![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat GB een paar jaar zwarte sneeuw zal zien, maar als men eenmaal beseft dat men terug beleid heeft op maat van haar eigen democratie, dan zal men inzien dat de EU niet gemist moet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja Boris, alles verandert in het leven en met de tijd. Ook gebeurt de ene verandering al wat sneller dan de andere (zie de geschiedenis). London en het VK zullen ook wel niet meer helemaal hetzelfde zijn als vreuger. Ik weet niet of het veel verschil zal maken als VK uit de EU stapt. Het is niet volledig onderdeel van continentaal Europa en binnen de korste keren zijn er weer internationale verdragen gesloten, enz. Laatst gewijzigd door Guinevere : 24 februari 2016 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zou juist niet mogen kunnen. Hoe noemen ze dat : Cherry picking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti EU-sfeertje ???
In Schotland ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Laat die domme Britten maar doen, ik weet dat er bij ons momenteel een paar programma´s op hold staan zogezegd om technische redenen.
Laat ze zich maar uit de EU stemmen, is goed voor de Europese werkgelegenheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |