) media dan de dood van Bowie, ... gelukkig maar.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is hij dood?
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Europees Commissaris
|
'Eddy' kwam op tv en deed nooit een incorrecte uitspraak. Ik begrijp dat wel. Zoiets kan funest zijn voor de carrière.
Maar moedig is het allerminst. Hij is in Siena geweest, my God, amai en cheweldig. Kapitein Wally zal snel worden vergeten.
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beter niet natuurlijk.
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Europees Commissaris
|
Die interviews met hem waren ook zo saai. Net zoals Will Tura.
Wat scheelt er toch met zo'n mensen. Er kwam niets zinnigs uit.
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
sharia hé :
Citaat:
er zijn ook vele recentere voorbeelden, maar deze was t makkelijkst in copy/paste en zonder de gruwelijke afbeeldingen, als je daar fan van bent, die zijn er ook overvloedig op t net. de verkrachtte vrouwen/kinderen worden onder de Sharia dus ongeveer tot aan de borst levend begraven voor er met stenen gegooid wordt. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Zou "the voice of europe"toch nog in leven zijn?http://www.hln.be/hln/nl/34102/Eddy-...ere-hand.dhtml
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Staatssecretaris
|
Dertien in een dozijn en dood, amen en uit. Paar dagen gezever omdat hij toch zo goed voor de mensen was en binnen enkele weken zullen er al paddestoelen en distels op zijn graf groeien
|
|
|
|