Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2016, 17:14   #21
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Beke is een groot voorstander van de multiculturele samenleving, doch hij pleit ervoor om de verschillende groepen asielzoekers in opvangcentra naar gelang afkomst te scheiden.

Dus enerzijds wil hij verschillende culturen in de samenleving doen samenleven en anderzijds wil hij net tegenovergesteld doen in deze centra. Of hoe hij eigenlijk zelf toegeeft dat de multiculturele samenleving effectief voor meer problemen en conflicten zorgt.
Je hebt Beke de CD&V partijvoorzitter en CD&V is het nieuwe spa in deze regering want ze willen "dé volkspartij van Vlaanderen" worden.

En dan heb je Beke de burgemeester van Leopoldsburg. Als hij dan eens in Leopoldsburg is dan trekken mensen constant aan zijn mouw omdat ze het beu zijn om overspoeld te worden door moslims en een vechtpartij omdat een vrouw geen hoofddoek droeg is natuurlijk olie op het vuur.

Beke praat dus volledig anders naargelang hij zijn petje van burgemeester of die van partijvoorzitter draagt... Zo iemand kan men bezwaarlijk consequent noemen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 17:35   #22
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Je hebt Beke de CD&V partijvoorzitter en CD&V is het nieuwe spa in deze regering want ze willen "dé volkspartij van Vlaanderen" worden.

En dan heb je Beke de burgemeester van Leopoldsburg. Als hij dan eens in Leopoldsburg is dan trekken mensen constant aan zijn mouw omdat ze het beu zijn om overspoeld te worden door moslims en een vechtpartij omdat een vrouw geen hoofddoek droeg is natuurlijk olie op het vuur.

Beke praat dus volledig anders naargelang hij zijn petje van burgemeester of die van partijvoorzitter draagt... Zo iemand kan men bezwaarlijk consequent noemen.
Hetzelfde geld dan voor BDW en iedereen die postjes cumuleert?
Oud 23 februari 2016, 17:37   #23
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Beke is een groot voorstander van de multiculturele samenleving, doch hij pleit ervoor om de verschillende groepen asielzoekers in opvangcentra naar gelang afkomst te scheiden.

Dus enerzijds wil hij verschillende culturen in de samenleving doen samenleven en anderzijds wil hij net tegenovergesteld doen in deze centra. Of hoe hij eigenlijk zelf toegeeft dat de multiculturele samenleving effectief voor meer problemen en conflicten zorgt.

Tot zover de consequentie van de heer Beke.
Ja, als de praktijk wat dichter bij huis ligt, dan moet hij toch toegeven dat die poco-gedachten enkel mooi zijn in theorie, maar dat de praktijk niet werkt...
Oud 23 februari 2016, 17:43   #24
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Hetzelfde geld dan voor BDW en iedereen die postjes cumuleert?
Hetzelfde geldt voor iedereen die anders praat naargelang het petje dat hij op heeft.
Oud 23 februari 2016, 17:54   #25
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat 4X10E6 en schoofke dezelfde dagboek hebben.
Maar wat ik mij afvraag dat is wat er gaat gebeuren in Lommel waar de asielzoekers in een vakantiepark zitten tot begin zomer.
Als er daar en in andere parken waar de asielzoekers zitten de mensen op vakantie gaan komen.
Waar gaan al die asielzoekers dan naar toe?
Weet de regering het niet of weet de regering het wel en vertellen ze het ons niet?
Of gaan ze de asielzoekers en de vakantiegangers gescheiden houden?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:18   #26
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ik ken de man persoonlijk en ik verzeker U dat hij een man van zijn woord is.
Als Burgemeester zag hij graag vluchtelingen in zijn gemeente komen. Nu is duidelijk geworden dat die vluchtelingen gewoon vechtersbazen zijn roept hij naar Francken.

Beke is los op zijn gezicht gegaan en zou zich beter uit de politiek terug trekken. Een nietsnut en een man zonder ruggengraat.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:23   #27
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Als Burgemeester zag hij graag vluchtelingen in zijn gemeente komen. Nu is duidelijk geworden dat die vluchtelingen gewoon vechtersbazen zijn roept hij naar Francken.

Beke is los op zijn gezicht gegaan en zou zich beter uit de politiek terug trekken. Een nietsnut en een man zonder ruggengraat.
Demonen is ongetwijfeld inwoner van Leopoldsburg en heeft waarschijnlijk eens een hand gekregen van Beke. Op basis daarvan is Beke dan een man van zijn woord volgens Demonen... Gelukkig dat wij er zijn om hem uit zijn adoratie voor Wouter Beke te wekken.
Oud 23 februari 2016, 18:33   #28
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Zouden de moslima's in die vakantieparken daar zo rondlopen in de zomer?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  burka.jpg‎
Bekeken: 53
Grootte:  49,6 KB
ID: 101456  

Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:38   #29
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik denk dat 4X10E6 en schoofke dezelfde dagboek hebben.
Maar wat ik mij afvraag dat is wat er gaat gebeuren in Lommel waar de asielzoekers in een vakantiepark zitten tot begin zomer.
Als er daar en in andere parken waar de asielzoekers zitten de mensen op vakantie gaan komen.
Waar gaan al die asielzoekers dan naar toe?
Weet de regering het niet of weet de regering het wel en vertellen ze het ons niet?
Of gaan ze de asielzoekers en de vakantiegangers gescheiden houden?

Wat er gaat gebeuren?
Dikke ellende. Vakantiesfeer naar de kloten, mensen die na hun werk moe komen overnachten op de camping en waaronder er zitten die echte drankorgels zijn en die onderling ruzie maken als ze dronken geraken.
En denk maar niet dat sommige campinguitbaters er vanaf willen in het toeristisch seizoen.
Nee hoor; ze werken en hebben geld om met 6 of 7 man de huurcaravans van de uitbater te betalen.
Normaal mag je als Belg niet de ganse winterperiode verblijven op een camping. Nee, nee je moet een huis hebben en .....betalen natuurlijk.
En als je dat niet hebt mag je in Brussel in de winter op straat gaan slapen of bovenop een rooster waar keukendampen van een onderliggende hotelkeuken uit de grond omhoog komen. En indien mogelijk in een grote kartonnen doos.
Nu is het zelfs zo dat ook de campings aan het verloederen zijn.
Ik heb mijn stacaravan dan ook verkocht. Ik was het beu.
Weg de rust in de natuur na een leven van werken.
Ik hok nu terug thuis en breng mijn tijd door voor de TV of PC.
Weg ook het gezellig sociaal contact op zomeravonden en dat bovendien nog betaalbaar bleef.
Want ik ben nu omringd door zombies die tot op hun 67 zullen moeten gaan werken. We zijn er ongetwijfeld sociaal op vooruitgegaan.
Ben wel benieuwd hoe het verder zal evolueren.
Maar ik ben niet jaloers op de jeugd hoor. Ik vrees zelfs in hun plaats.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 07:08   #30
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
..oe is't mogelijk vijf en negentig percent ?
Ik kan dat geloven op voorwaarde dat je het over de partijmensen hebt en niet over de kiezers.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 07:10   #31
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Daarom is hij ook een Tseef.
Oud 24 februari 2016, 07:31   #32
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Wat echt hypocriet is: dat gratis uit de mond van een sos, NIET gelijk is aan gratis uit de mond van een NVA'er.
Best hulp gaan zoeken voor je complex.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 07:37   #33
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Waarom? Ik weet nog zo niet dat hij ongelijk heeft.
Oud 24 februari 2016, 07:56   #34
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Daarom is hij ook een Tseef.
Ik ken nog zo een burgemeester, die praat zelfs als een supertsjeef, naargelang de kroon die hij draagt.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 08:02   #35
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier zijn er met een SPa complex zelfs als ze over CD&V praten.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 08:17   #36
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
In de provincie Luxemburg is die verhouding veel hoger danin Limburg.
Rechtuit gezegd, waar ik woon op 10km van Durbuy is heel het vluchtelingenverhaal een ver van mijn bed show. In heel mijn omgeving zie ik heel weinig van die mensen...
Maar als ik eens naar Limburg ga, dan verschrik ik wel van het veranderde straatbeeld, waar je duidelijk niet meer langs kunt kijken...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 08:55   #37
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Om de betekenis van woorden of zinnen te begrijpen zijn er lessen Nederlands. Maar bij MIJN weten zijn er GEEN hulpgroepen of cursussen die hypocrisie kunnen genezen
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 11:03   #38
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Om de betekenis van woorden of zinnen te begrijpen zijn er lessen Nederlands. Maar bij MIJN weten zijn er GEEN hulpgroepen of cursussen die hypocrisie kunnen genezen
Volgens jou is gratis = gratis.
Ik heb je voorgesteld om de kost van het 'gratis' onderwijs van mijn kinderen over te nemen, terwijl ik ze af en toe ze voorzie van wat 'gratis' snoep.
Maar je geeft niet thuis.
Oud 24 februari 2016, 11:17   #39
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Rechtuit gezegd, waar ik woon op 10km van Durbuy is heel het vluchtelingenverhaal een ver van mijn bed show. In heel mijn omgeving zie ik heel weinig van die mensen...
Maar als ik eens naar Limburg ga, dan verschrik ik wel van het veranderde straatbeeld, waar je duidelijk niet meer langs kunt kijken...
Marie, ikzelf heb hier ook weinig last ervan, maar ze zijn er wel, Herbeumont, Saint-Ode, Arlon....meer percentsgewijze dan in Limburg.

Misschien hebben ze schrik hier, want een Ardenner heeft dikwijls wapens in huis.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2016, 12:19   #40
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ik ken de man persoonlijk en ik verzeker U dat hij een man van zijn woord is.
Dat zie ik er ook in...... Als hij gedurende 500 dagen zegt dat hij "Zonder de NV.A niet meegaat" dan doet hij dat ook, tenzij............hij een babbeltje heeft met Le Roi Albert .............
Of heb jij een voorbeeld waarin hij toch woord houdt????
Komaan man, grotere tweezak moet nog geboren worden.............man van zijn woord..... stenen kloten krijg ik van die vent.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be