Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2016, 14:51   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Het is allemaal 1 linkse pot nat in obscure VZWtjes...

http://www.knack.be/nieuws/mensen/el...al-631739.html
Citaat:
Els Keytsman verlaat Vluchtelingenwerk en wordt directeur Gelijkekansencentrum
Keytsman studeerde bedrijfsmanagement en toegepaste economische wetenschappen. Na een doortocht op de groene kabinetten van Magda Aelvoet, Jef Tavernier en Adelheid Byttebier werd ze beleidsmedewerker voor Groen en bleef ze gemeenteraadslid in Aalst tot 2008. Tussen 2008 en 2010 was Keytsman diensthoofd van de politieke dienst van de Oxfam-Wereldwinkels vzw, waarna ze directeur werd van Vluchtelingenwerk Vlaanderen.
Ik heb in de afdeling Bedrijfsmanagement er nog les aan gegeven. Ze was wel intelligent maar niet erg communicatief.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 15:16   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Vluchtelingenwerk Vlaanderen is een onderdeel van de multiculindustrie, zij en gelijkaardige "organisaties" rijven geld binnen per vluchteling die hier aankomt en kan blijven. Uiteraard zijn dit dan ook linkse en bloedrode vriendjes die enkel en alleen vluchtelingen zouden helpen al was het maar om die smerige rechtsen te kloten. Voor hen mogen er hier miljoenen vluchtelingen komen, het kan niet op tot het echt op is.
Zo is dat, het is en blijft voor bepaalde figuren

Citaat:
Tegengroeperingen worden direct in de racisme hoek geduwd, extreem rechts, nazi, enz... Maar je heb wel gelijk.
Kan ik alberto ook geen ongelijk in geven, want zo is dat nu éénmaal.

Mensen die het gevaar echt inzien krijgen de stempel Neo-Nazi of racist wel gelijk op hun voorhoofd geplakt.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 maart 2016 om 15:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 17:13   #23
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Vluchtelingenwerk heeft groot gelijk: het is de taak van de overheid om asielaanvragen te behandelen, en niet om te proberen mensen af te schrikken een aanvraag in te dienen.

Francken is gewoon te zwak om afgewezen asielzoekers het land uit te zetten, dus probeert hij de instroom te beperken.

Hoe zouden jullie reageren als een asielzoeker je dochter verkracht heeft en je in het politiekantoor te horen krijgt "sorry, we krijgen te veel valse meldingen en om dit te ontmoedigen mogen we er nog maar 10 per dag behandelen"?

9 op de 10 binnen de week terugsturen werkt véél ontradender dan de boel laten aanslepen en slechte muziek spelen in de wachtzaal, in de hoop dat ze wel zullen weggaan en ergens anders proberen
En als men 9 op de 10 terugstuurt, hoe gaat vluchtelingenwerk dan weer te keer gaan, denkt u?
Oud 10 maart 2016, 17:26   #24
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En als men 9 op de 10 terugstuurt, hoe gaat vluchtelingenwerk dan weer te keer gaan, denkt u?
Francken dagvaarden omdat hij ,volgens de verdragen van Dublin, ze allemaal moet terugsturen?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 17:34   #25
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Francken dagvaarden omdat hij ,volgens de verdragen van Dublin, ze allemaal moet terugsturen?
Als dat gebeurt, bekeer ik mij tot de islam en vraag Guinevere ten huwelijk.
Oud 10 maart 2016, 18:12   #26
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Tegengroeperingen worden direct in de racisme hoek geduwd, extreem rechts, nazi, enz...
Maar je heb wel gelijk.
Kijk ik heb helemaal niets tegen jonge mensen versta mij echt niet verkeerd , en ik scheer ze niet allemaal over de zelfde kam , maar ervaren oudere wijze mensen zouden veel meer uit hun kot moeten komen en redeneren op lange termijn en te rade komen waar het nodig is maatschappelijk in de plaats van puur carrière gericht de flosche van het geld te willen grijpen ..... willen we oplossingen dan gaan we ze eerlijk moeten verwezenlijken .... O.A. het "Hier komen wonen beleid invoeren alleen voor mensen met mogelijkheden en toekomst visie " mensen die kunnen bijdragen aan het land en niet komen om te profiteren van het sociaal statuut ....door jaren aan een stuk iedereen en alles uit te buiten...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 18:26   #27
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Done
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 19:00   #28
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Maar ja Berto ik zeg het juist "we moeten opkomen " in plaats van ons te laten bekladden en uitschelden voor racisme en wat nog allemaal we moeten het doorbreken hè ajah daar gaat het nu juist om , alle verwijten moeten wij in de grondboren ....punt.
Opkomen, om achteraf neergeklopt te worden of een proces voor zogenaamd racisme aan uw been te hebben, daar staat nog niet veel volk voor te springen.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 19:14   #29
alberto
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kijk ik heb helemaal niets tegen jonge mensen versta mij echt niet verkeerd , en ik scheer ze niet allemaal over de zelfde kam , maar ervaren oudere wijze mensen zouden veel meer uit hun kot moeten komen en redeneren op lange termijn en te rade komen waar het nodig is maatschappelijk in de plaats van puur carrière gericht de flosche van het geld te willen grijpen ..... willen we oplossingen dan gaan we ze eerlijk moeten verwezenlijken .... O.A. het "Hier komen wonen beleid invoeren alleen voor mensen met mogelijkheden en toekomst visie " mensen die kunnen bijdragen aan het land en niet komen om te profiteren van het sociaal statuut ....door jaren aan een stuk iedereen en alles uit te buiten...
Je hebt ervaren oudere wijze mensen die vinden wat er op ons afkomt dat dit nooit goed kan komen.
Je hebt ervaren oudere wijze mensen die vinden dat wat er op ons afkomt helemaal geen probleem vinden.
En dan heb je ervaren oudere wijze mensen die zeggen, het zal mijn tijd wel duren.
Begin er maar aan.
Ik hoop stiekem dat de regering vroegtijdig valt, dan mag iedereen nog eens naar het stemhokje.
Oud 10 maart 2016, 19:16   #30
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt ervaren oudere wijze mensen die vinden wat er op ons afkomt dat dit nooit goed kan komen.
Je hebt ervaren oudere wijze mensen die vinden dat wat er op ons afkomt helemaal geen probleem vinden.
En dan heb je ervaren oudere wijze mensen die zeggen, het zal mijn tijd wel duren.
Begin er maar aan.
Ik hoop stiekem dat de regering vroegtijdig valt, dan mag iedereen nog eens naar het stemhokje.
Wat gaat dat oplossen?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 19:23   #31
alberto
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wat gaat dat oplossen?
Ik ben gewoon benieuwd naar het stemgedrag van het volk op dit moment.
Oud 10 maart 2016, 19:37   #32
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vluchtelingenwerk... Wat voor een bende naïeve onnozelaars hebben ze daar op een hoop gegooid???
Zien die lieden echt niet wat er rondom ons aan het gebeuren is? Hebben ze geen weet van al de leugens en gefoefel die zoveel duizenden hier komen verkopen om hier op onze kosten door ons opgevangen te worden? Duizenden die al gans hun leven in "oorlogsgebied" zitten en nu ineens "Europa" aan het ontdekken zijn!
Wat men doet is proberen na te kijken of de aanvragers al niet in andere landen asiel hebben aangevraagd, of ze niet bekend staan bij het gerecht ergens, een nachtje blijven om toch eventjes één en ander te kunnen nakijken, hun foto en vingerafdrukken nemen om te vermijden dat ze zich de week erop eventjes verder opnieuw aanbieden en zogezegd van niets weten enz.
Maar dat is allemaal niet nodig volgens "Vluchtelingenwerk"
Gooi er nog een nest advocaten bovenop die onbeschaamd om het even wat uit hun duim zuigen om kleine en grote gangsters toch maar te kunnen laten lopen en we zijn er helemaal...
Het moet en zal naar de bliksem gaan.
"Zien die lieden echt niet wat er rondom ons aan het gebeuren is? Hebben ze geen weet van al de leugens en gefoefel die zoveel duizenden hier komen verkopen om hier op onze kosten door ons opgevangen te worden? Duizenden die al gans hun leven in "oorlogsgebied" zitten en nu ineens "Europa" aan het ontdekken zijn!"

Het FEIT dat er een hoge erkenningsgraad is door de DVZ, heeft tot gevolg dat jij ofwel LEUGENS aan het schrijven bent ofwel dat de diensten van Theofiel Asiel (DVZ) hun werk NIET goed uitvoeren.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 20:38   #33
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Opkomen, om achteraf neergeklopt te worden of een proces voor zogenaamd racisme aan uw been te hebben, daar staat nog niet veel volk voor te springen.
Ja goed zeul dan maar lekker verder mee met de groep gewillige schapen , ik ga zelf immigreren naar Amerika ...en dat meen ik.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 20:54   #34
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja goed zeul dan maar lekker verder mee met de groep gewillige schapen , ik ga zelf immigreren naar Amerika ...en dat meen ik.
Bernie Sanders zal U met open armen ontvangen
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 20:58   #35
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Uitvluchten, zever in pakjes omdat anoniem een hoop lawaai maken uit de luie zetel in het DNA van de vlamingen ingebakken zit.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 21:03   #36
alberto
Minister-President

Standaard

Citaat:
Amerika, nog steeds het beloofde land, mocht ik geen vrouw, kinderen en kleinkinderen hebben was het te overwegen.

Het heeft niets met gewillig te maken en mij te laten doen, ik mag nog duizend maal betogen zolang de politiekers hun ogen niet opengaan en wetten veranderen kan je weinig doen, we hebben nu een rechtse regering en toch zie ik weinig tegenspraak tegenover Merkel of Europa, de druk is nog niet groot genoeg, in de Balkan wel, daar is de druk op hen wel al groot en dat zie je aan hun grenzen.

Laatst gewijzigd door alberto : 10 maart 2016 om 21:07.
Oud 10 maart 2016, 21:06   #37
alberto
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Uitvluchten, zever in pakjes omdat anoniem een hoop lawaai maken uit de luie zetel in het DNA van de vlamingen ingebakken zit.
Alles heeft zijn tijd nodig.
Oud 10 maart 2016, 21:33   #38
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vluchtelingenwerk... Wat voor een bende naïeve onnozelaars hebben ze daar op een hoop gegooid???

Charlotte Vandycke van Vluchtelingenwerk Vlaanderen vindt dat Vlaamse vrouwen evenveel recht op ficki ficki hebben als Duitse vrouwen.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 10 maart 2016 om 21:36.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 02:30   #39
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Asjemenou , wat krijgen we nou ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2016, 02:30   #40
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Bijna in Nederland:
http://www.dagelijksestandaard.nl/20...-vluchtelingen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bron: dagelijksestandaard.nl
Gelukkig is het bizarre plan van Samsom door de VVD direct naar de prullenbak verwezen. De zoveelste afgang voor de PvdA-leider.

Lees verder , zie link
Hoezo is dit niet goedgekeurd ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be