![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat zijn die toch wereldvreemd ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*Knip* Aanvallen naar een andere forumgebruiker zijn niet gewenst op ons forum. Speel op de bal, niet op de man. Arnold. Laatst gewijzigd door Arnold : 2 november 2004 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alfons/Snofla/Atilladehun/Generaloberstvonidioot is terug met een nieuwe nick...
Bannen aub!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Arnold : 2 november 2004 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Auf wiedersehen, Alfons...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees gerust, ik ben wel degelijk van vlees en bloed en bewandel deze Aarde in volle bewustzijn. Wat dacht je soms dat ik was? Een AI-scriptje in de grote boze linkiewinkie-super-comploteer-computer? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(kijk, ik kan het ook, dat rechts argumenteren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij se moslim-collaborische gemuteerde linkie-vogelbekdier. Ga nog wat rotte Belgo-fasci-frustri-makkakken-eieren leggen! (hoe absurder hoe beter) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(dit wordt alsmaar beter) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door headinajar : 2 november 2004 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
(we mogen de spelfouten niet vergeten hé, anders is het niet geloofwaardig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doodt aan de cultureel-marxistische neo-racistische volkschverradersch!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() alle linkie-winkie-kotslim-collabo's moeten gedeporteert worden naar linksalant!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik sta op mijn rechten..... ![]() Toch spijtig dat ik het niet heb kunnen lezen.....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Cool! Is het vlaams blok er door de marokkanen of zijn de marokkanen er door het vlaams blok? Cool! Geef hier 's een zinnig antwoord op!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg niet makk*k maar witte aap
|
![]() |
![]() |