![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() kan je de letterlijke reactie tekst van isis niet hier posten??? Ze maken er een heel gelovig verhaal van, werd opgelezen op tv gisteren, vertaald en het is echt ongelooflijk dat dit kan in 2016 en echt gebeurt.
Is Isis dan de echte vrome, barmhartige, 'liefdevolle' HAND van Allah???? Dat gelooft elk Isis lid. Ja als Allah van harde SM en Sadisme houdt dan kan het kloppen. |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze pakken op de plek waar het pijn doet. Hun portemonnee. Alle moslims die op gevoelige plekken werken , zoals luchthavens, zeehavens, electriciteitcentrales ed. Onmiddellijk buiten gooien wegens" latent gevaar". De andere sympathisanten die de zwijgende meerderheid vormen en nog nooit één cent bijgedragen hebben hun uitkering afpakken. Terugsturen naar een warm land waar mogelijk.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er nog niet veel gezien, omdat ik gisteren met een kleine groep op excursie was, en vandaag niet op school hoefde te zijn.
De reactie was waarschijnlijk voorspelbaar: "Dit is verschrikkelijk, dit heeft niks met islam te maken, dat zijn geen échte moslims, een échte moslim doodt geen onschuldigen, ..." Maar voor Salah Abdeslam voelden ze wel 'sympathie'. Wellicht wisten ze nog niet hoezeer die jongen betrokken was bij de aanslagen van gisteren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 maart 2016 om 15:08. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of in Tel-Aviv, Istanbul, Bagdad, Mosul, Diyarbakir, Damascus, Madrid, Caïro, Tripoli, Beiroet, ... U mag er zelfs aan toevoegen dat 'djimi' geen tranen meer heeft, zo vaak al voelde hij/zij zich geroepen om bedroefd te zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ~
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2016 om 15:22. |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Europa is anders goed bezig om hier ook het licht definitief te doven. Onze voorouders slaan ons de kop in als ze te zien krijgen wat er van Europa geworden is.
Laatst gewijzigd door Drukazz : 23 maart 2016 om 15:23. |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk oortjes. Zijn die betaald? Door je werk?
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betekent 'veel'? Druk dat eens in percentages uit, en u zult wel een verschil merken, me dunkt. Dat maakt overigens niks 'goed', hé. Noch de aanbidsters van Dutroux, noch de sympathisanten van Abdeslam hoeven op welwillendheid te rekenen. Zou het zo verschrikkelijk erg zijn dat er op een mooie dag iets wordt gedaan dat ervoor zorgt dat hun genetisch materiaal niet langer doorgegeven kan worden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() De slavenhandelaars, de racisten en de kolonisatoren onder hen misschien wel ja. Mischien ook de oorlogszuchtigen, gezien de lange periode van vrede. Misschien zelfs de voorstanders van genocides, die niet tevreden zouden zijn met dat kleintje in de Balkan.
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2016 om 15:28. |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Moei je liever niet met dingen die niet tegen jou gezegd zijn, al zeker niet als ge ze niet begrijpt.
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2016 om 15:31. |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu weet ik het zeker. Jij begrijpt nogal wat hè.
#38 |
Burger
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar dan wel een soort van communisme waar Mao en Lenin zich omdraaien in hun graf. Ideologisch is het geschipper.
|
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat ze in Gaza zelf de terroristen verkozen hebben?