![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is bovendien algemeen geweten dat het establishment mensen betaalt om op het internet de 'gewenste' opinie te verkondigen. http://filmingcops.com/yes-there-are...-and-websites/ Laatst gewijzigd door Thuleander : 23 maart 2016 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mochten de boeren hun beerputten leegspuiten in de Brusselse baronieën dan zou het ineens voor iedereen duidelijk zijn: de straten aldaar liggen al vol stront.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Keyboard warriors... Ga je nu heel boos kijken ? De wenkbrauwen fronsen ? Een lezersreactie op hln.be posten ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Hij post tenminste geen debiliteiten �* la "drop varkensmest op Molenbeek".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ondertussen preekt het VB de waarheid en niets anders dan de waarheid.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor preken mag je ook een ander werkwoord kiezen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, ik vind het geen slecht idee omeens goed te protesteren in anderlecht en molenbeek de stront daar eens rond te spuiten op al die moslimstraatjes om te tonen dat je echt pissed of bent dat die gemeenschap zo hypocriet gettho's maake en weigert zich te integreren en mensen in bescherming neemt die staatsvijand nr 1 zijn , dus inderdaad het kaf gaat mee met het koren maar daar is nu eenmaal niets aan te doen
ik hoop echt dat zondag een paar boeren meedoen en eens hun karreke leegspuiten in anderlecht en molenbeek...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 maart 2016 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Heel gevoelige en medelevende reactie. Naschoppen op iemand die al op de grond ligt, ligt je wel.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is triest, maar het platte land zoals het nu is, is mijn vaderland niet meer.
![]() |
#32 |
|
![]() Wat is mijn waarheid, boterhammendoos?
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ja boor maar ... en hopelijk val je zelf in het eigen zwarte gat met heel die hypocriete aanhang waar jij voor staat .... moslims helpen elkaar als broeders ge zou er nog thans kunnen van leren ,, hier boren ze hun eigen broeders liever de grond in .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoveel domheid kan inderdaad niet en zijn correct taalgebruik zou wel eens die richting kunnen wijzen.
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Een idealist.
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Eerste klas racistische scheldcommentaar. Ik hoop dat dat soort kak ooit eens weggesproeid wordt met pleger en al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Een practicus. Het is de absolute meerderheid, mainstream, en moge dat nog lang zo blijven. Het zootje extremisten dat deportaties voorstaat en erger van vreedzame bevolkingsgroepen, is op zich een geradicaliseerde pest, deel van het probleem en niet de oplossing. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik zei dat het over varkens ging, niet over makakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |