![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Mensen die het gevaar echt inzien krijgen de stempel Neo-Nazi of racist wel gelijk op hun voorhoofd geplakt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 maart 2016 om 15:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Kijk ik heb helemaal niets tegen jonge mensen versta mij echt niet verkeerd , en ik scheer ze niet allemaal over de zelfde kam , maar ervaren oudere wijze mensen zouden veel meer uit hun kot moeten komen en redeneren op lange termijn en te rade komen waar het nodig is maatschappelijk in de plaats van puur carrière gericht de flosche van het geld te willen grijpen ..... willen we oplossingen dan gaan we ze eerlijk moeten verwezenlijken .... O.A. het "Hier komen wonen beleid invoeren alleen voor mensen met mogelijkheden en toekomst visie " mensen die kunnen bijdragen aan het land en niet komen om te profiteren van het sociaal statuut ....door jaren aan een stuk iedereen en alles uit te buiten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt ervaren oudere wijze mensen die vinden dat wat er op ons afkomt helemaal geen probleem vinden. En dan heb je ervaren oudere wijze mensen die zeggen, het zal mijn tijd wel duren. Begin er maar aan. Ik hoop stiekem dat de regering vroegtijdig valt, dan mag iedereen nog eens naar het stemhokje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het FEIT dat er een hoge erkenningsgraad is door de DVZ, heeft tot gevolg dat jij ofwel LEUGENS aan het schrijven bent ofwel dat de diensten van Theofiel Asiel (DVZ) hun werk NIET goed uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ja goed zeul dan maar lekker verder mee met de groep gewillige schapen , ik ga zelf immigreren naar Amerika ...en dat meen ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Uitvluchten, zever in pakjes omdat anoniem een hoop lawaai maken uit de luie zetel in het DNA van de vlamingen ingebakken zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het heeft niets met gewillig te maken en mij te laten doen, ik mag nog duizend maal betogen zolang de politiekers hun ogen niet opengaan en wetten veranderen kan je weinig doen, we hebben nu een rechtse regering en toch zie ik weinig tegenspraak tegenover Merkel of Europa, de druk is nog niet groot genoeg, in de Balkan wel, daar is de druk op hen wel al groot en dat zie je aan hun grenzen. Laatst gewijzigd door alberto : 10 maart 2016 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Charlotte Vandycke van Vluchtelingenwerk Vlaanderen vindt dat Vlaamse vrouwen evenveel recht op ficki ficki hebben als Duitse vrouwen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 10 maart 2016 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna in Nederland:
http://www.dagelijksestandaard.nl/20...-vluchtelingen Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |