![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2016 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FDW wil de conventie niet afschaffen maar wel aanpassen. Citaat:
Maar BDW wil of wou daar niet van weten. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 12 februari 2016 om 19:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dat is gewoon de manier waar ze in dat soort landen regelmatig hun huisvestingsproblemen aanpakken nietwaar?
Ze moeten er dan ook maar leren mee leven! Zij zorgen dat alles vernield wordt en "wij" betalen om het terug te laten opbouwen? Voor de zoveelste keer? Misschien omdat ze eigenlijk nog altijd meer thuishoren in tenten in de woestijn, hun potje kokend op gedroogde kamelenmest? Komt ervan als men middeleeuwers zo maar in de 21st eeuw wil zetten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is politiek correct , en dus geheel veroorloofd ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...al-607405.html Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de VRT doen ze niet anders dan feiten verdraaien en woorden in de mond leggen. Hoe dit nog steeds mogelijk is en wanneer dit zal stoppen weet ik ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is nogal logisch dat Joachim Pohlmann, BDW zijn woordvoerder, uit de wind zet. Citaat:
Citaat:
![]() En zoals ik al zei, FDW toeterde nergens over een afschaffing van de conventie zoals jij beweerde. Laatst gewijzigd door daiwa : 13 februari 2016 om 21:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een pertinente en welbewuste leugen dat de autochtone kansarme NIET naar achter wordt geschoven. Dat gebeurde j�*ren geleden ook al. Ik heb dat van dichtbij gevolgd en kan getuigen dat een jonge gescheiden, autochtone vrouw en haar studerende dochter achteruit boerden op de lijst ipv vooruit. (van de 8ste naar de 58ste plaats) Zij huurden vijf jaar lang de zolder boven een Turkse kebabzaak omdat ze aan geen sociale woning geraakten. Ze bereikten hun zolder via een metalen trap aan de buitenkant van de kebabzaak. De sociale woning die ze uiteindelijk kregen toegewezen moest de vrouw na ettelijke jaren ruilen voor een gepensioneerdenhuisje omdat haar dochter ging samenwonen met haar partner nadat ze afstudeerde aan de KUL.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of probeerde je alleen maar de hete aardappel door te schuiven?
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat waren de woorden van de grote Antwerpse leider in 2011 tijdens de gezinsdag in Bokrijk. Enkele maanden later kraaide de haan voor de EERSTE keer toen Geertje en Philippe hun standpunten verloochende door het "vlinder akkoord" goed te keuren, waardoor zij de volgende twee jaar zeker waren van hun postje 😋 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze draad gaat over de autochtone bevolking die, door gebrek aan huurwoningen, meer dan ooit in de kou zal komen te staan. Waarom klaag je dat FEIT niet aan, maar sleur je er WEER de N-VA bij? IK spreek uit persoonlijke ervaring als ik het over de discriminatie van autochtonen heb bij de toewijzing van sociale woningen. Is het soms toeval dat de sociale woningen in de Limburgse mijnstreek bijna volledig worden bewoond door allochtonen? Ik kan je wijken met gerenoveerde mijnwerkershuizen laten zien die volledig werden ingepalmd door allochtonen. Nadat mijn geadopteerde zus een sociale woning aanvroeg heb ik meermaals geïnformeerd hoe het de wachtlijst eruit zag. Ik wéét dus met zekerheid dat ze van de 8ste plaats na twee jaar naar de 58ste ging na vier jaar. En in die tijd was er nog geen sprake van "Geertje". De rooien zijn wel enkele decennia onafgebroken aan de macht geweest. Ze maakten trouwens eveneens deel uit van de regering Peeters die het vlinderakkoord mee goedkeurde. De N-VA deed dat met tegenzin omdat ze de regering niet in gevaar wilde brengen. "Voor de postjes" volgens de rooien. Uiteraard hadden de rooien liever gezien dat de N-VA er de stekker had uitgetrokken. Alsof ze dd�*�*r geen kritiek op zouden hebben gehad. Blijf liever voor één keer bij het onderwerp. Dat is het toenemende gebrek aan woningen. Schaarste die de huurprijzen nog meer de hoogste in zal jagen, en die prijzen zijn al onbetaalbaar. Toch voor degenen die er zélf voor moeten werken.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je de rooie burgemeesters uit Oostende en Vilvoorde nog niet bezig gehoord de laatste weken? Hun rode voorstellen gaan nochtans minstens even ver als die van de "BRUINEN".
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is natuurlijk wel zo hé Knuppel dat De Wever voor de verkiezingen wat betreft de sociale woningen voorrang wilde geven aan mensen van hier met een laag inkomen doch die altijd hebben bijgedragen en dat hij daar nu niet meer over piept.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid heeft haar rechten, Schoof. Maar we begrijpen waarom je liever niet reageert op nogal hypocriet overkomende feiten betreffende je eigen partij.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om één voorbeeld te noemen: als Hendrik Bogaert ervoor pleit om illegale vluchtelingen terug te sturen, of om andere "vluchtelingen" tegen te houden aan de Europese buitengrenzen, of als hij godbetert pleit voor een nieuwe staatshervorming, dan horen we geen kat miauwen, maar owee als De Wever zich ook maar érgens over uitlaat. Dan staat niet alleen heel politiek Belgique op zijn achterste poten maar ook de hele Belgische persmeute. De Belgische nationalisten zeiken hier hun blazen leeg als de Vlaams-nationalisten zich roeren, maar als hun eigen partijen de voorstellen van het VB niet alleen overnemen, maar zelfs beetje bij beetje uitvoeren, dan hoor je ze niet piepen. Ze zijn dus even 'racistisch" als het VB, maar dat is geen probleem want "zij maken hun geliefde Belgique niet kapot". Laat ons een kat en kat noemen. De Belgicisten zien evengoed als iedereen met lede ogen aan dat Belgique overspoeld wordt door hun toekomstige overheersers, maar ze leven liever als Belgische dhimmies in Belgique dan als vrije Vlamingen in Vlaanderen. Ik herhaal, herhaal, en blijf herhalen dat de N-VA geen verandering gegund wordt, al was het uitsluitend uit electoraal populisme. Er wordt de N-VA wél voortdurend ingewreven ze haar verkiezingsbeloften niet houdt, maar NOOIT verwezen naar de politieke partijen die verandering beletten. Hoe zat dat weer met de beloften van Hendrik Bogaert, een tsjeef die het GIMV 16 miljoen armer maakte, maar eens de subsidies binnen waren naar China verhuisde met zijn pralinenbedrijf? Zie hierover: http://www.flandersdc.be/nl/diensten...laanderenpmvnv Bogaert beloofde het gebrek aan tweetaligheid van de Brusselse topambtenaren aan te pakken. Om de taalwetten te doen respecteren dus die nochtans mee goedgekeurd werden door de francofonie, en die door de Vlamingen duur werden betaald. Dat was OOK VOOR verkiezingen. En hoe zit het vandaag met de beloofde tweetaligheid van de Brusselse topambtenaren? Is er ook maar IETS veranderd in Brussel? Of in de Vlaamse" rand? Welke belgicist heeft Bogaert het NIET houden van zijn beloften inzake de aanpak van eentalig Franstalige topambtenaren al één keer verweten? Tot slot nog dit: Alhoewel Bogaert gretig gebruik maakte van de investeringen van de Vlaamse overheid, en ook lid is van een partij die zich als Vlaams wenst te profileren (CD&V), is het stuitend dat de website van zijn bedrijf enkel kan gelezen worden in het Engels en het Chinees. Van enig woord Nederlands is geen spoor terug te vinden. Zie: http://www.eden-chocolates.com/ Welke Belgische nationalist hebben we d�*�*r al over horen piepen? Hoeveel belgische nationalisten hebben op dit eigenste forum DE Vlaams-nationalisten nog niet geassocieerd met "de jaren 30", zoals hun politieke voormannen hen dat voordoen? Ik ben helemaal op het einde van de oorlog geboren in een tsjevennest. Mijn vader ging op de vlucht voor de nazi's omdat hij niet in het land van Hitler en Merkel wilde gaan werken. Mijn grootvader smokkelde geallieerden het plaatselijke kanaal over. Pas na het Dutrouxschandaal begon ik mij voor politiek te interesseren.Toch word ik ook het "de jaren 30" hoekje in gedrumd. Waarom als ik TOTAAL NIETS met de oorlog te maken heb? Iedereen met twee ons hersens en één grammetje eerlijkheid weet waarom. Niet omdat ik een racist zou zijn, maar wel omdat ik een Vlaamse republikein ben. De oenen "vergeten" dat ZIJ de collaborateurs van de jaren 30 van bijna twee eeuwen geleden zijn.
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe knuppeltje? Blijf ik dan niet bij het onderwerp als ik schrijf: " maar dat zal met de NVA in de Vlaamse regering NIET waar zijn !!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |