![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu het BDW overkomt (toegegeven op minder flagrante wijze) is het een bewijs van democratie binnen de N-VA. Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven he jongens. Er wordt hier nogal wat afgelachen. Maar dan moet men er tegen kunnen dat het wederzijds gebeurt. Lachen doet men altijd met minimum twee partijen. Tenzij je voor de spiegel gaat staan en......maar lachen met jezelf. Maar dan ben je dementerend of nog een stadium verder. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de VRT verklaarde Jan Becaus, een integer man, die op de vergadering aanwezig was, dat alles op een heel normale manier verlopen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede opositieleiders zijn niet noodzakelijk goede staatsmannen of vrouwen. Is het zo dat BDW dat postje beloofd had aan iemand?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 februari 2016 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bourgeois: geen breuk tussen BDW en basis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De schrijver van dit artikel heeft weer het vierkantig wiel uitgevonden. Een boekhouding kan misschien enige complexiteit bevatten in manier van verwerken van onderdelen. Voor de rest is er echter niks complex aan om met je eigen boekhouding te werken. Bovendien zal die penningmeester wel hulp krijgen; zeker in het beginstadium; van boekhouders en fiscalisten. Ik stel vast dat bepaalde journalisten zo dom zijn dat ze over zaken waar ze niks vanaf weten artikels schrijven. En maar hopen dat de lezers die dergelijke artikels dus lezen allen oerdom zijn. Waarover maakt hij zich anders zorgen? Of is het sensatie waar hij op uit is? ![]() Degelijke berichtgeving verafschuw ik. En natuurlijk is er geen breuk. Alles is kalm verlopen. Ze zullen bij de sossen weeral gevochten hebben zeker? Want daar was het toch niet kalm. Zelfs Claeske moest er zich mee moeien. Terwijl die vent toch liever piano speelt in zijn vrije tijd. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 22 februari 2016 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De journalist heeft het verkeerd begrepen, èn hij is er een paar jaar te laat mee.
Citaat:
Zo, morgen terug iedereen aan de slag alsof er niets gebeurd is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De poging om hem te framen richting nieuwe voorzitter is grandioos mislukt. Merk op dat De Wever dat al eens eerder heeft gedaan met Bean Weyts, ook dat is toen niet gelukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Wij_va...iseren_Wc-eend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 22 februari 2016 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Smeyers wou die lucratieve job De Wever wou echter nieuwkomer peter de roover (vlaamse volksbeweging) die post geven om zijn nationalistische flank te dekken Smeyers moest daarop inbinden, en kreeg als alternatief de belofte van BDW dat zij zou penningmeester worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het blad doorbraak, waar Peter De Roover ooit chef-politiek was, is mij ook niet bekend als een sossenblad, en ik vermoed dat Geert Bourgeois hierop reageerde in "De Wereld Vandaag op Radio 1 ("de keuze voor Vermoesen werd door het Vlaams-nationalistische Doorbraak dit weekend geduid als een 'open opstand tegen De Wever"). Bourgois had geen weet van beloftes aan Sarah Smeyers. Als ik er dan de webagina van Smeyers op nalees, blijkt dat BDW een praatjesmaker is, want Smeyers was ermee weg. Er schort dus op zijn minst iets aan de communicatie. N-VA kan nog veel leren van MR over N-VA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 februari 2016 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan Becaus, een integer man. Dat vond ik ook, tot hij meeging in de hype rond de VNV'ers.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de NVA is echt goed bezig gezien de problemen die zich aandienen, vandaar de zure reacties van zovelen! Het minste dat ze kunnen "ontdekken" gaat men opblazen als zijnde een ramp en/of een aanslag binnen de NVA in de hoop dat de kiezers er zullen intrappen en beginnen twijfelen...
De Wever gevallen ster? Zielig en nutteloos. Laatst gewijzigd door andev : 23 februari 2016 om 02:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De postjes worden belangrijker dan het programma. Mooiste uitspraken na zo een akkefietje, de plooien zijn weer gladgestreken, na de ontkenning vooraf, dat er plooien waren. Omdat BDW de partij was en voor zeer velen nog is, zie ik hier weinig positiefs in voor beiden, niet voor BDW en niet voor de partij. Kleine scheurtjes zijn het begin van een probleem en om ze te herstellen heb je in dit geval een goede snel werkende hersteller nodig. Zeker als je weet dat alle andere partijen met wig en hamer klaar staan om dat scheurtje te vergroten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Dat zal elke kiezer wel voor zichzelf uitmaken. Dat hoef jij niet voor hen te doen hoor.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ijn mijn jeugdjaren heb ik zelfs een keer voor Bert Anciaux en voor Guy Verhofstadt gestemd. Ik schaam me diep, ik ben er nog altijd niet over. |
|
![]() |
![]() |