![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan heb je Beke de burgemeester van Leopoldsburg. Als hij dan eens in Leopoldsburg is dan trekken mensen constant aan zijn mouw omdat ze het beu zijn om overspoeld te worden door moslims en een vechtpartij omdat een vrouw geen hoofddoek droeg is natuurlijk olie op het vuur. Beke praat dus volledig anders naargelang hij zijn petje van burgemeester of die van partijvoorzitter draagt... Zo iemand kan men bezwaarlijk consequent noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat 4X10E6 en schoofke dezelfde dagboek hebben.
Maar wat ik mij afvraag dat is wat er gaat gebeuren in Lommel waar de asielzoekers in een vakantiepark zitten tot begin zomer. Als er daar en in andere parken waar de asielzoekers zitten de mensen op vakantie gaan komen. Waar gaan al die asielzoekers dan naar toe? Weet de regering het niet of weet de regering het wel en vertellen ze het ons niet? Of gaan ze de asielzoekers en de vakantiegangers gescheiden houden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Beke is los op zijn gezicht gegaan en zou zich beter uit de politiek terug trekken. Een nietsnut en een man zonder ruggengraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zouden de moslima's in die vakantieparken daar zo rondlopen in de zomer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat er gaat gebeuren? Dikke ellende. Vakantiesfeer naar de kloten, mensen die na hun werk moe komen overnachten op de camping en waaronder er zitten die echte drankorgels zijn en die onderling ruzie maken als ze dronken geraken. En denk maar niet dat sommige campinguitbaters er vanaf willen in het toeristisch seizoen. Nee hoor; ze werken en hebben geld om met 6 of 7 man de huurcaravans van de uitbater te betalen. Normaal mag je als Belg niet de ganse winterperiode verblijven op een camping. Nee, nee je moet een huis hebben en .....betalen natuurlijk. En als je dat niet hebt mag je in Brussel in de winter op straat gaan slapen of bovenop een rooster waar keukendampen van een onderliggende hotelkeuken uit de grond omhoog komen. En indien mogelijk in een grote kartonnen doos. Nu is het zelfs zo dat ook de campings aan het verloederen zijn. Ik heb mijn stacaravan dan ook verkocht. Ik was het beu. Weg de rust in de natuur na een leven van werken. Ik hok nu terug thuis en breng mijn tijd door voor de TV of PC. Weg ook het gezellig sociaal contact op zomeravonden en dat bovendien nog betaalbaar bleef. Want ik ben nu omringd door zombies die tot op hun 67 zullen moeten gaan werken. We zijn er ongetwijfeld sociaal op vooruitgegaan. Ben wel benieuwd hoe het verder zal evolueren. Maar ik ben niet jaloers op de jeugd hoor. Ik vrees zelfs in hun plaats. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als ik eens naar Limburg ga, dan verschrik ik wel van het veranderde straatbeeld, waar je duidelijk niet meer langs kunt kijken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb je voorgesteld om de kost van het 'gratis' onderwijs van mijn kinderen over te nemen, terwijl ik ze af en toe ze voorzie van wat 'gratis' snoep. Maar je geeft niet thuis.
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien hebben ze schrik hier, want een Ardenner heeft dikwijls wapens in huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of heb jij een voorbeeld waarin hij toch woord houdt???? Komaan man, grotere tweezak moet nog geboren worden.............man van zijn woord..... stenen kloten krijg ik van die vent. |
|
![]() |
![]() |