![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Nooit geweten dat voorover buigen en je keihard in je reet te laten neuken een Europese waarde was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 maart 2016 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ceuta en Melilla: Ik heb niets tegen buitengrensbewaking. Maar beide zijn zo lek als een zeef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Niet dooreenhaspelen. Er is een verschil tussen binnen- en buitengrenzen. En buitengrenzen kunnen ook niet hermetisch zijn. Asiel en mensenrechten zijn Europese waarden. Net als vrijheid van godsdienst. Ik ben ook niet gelukkig met de Islam. Zonder in extremen te vervallen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 maart 2016 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dagelijksestandaard.nl/20...-vluchtelingen Citaat:
en maak je het land belachelijk & hersenloos kapot !! Hoe dom & naïef & naïef dom & dom naïef zijn sommige ?? Ik vraag me af of zo iemand de gevolgen werkelijk beseft ?? Dat zo iemand zelfs verkozen geraakt , ongelooflijk !!!!!!!! De grenzen toe , COMPLEET , ik ben geheel niet tegen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het knettergekke spreidingsplan van dolgekke moedertje staat Stasi-Merkel, niet in ' mijn ' Europa Angela! Raus damit! (Solange der Vorrat reicht ' schaffen wir das ' liebe frau Merkel! ![]() In welke bedrijven kan ik nu nog steeds voor een appel en een ei investeren indien ik in massadeportatie van zowat alle illegalen geloof? Oude containerschepen? Afgeschreven supertankers? Of: Duwkarretjes of Nederlandse spòorwegfietsen? ![]() ![]() Gewone reispilletjes zoals Immodium of pilletjes tegen de zeeziekte? Hulppakketjes met verse valse halalproducten (extra varkensvet en halalpensen) voor de terugreis? Etc, etc... Mogelijkheden zat in feite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 11 maart 2016 om 04:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vrij verkeer van personen zonder buitengrensbewaking is compleet naief en onhoudbaar. dan kan je de sociale zekerheid zoals we ze kennen in alle lidstaten vd EU evengoed ineens afschaffen. Laatst gewijzigd door Anna List : 11 maart 2016 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen enkele gezonde, weerbare man is 'burger' wanneer het land van zijn voorvaders wordt aangevallen.
Laatst gewijzigd door Thuleander : 11 maart 2016 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=eno2;8023266]Zij is bijna de enige die voor de echte Europese waarden durft op te komen. QUOTE]
Ja, was duidelijk te zien bij haar pogingen Griekenland te muilkorven en te vernederen. Als je uit een land komt dat bezet was door de SU, en veel later de historische bondgenoot van de Russen samen met z'n bevolking wil verdrinken dan kom je inderdaad op voor de zogenaamde europese waarden, die van het brutale kapitalisme en genadeloze uitroeiing. Hetzelfde brutale kapitalisme waarmee zonder enige noodzaak een miljoen mensen wordt verplaatst vanuit Turkije. Het doet denken aan de medewerking van de Turken aan de uitroeiing van 500.000 Hongaarse Joden door de nazi's in 1944 toen ze vrije doorgang weigerden aan de Hongaarse Joden. Dezelfde beweging van mensen, dezelfde exploitatie, enkel met een andere naam. Maar wel dezelfde spelers op hetzelfde toneel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sorry man, het geld is op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal niet lang meer duren of ze komen van Turkije over Georgië en Rusland binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() En als we die vluchtelingen nu eens zouden gaan verplichten om lid te worden van de PKK alvorens Europa binnen te mogen? Zouden de Turken dan nog steeds zo happig zijn om hen door te laten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |