![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit gaat voorbij aan een paralelle wereld, dit lijkt eerder uit een inverse wereld te komen. Toch nog enige quotes: De grote hersteloperatie komt in elk geval goed op gang . Van vier maal moslims per jaar op TV naar een situatie waar men de TV niet langer kan opzetten. Ook dat is dus heel goed gelukt. Weerom succes. Cool! ![]() 29. Brussel, draaischijf van EurabiaWe kennen het plan. Een zegen voor het kwalitatief meest hoogstaande en perspectiefvolle aanbod van het Nederlandstalige onderwijs- en de Nederlandstalige culturele instellingen, het gemiddelde IQ van de Vlaming zal er fel op vooruit gaan. . Die sociale ingenieurs worden blijkbaar op de eerste plaats getraind in het omkeren van de waarheid. Net zoals de huidige politiekers. Met die mensen valt niet te praten, ze weten weldegelijk wat ze willen. Laatst gewijzigd door zonbron : 20 maart 2016 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan Hertogen is één van de ondertekenaars van de vzw Collectif Contre l’Islamophobie en Belgique en de Assemblée Mondiale des Amazigh (AMA), een wereldwijde koepelorganisatie van Berbers die De Wever aanklaagt wegens racisme. Hun advocaat, Abderrahim Lahlali, diende bij het Antwerpse parket klacht in.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150331_01607311 De groep deed hetzelfde bij het VN-Mensenrechtencommissariaat. Je weet wel, die mensenrechteraad waar de De Saudi-Arabische Faisal Bin Hassan Trad voorzitter van is. Het land dat vorig jaar meer mensen onthoofdde dan Islamitische staat. ![]() Ook landen die de mensenrechten veelvuldig schenden, zoals China, Rusland, Qatar en Venezuela, maken deel uit van dezelfde mensenrechtenraad. http://www.knack.be/nieuws/wereld/sa...al-606809.html Eveneens het weten waard is dit: Citaat:
De "vredelievende" moslims weten met andere woorden waar ze hulp moeten zoeken tegen de racisten die hen bedreigen in hun vredelievende bestaan.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Deserteur en verrader"http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...l-worden.dhtml Het had nog grappiger geweest indien ze hem gepakt hadden aan een frutkraam met een zak friet met stoofvlees of tijdens het scoren van zijn hash. (sic) Half Molenbeek wist dat hij daar aanwezig was. Hij is na de aanslag in feite gewoon naar huis gegaan bij wijze van spreken. Hij zou daar zelfs gewoonweg rondgelopen hebben 'met een muts op de kop'. "Hier in de wijk heeft iedereen altijd geweten dat Salah hier nog was", verklaarde een vrouw uit de Vierwindenstraat in De Morgen, en ze werd in haar toch wel boude stelling bijgetreden door twee andere buurtbewoners. De meestgezochte terrorist van Europa wist zich 126 dagen lang schuil te houden op 300 meter van zijn ouderlijk huis, hij werd gearresteerd in een sociale woning van de gemeente. Wist de buurt dat hij daar zat en zo ja, waarom gaf niemand een krimp? http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...-hen-was.dhtml Na de terrostische aanval in Boston heeft de politie zowat gans de stad uitgekamd. Dat vond ik erover. Maar deze situatie is nog vele erger. Molenbeek is van een andere dimensie. Verder krijg ik wel de indruk dat die kerel zat te wachten op zijn arrestatie. Hij begon ook zeer onvoorzichtig te worden, Laatst gewijzigd door zonbron : 21 maart 2016 om 02:36. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ochgottekens toch. Abu Jahjah, de leugenaar en bedrieger die anderen leugens aanwrijft doet ook weer een duit in het bekende moslimzakje.
Hopelijk wacht dat stuk uitschot niet te lang om een "Montasserke" te doen. Sinds die "jihadkenner" een pak van hetzelfde laken kreeg is de "kwaliteitspers" niet zo gul meer in het publiceren van diens opiniestukken.
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was er zich dan ook maar al te goed van bewust dat het maar een kwestie van tijd was om gevonden te worden. Vluchtwegen waren er niet omdat hij zijn taak niet uitvoerde zoals dat van hem verwacht werd.
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Salah gepakt na rustig wandelingetje door Molenbeek http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...olenbeek.dhtml Toen Salah Abdeslam vrijdagnamiddag gearresteerd werd Sint-Jans-Molenbeek, kwam hij net thuis van een wandelingetje. Hij werd in de knie geschoten en overmeesterd in de benedengang van het huis, samen met kompaan Amine Choukri. Hij bood niet het minste verzet. Prima. Geschaduwd. Ik hoop dat ze daar nog wat van opgestoken hebben. Ondertussen wil Sla spijtoptant worden... http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...t-worden.dhtml Nu hij gearresteerd is, wil Salah Abdeslam (26) spijtoptant worden. Hij heeft alvast beloofd om mee te werken met het gerecht. "Mijn cliënt heeft een schat van informatie over de aanslagen in Parijs en wie daarin welke rol speelde", zegt advocaat Sven Mary. En Sven praat ondertussen zijn mond voorbij... Nog: Politiebaas wijft kritiek weg: http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...peurders.dhtml Laatst gewijzigd door zonbron : 21 maart 2016 om 06:16. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ene sluit het anders niet uit Charlie. Bovendien zou ik de politie geen "derderangsgetuigen" durven noemen.
Dat Abdeslam erin slaagde om vier maanden lang onder te duiken is te danken aan zijn Molenbeekse entourage die hem verstopte, onderhield en....de lippen op elkaar hield. In dergelijke omstandigheden is het wachten op een fout om zijn schuilplaats te vinden.
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heden steeds opnieuw: Het volledige verhaal leest u in HLN Plus, onze zone exclusief voor abonnees. Proef nu vijf weken lang voor 1 euro.Big biz. Geen eurocent zien ze van mij. Maar ik zal Uw raad opvolgen en nog wat strenger proberen te worden. Ik weiger pertinent TV te kijken, via HLN bekijk ik sporadisch nog wel eens een fragmentje uit het nieuws van VRT/VTM. Een snelle methode om van de Belgische reguliere media op de hoogte te blijven. Uiteraard zijn de artikels meestal rotslecht en de journalistiek nog slechter. Maar dat wist U ook reeds. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 21 maart 2016 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bekijk wel af en toe meer dan alleen de online versie van HLN. Ook het nieuws op Radio 1 wordt af en toe beluisterd. Opzoeken waar de bron zich bevindt helpt ook om niet bedonderd te worden. Zo ontdekte ik dat de man, die ruim 15 jaar directeur was van het persagentschap Belga, en eind vorig jaar met pensioen ging, zijn loopbaan bij het ABVV begon en 9 jaar directeur was bij De Morgen. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cu...edia/1.2451068 Wetend dat �*lle kranten voor hun berichtgeving uit dezelfde belgabron putten is het verstandig om te weten uit welke hoek de ideologisch wind van Belga's directeurs waait. Ja toch?
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn heilstaat is nu de laatste plaats waar hij naartoe zou willen. Aangezien hij (gelukkig) jammerlijk gefaald heeft in Parijs, zouden ze hem in IS-trollendrollen-land niet erg vriendelijk ontvangen.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pizza Risk , taste the busted catch
![]() Pizza bestellen is/kan dus risicovol ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Het doet je afvragen hoe incompetent de Schutzstaffel van Jambon dan wel is.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen. De manier waarop het antiterreurorgaan OCAD de afgelopen jaren analyses heeft gemaakt van de dreiging die uitgaat van jihadisten en teruggekeerde Syriëstrijders laat te wensen over. Dat blijkt uit een nieuw rapport van de Comités I en P, zo schrijft De Tijd. Het rapport wordt deze voormiddag achter gesloten deuren besproken in de Kamercommissie.http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...der-vuur.dhtml Structurele tekortkomingen bij het OCAD en hun communicatie met de betrokken diensten zijn ongetwijfeld het gevolg van de 'politieke correctheid' van onze politici. Dat is de prijs die we daarvoor betalen. Als ik aan Milquet op de foto met een islamist denk, de rebellen van VrhfSTD en zijn generaal Idris denk. etc etc, dan krijg ik koude rillingen... Laatst gewijzigd door zonbron : 22 maart 2016 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |