![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat Filip DW dan niet van zichzelf houdt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Tiens, de zwarten zitten zonder klank!
"Een realisme dat niet verder ziet dan het puntje van zijn eigen neus is gevaarlijker dan de meest krankzinnige fantasie, want het is blind." - Fjodor M. Dostojewski |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Koenraad Maesschalck wil als Blokker geen hulp bieden aan hongerlijdende volkeren. zie zijn eerdere slogan "z11z11z11 - dat ze hun eten zelf zoeken." Vrij vertaald ; dat ze maar kreperen. Mogelijks is ook FDW van oordeel dat deze slogan van Blokker Koenraad Maesschalck een beetje te ver gaat, nu de kantjes van het Blok programma wat worden afgerond. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U bent eraan voor de moeite! Z11-Z11-Z11 is een campagne van de actiegroep Voorpost gericht tegen de leugenaars van 11-11-11 en wordt door vele Vlaams Blok'ers gesteund. De Vlaams Blok Jongeren zelf voeren jaarlijks actie tegen de rode 11-11-11 maffia en hebben daarvoor de affiche 'Armoede bestaat ook bij ons'. De Nationalistische Studentenvereniging waar ik in mijn studententijd lid van was, heeft ondermeer de sticker met als opschrift:'11-11-11 is volksbedrog! Eerst hulp aan arme Vlamingen!' 8) Wij houden u niet tegen al uw persoonlijke bezittingen weg te schenken aan de arme negerkes in het zuiden, maar wij vinden dat wij als Vlamingen niet het OCMW van de ganse wereld zijn. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Maar op de inbreng van Yossarian geen enkele reactie !?
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Geloof me vrij dat ik er ervaring genoeg mee heb. Zowel vanuit studierichting en nu beroepshalve. ![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandermeersch' reflexen zijn anders ook eerder van particratische dan van democratische aard.
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Europa blank!
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De laatste tijd vergeet ge uw Blok-slogan [SIZE=3] "z11z11z11 - dat ze hun eten zelf zoeken."[/SIZE] Of mag het NIET meer van uw baas FDW ? Laatst gewijzigd door Clemens : 1 november 2004 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() * Mijn onderschrift heb ik spreciaal ter uwer wille aangepast, met de juiste slogan. ![]() * De slogan is GEEN Vlaams Blok slogan, dat is het enkel in uw fantasie. * FDW is mijn baas niet, ik werk niet bij het Vlaams Blok. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#38 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
* Het Vlaams Blok heeft officieel slechts 1 werknemer, al de rest zijn medewerkers van de parlementaire fracties en parlementsleden. Het zou bijzonder toevallig zijn dat jij net die ene werknemer zou geweest zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |