![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan ze die soms ook lessen laten volgen over de manier waarop er hier met vrouwen en homo's moet worden omgegaan?
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze, die er na vijftig jaar islamitische migratie, nog steeds niet is.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kwam bewaking in onze bussen en zwembaden. Allemaal dankzij de pogingen van de blauwen om de integratie van moslims te bevorderen? ![]() De "liberalen" hebben door hun laksheid en hun slaafsheid ten overstaan van de Franstalige rooien de vrijheid van de autochtonen ingeperkt. De enige partij die hamerde op integratie en assimilatie was het Vlaams Belang. Welk voorstel tot integratie van het VB kreeg een kans? Het resulaat zien we alle dagen opnieuw. Telkens er ergens een geslaagde terroristische aanslag plaats heeft gevonden staan er "jongeren" te juichen en te zingen. Vooral in Brussel. Ik herinner mij de vernederende wijze waarop Frank Van Hecke, de toenmalige voorzitter van het VB werd opgepakt toen hij wilde meebetogen tegen de islamisering. Ik herinner mij het machtsvertoon en de onbeschoftheid waarmee dezelfde man werd opgepakt door de politie zodat hij zijn mening over de toetreding van Turkije tot de EU niet kwijt kon in de Gentse unief. Nog even en Turkije IS lid van de EU. De EU is dan in één keer 80 miljoen fanatieke moslims rijker. Wedden dat er buiten de Britten NIEMAND zal gevraagd worden via een referendum of daar een meerderheid voor bestaat onder de bevolking? Hoeveel VLD-ers die er anders over dachten dan Verhofstadt en zijn blauwe verradersbende werden uit die leugenachtige partij gesjot?
![]() |