![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Er is werk genoeg waar je geen diploma voor nodig hebt,ik heb er wel een maar voor het werk dat ik doe heb je gewoon wat gezond verstand en motivatie nodig.Mijn collega's hebben een horeca opleiding ,dierenverzorging en een graduaat landbouw.Ikzelf heb mechanica gevolgd.Hadden we allen met school gestopt toen we 14 jaar waren dan hadden we perfect ons werk toch kunnen doen.Mijn vrouw werkt in een distributiecentrum van een warenhuisketen haar opleiding tot drukker komt hier totaal niet van pas,haar chef is sociaal assistent.Een diploma is hier niet nodig,enkel gezond verstand en motivatie.Bij mijn vrouw komen er de laatste jaren nooit meer Noord-Afrikanen binnen want die geven er binnen de kortste keer toch de brui aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Deeltijdswerk is verboden voor werklozen.
Ja er is werk voor studenten, mensen die reeds full-time werken en willen bijverdienen (flexijobs), voor Polen, Roemenenen, Bulgaren in schijnzelfstandigheid. Ook waitresses en bartenders worden gezocht. Het Rode Kruis en andere ngo's zoeken nog volk voor de vluchtelingen. En dan heb je het gehad. Tijdelijke en part-time jobs waarmee je in armoede leeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is werk genoeg in Zuid West-Vlaanderen.Ik mag niet veralgemenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat je kan is hele grote hopen zever schijten maar voor de rest niks. Ik weet dat het pijnlijk is voor u keer op keer met uw leugens geconfronteerd te worden, maar de enige remedie daartegen is minder liegen. En de realiteit die ik zie bij de Ford ex-collega´s van mijn afdeling is dat de overgrote meerderheid aan het werk is,NMBS,Nedcar,Lommel enz de rest op SWT (steen en been klagen zoals u doen ze in elk geval niet) en de enkelingen nog steeds achter hun droomjob blijven zoeken. Ondertussen geven ze zich op voor allerlei opleidingen om zo hun hoog dopgeld te behouden. Show me de "werklust" bij die werklozen. Laatst gewijzigd door dpg : 5 maart 2016 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent dus weer aan het liegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U was meer ziek thuis dan op uw werk. U heeft het bedrijfsterrein onmiddellijk moeten verlaten onder begeleiding van een Securitasmedewerker. Dat is de realiteit! Laatst gewijzigd door demonen : 5 maart 2016 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien de arbeidsinspectie hiervan op de hoogte wordt gebracht wordt dat bedrijf onmiddellijk verzegeld. Kunt U mij de naam doorgeven van dit bedrijf? ps de verdiensten daar zullen gene vette zijn! Laatst gewijzigd door demonen : 5 maart 2016 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge weet precies ook niet dat Vlaanderen Antwerpen moet onderhouden? Dat Antwerpen alleen al dit jaar bijna 69.000.000 euro uit het stedenfonds krijgt. Laatst gewijzigd door pajoske : 5 maart 2016 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 5 maart 2016 om 10:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typisch de sossen: wat de sossen op decennia verkloot hebben zou een andere partij in zijn eentje in enkele jaren moeten goedmaken. Dat men binnen Vlaanderen solidair is met elkaar is niet meer dan normaal. Dat we solidair moeten zijn met mensen die ons minachten en zelfs haten is abnormaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gemiddelde leeftijd bij Ford is 50+ en VDL heeft op TVLimburg laten weten dat ze geen 40+ers willen. Hoeveel werken er daar? U bent de leugenaar! Oneervol ontslagen en onder bewaking het bedrijfsterrein moeten verlaten! De waarheid heeft haar rechten!! http://www.tvl.be/nieuws/leeftijdsli...ng-nedcar-4944 http://www.tvl.be/nieuws/geen-voorui...-tijdperk-7311 Laatst gewijzigd door demonen : 5 maart 2016 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Taalprobleem? Gebrek aan onderhoud, veiligheidsbeleid, opleiding,... Hoe kan er trouwens een taalprobleem ontstaan op een post waar doormiddel van belsignalen werd gecommuniceerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.jobat.be/nl/artikels/taal...erkongevallen/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik dus zeg dat er onlangs nog 45+ tot 50+ aangenomen werden bij Nedcar, VDL dan moet je niet komen zeveren met artikels van 2012. Indien je wat minder tijd verspilde met leugens te posten en wat meer onder de mensen zou komen dan had je misschien ook meegekregen dat Nedcar, VDL bijkomende produktie van BMW heeft gekregen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |