![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik gebruik hiervoor DriveImage 5. past op één disketje, ziet er verouderd uit, maar is beregoed. + een pc klaarstomen voor video-editing e.d. vereist wel een beetje kennis terzake, dus eerst informeren ivm PCI slots en partities! als ik kan helpen, laat het dan maar weten, hé! succes! ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Beste DaBlacky, ik vind het heel fijn wat je voorstelt, maar ik woon aan de westkant van Antwerpen tegen Oost-Vlaanderen en dat is nogal ver voor jou vermoed ik. Kun je me wel zeggen wat de windows XP kost. Ik heb nog een oudere PC staan een 486 met windows 98 maar die durft ook al eens kuren hebben en die is ook niet aangesloten op internet. Ik zal mijn lichtje eens opsteken bij de plaatselijke film & videoclub, mss. is er daar wel iemand die me uit de nood kan helpen.
Fleuri
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Prijs: € 100 http://www.lbcs.be/find_group.php?so...age=3&start=24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Zo moeilijk is dat herinstalleren nu ook weer niet, uw schoonzus zal dat wel kunnen
![]()
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet u er dus niet veel bij voorstellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() in alle geval, een nieuwe omgeving is meestal wel plezant. alvast een leuke stage gewenst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |