![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Zonbron, it's only a ride.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet Braveheart nog eens zien. Freeeeedom !
![]() ![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Tomorrowland: niet alleen vette beats, maar ook deze schoolkinderen op het dak van de wereld http://www.hln.be/hln/nl/16721/Tomor...e-wereld.dhtml Tomorrowland, dat zijn klootzakken en maffia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Steampunk Magical Workers' rond op het domein, waar je drie tot tien euro via je polsbandje aan kan doneren. In ruil krijg je een leuke Love Tomorrow-badge die kan opgespeld worden en een kleurrijk Nepalees 'geluksarmbandje'. Van de Tomorrowland-vlaggen, die een upgrade hebben gekregen en tot de populairste merchandising artikelen behoren, gaat vier euro naar Love Tomorrow. Ook de Secret Resto waar toppers als Sergio Herman hun ding doen, dragen bij. Tomorrowland maakt ook een einde aan de ellenlange gratis guestlists. Iedereen die op de gastenlijst staat, is verplicht per dag 20 euro te schenken.Doe maar idioten. Maar ik heb Uw soortgenoten reeds op verschillende plaatsen buitengekicked. Dus hou maar op. Deze soort van bedrijven doen aan datacollectie via armbandjes en RFID. Ze brengen save the world shit en verkopen de data van hun klanten. Blijf daar ver weg. Laatst gewijzigd door zonbron : 23 juli 2016 om 05:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U.S.A. For Africa - We Are The World (1985) (Official Video) (HQ 16-9) (feat. Michael Jackson) MUSICMEADOWS
http://www.dailymotion.com/video/x2c...cmeadows_music We zijn een achterlijke bende. Laatst gewijzigd door zonbron : 23 juli 2016 om 05:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 juli 2016 om 06:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Vraag mij of er nog spiritisten zijn die bezig zijn aan een healing of the world.
Heal the world, make it a better place. For you and for me and the entire human race. There are people dying, do you care enough for the living? Make it a better place for you and for me of zoiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedurende de crisis bekijkt Jan Jambon de zaken vanuit de lucht en Tomorrowland om een frisse kijk op zaken te krijgen:
![]() Jan Jambon s’invite au premier jour du festival Tomorrowland (vidéo) http://www.lesoir.be/1274284/article...rrowland-video Wat brol terzake in het zogenaamd Nederlands: http://nieuws.vtm.be/cultuur-media/2...de-lucht-eruit ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 27 juli 2016 om 03:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 27 juli 2016 om 03:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn droom: Bono, Oprah en Hillary die hand in hand, we are the world zingend, van de Golden Gate Bridge springen.