Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2004, 00:31   #21
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Inderdaad. Windows ME zit niet vol bugs, het IS een bug

Als je wilt (en niet te ver woont), wil ik gerust gratis (tis een hobby) je pc opnieuw komen installeren. De software moet dan natuurlijk wel van u komen (PS: zo dingen zijn ook illegaal verkrijgbaar )

En als je XP echt te duur vindt, zoek misschien eerst eens naar Windows 2000 (denk wel dat het niet veel goedkoper zal uitvallen) of naar Windows 98 SE, want zelfs deze is beter dan ME.
zorg dan meteen voor een goeie drive-image, want ik heb al gemerkt dat "systeemherstel" van XP je pc wel een beetje kan upfucken.

ik gebruik hiervoor DriveImage 5.
past op één disketje, ziet er verouderd uit, maar is beregoed.

+ een pc klaarstomen voor video-editing e.d. vereist wel een beetje kennis terzake, dus eerst informeren ivm PCI slots en partities!
als ik kan helpen, laat het dan maar weten, hé!

succes!
Oud 5 november 2004, 09:03   #22
fleuri
Vreemdeling

Standaard

Beste DaBlacky, ik vind het heel fijn wat je voorstelt, maar ik woon aan de westkant van Antwerpen tegen Oost-Vlaanderen en dat is nogal ver voor jou vermoed ik. Kun je me wel zeggen wat de windows XP kost. Ik heb nog een oudere PC staan een 486 met windows 98 maar die durft ook al eens kuren hebben en die is ook niet aangesloten op internet. Ik zal mijn lichtje eens opsteken bij de plaatselijke film & videoclub, mss. is er daar wel iemand die me uit de nood kan helpen.
Fleuri
Oud 5 november 2004, 20:12   #23
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fleuri
Beste DaBlacky, ik vind het heel fijn wat je voorstelt, maar ik woon aan de westkant van Antwerpen tegen Oost-Vlaanderen en dat is nogal ver voor jou vermoed ik. Kun je me wel zeggen wat de windows XP kost. Ik heb nog een oudere PC staan een 486 met windows 98 maar die durft ook al eens kuren hebben en die is ook niet aangesloten op internet. Ik zal mijn lichtje eens opsteken bij de plaatselijke film & videoclub, mss. is er daar wel iemand die me uit de nood kan helpen.
Fleuri
Als je in Antwerpen-stad zou wonen, zou ik nog zien zitten om te komen aangezien mijn vriendin daar op kot zit. Maar volgende week begint mijn buitenlandse stage en dus zal ik niet meer bij haar kot zitten voor de komende 3 maanden.

Prijs: € 100
http://www.lbcs.be/find_group.php?so...age=3&start=24
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 03:29   #24
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Als je in Antwerpen-stad zou wonen, zou ik nog zien zitten om te komen aangezien mijn vriendin daar op kot zit. Maar volgende week begint mijn buitenlandse stage en dus zal ik niet meer bij haar kot zitten voor de komende 3 maanden.

Prijs: € 100
http://www.lbcs.be/find_group.php?so...age=3&start=24
even compleet off topic: naar waar trekt ge?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 06:59   #25
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Zo moeilijk is dat herinstalleren nu ook weer niet, uw schoonzus zal dat wel kunnen
Oud 6 november 2004, 15:13   #26
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
even compleet off topic: naar waar trekt ge?
Vlak bij huis, hoor. Nederland. En dan nog Nederlands-Limburg. Ik heb ooit verder op kot gezeten (Kortrijk)
Ge moet u er dus niet veel bij voorstellen.
Oud 6 november 2004, 21:27   #27
ingenious

Standaard

Citaat:
Vlak bij huis, hoor. Nederland. En dan nog Nederlands-Limburg. Ik heb ooit verder op kot gezeten (Kortrijk)
Ge moet u er dus niet veel bij voorstellen.
nou ja, buitenlandse stage klinkt wel beter dan stage in nederlands-limburg natuurlijk

in alle geval, een nieuwe omgeving is meestal wel plezant. alvast een leuke stage gewenst.

Citaat:
Oud 6 november 2004, 23:36   #28
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
nou ja, buitenlandse stage klinkt wel beter dan stage in nederlands-limburg natuurlijk

in alle geval, een nieuwe omgeving is meestal wel plezant. alvast een leuke stage gewenst.
Een stage in het buitenland is ergens wel een hele uitdaging omdat je dan met verschillende wetten en systemen zit. En als maatschappelijk assistent doet dit wel. "Gelukkig" moet ik "enkel" jongeren die een MOF gepleegd hebben begeleiden, dus daar komen niet veel wetten etc bij kijken. Het strafste van al is dat ik via een Nederlandse instelling stage loop (Xonar), maar de begeleiding zelf in België vlak bij de Oostkantons (Jalhay om precies te zijn) plaatsvindt. Xonar heeft namelijk daar een camping gehuurd voor 5 jaar om MOF'ers op te vangen (MOF = als Misdrijf Omschreven Feit). Dus de stage zelf (voor 3 dagen in de week, de andere 2 dagen zit ik in Nederland voor een project rond te bellen) loop ik in het Franstalig gedeelte van België, maar dat is eigenlijk ook wel een stuk buitenland.
Oud 6 november 2004, 23:44   #29
ingenious

Standaard

Citaat:
Een stage in het buitenland is ergens wel een hele uitdaging omdat je dan met verschillende wetten en systemen zit. En als maatschappelijk assistent doet dit wel. "Gelukkig" moet ik "enkel" jongeren die een MOF gepleegd hebben begeleiden, dus daar komen niet veel wetten etc bij kijken. Het strafste van al is dat ik via een Nederlandse instelling stage loop (Xonar), maar de begeleiding zelf in België vlak bij de Oostkantons (Jalhay om precies te zijn) plaatsvindt. Xonar heeft namelijk daar een camping gehuurd voor 5 jaar om MOF'ers op te vangen (MOF = als Misdrijf Omschreven Feit). Dus de stage zelf (voor 3 dagen in de week, de andere 2 dagen zit ik in Nederland voor een project rond te bellen) loop ik in het Franstalig gedeelte van België, maar dat is eigenlijk ook wel een stuk buitenland.
inderdaad, ik heb mijn stage vorig jaar in brussel gedaan, en dat leek soms al wat buitenland. jammer genoeg viel de inhoud van de stage wat tegen (stage te laat vastgelegd en soms wisten ze niet wat ze me moesten laten doen). hopelijk heb je meer geluk, maar dat lijkt wel goed te zitten.

Citaat:
Oud 7 november 2004, 02:44   #30
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
inderdaad, ik heb mijn stage vorig jaar in brussel gedaan, en dat leek soms al wat buitenland.
Die Antwerpenaren toch ook altijd hé!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be