![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
heb ik gelijk gekregen in mijn vermoedens, en niet gij, die praatte als over feiten, en geen vermoedens. U bent totaal ongeloofwaardig. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door dpg : 25 maart 2016 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens mij wist die kerel maar al te goed wie hij aan het vervoeren was! Of het moet van A tot Z gelogen zijn natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoofken, met zijn leeftijd, kan nog een zakske van 25 kilo probleemloos tillen, maar er zijn weinig jonge gasten die 100 kilo in een valiesken kunnen in een auto laden. Verder werden drie koffers vervoerd. Fantasie, fantasie ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Carry a wet wash cloth in a zip lock bag in your purse/briefcase/handbag: Some people die from smoke inhalation if they do not succumb from shrapnel or pressure of the explosion. If you’re caught in a subway attack or a building and survive, you can use the wash cloth on your nose and mouth to block the smoke and buy some time until rescue arrives. Keep a backpack full of survival essentials in the trunk of your vehicle: If an attack occurs and you are inside or near your vehicle, grab your bag after making sure the car is safe. Inside the bag should be food, water, flashlights, batteries, chargers, wet naps, a knife, waterproof lighters, extra medication, and other essentials. Carry a few energy bars: Sometimes it takes over 24 or 48 hours for rescuers to get to you. Make sure you have something to eat that will give you energy to stay awake and strong to either make your way out or remove things that may be blocking your exit. Carry a small flash light: The first thing to go in a bombing is electricity. You may need some light to find your way out and to find other survivors. The light can also signal your location to rescuers looking for survivors in case you are unable to move and unable to communicate. Carry a whistle: If you are trapped deep within the rubble and your flash light battery runs out, use a whistle to alert rescuers of your position as they look for survivors. A whistle sound carries long distance and is unique. Carry a head band or a strip of cloth: In case you are wounded, you need to use it as a tourniquet to control the bleeding until help arrives. Any piece of cloth will work. Make sure you are prepared. Some victims die from massive loss of blood. (This procedure was used on me by my parents when I was wounded and a significant artery was cut. It bought me 11 hours before I was taken to a hospital. I barely made it because of the massive loss of blood, but it saved my life) Carry an extra bottle of water: You don't need to drink the whole bottle, but you need to sip on water in case you are not rescued for a few days. Ration your water. No more than a sip when you get thirsty. Carry Aleve 12 Hours pain killer (or any other non-aspirin pain killer) If you are injured and suffering severe pain, you may not be rescued for hours or days. You will not feel the pain in the first few hours as your body goes through shock, (believe me I know) but later the pain will become severe as the time goes on. Pain could be extremely distracting. You need pain killer to manage your pain so you can stay alert as much as you can until help arrives. This is also why it is so important to have food bars and water. The three go together. Carry a cell phone battery charger: Make sure your phone is always charged, especially in the morning when you leave to work. Most terrorist attacks occur in the morning. Make sure you always have a fully charged phone and a portable cell phone charger. It could be your life saver a few days after the attack when cell phone lines are restored for you to notify someone of your location and let them know you are alive. It could also double as back up to your flash light as you can use your phone's light. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Wat heeft jambon gezegd dat mij compromitteert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens de pers was het 3de en zwaarste niet direct ontplofte bom 15 kg zwaar.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Op Nieuwsuur Ned 2, lieten ze zojuist de beelden zien van een "terrorist" die neergeschoten werd in een buskotje.
De journalist zei, hij kon zijn lach niet inhouden, dat het toch geen terrorist was maar dat de man geen idee had wat van hem verwacht werd omdat hij de taal vd politie niet sprak. Na de slappe lach zei de journalist : "Die Jambon moet niet aftreden, ze moeten die failed State binnenvallen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() ?
Jambon heeft fel uitgehaald naar 1 persoon die fout is van alles wat misloopt in België. Dit is ongezien!!! In Nederland zegt men dat dit niets met gebrek aan bestuurservaring te maken heeft maar met ONBEKWAAMHEID!! Laatst gewijzigd door demonen : 25 maart 2016 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de fantasie....
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...htoffers.dhtml er staat letterlijk te lezen 150l aceton, 30liter zuurstofwater en 15kg explosieven nog op overschot.. ze hadden van de vijf valiezen drie mee, dus zou je uit dit artikel kunnen afleiden ze hadden ongeveer 30kg mee 30kg TATP maak je met 25kg aceton en 15kg zuurstofwater... gezien de volumes ter beschikking kun je vermoeden dat ze wel goed op dreef waren om meer temaken. aangezien ze nog 30bidons aceton staan hadden en 30 flessen zuurstofwter van 1 liter, kun je gerust stellen dat ze een productievolume hebben van 15kg per dag.... Dus hadden ze 5 dagen meer tijd genomen hadden ze nog eens 75kg meer explosieven kunnen maken. maar enfin blijkbaar kregen ze het niet verplaatst. om die 30kg te stabiliseren heb je nog ongeveer 30liter organische solventen nodig zoals bvb benzine, dus een goeie bom weegt toch wel 60kg, en met 50kg spijkers erbij zullen die valiezen wel tesamen 100kg gewogen hebben ja, ik denk niet dat deze fantasie er ver naast zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunt U dat niet dan bent U een arm schaap!! De twee ontploffingen in de vertrekhal van Brussels Airport vonden plaats om 7.58 uur. Onmiddellijk werd de federale beleidscel samengeroepen op het nationaal Crisiscentrum. Rekening houdend met een derde explosie werd zo snel mogelijk geëvacueerd en alles in het werk gesteld voor de medische hulp. http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...Maalbeek.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze laatste woonde ook in Vorst in een huis dat door een van de broeders Bakraoui gehuurd werd en dat zogenaamd leeg stond. Hij moet min of meer op de hoogte geweest zijn van deze activiteiten. Van wie kreeg hij zijn bomgordel, die hij in Parijs achterliet? Abdeslam liet in het begin verstaan dat hij met de politie wilde meewerken en meer wist. En nu na de aanslagen in Brussel ging hij op slot en wenste zo snel mogelijk naar Frankrijk. De gebroeders Bakraoui en hun andere companen hebben blijkbaar gevreesd dat Abdeslam hen ging verraden en zijn tot de daden overgegaan. Gezien de hoeveelheid aan materiaal vermoed ik dat het de bedoeling kan geweest zijn om ergens anders maar dan met bijvoorbeeld een bomauto een nog veel grotere te plegen. De luchthaven en de metro waren dan plan 'B'. Naar het schijnt zouden de terroristen bij de taxi-firma een bestelwagen besteld hebben, maar kwam er slechts een 'Berlingo'. Ze hebben dan enkele valiezen niet kunnen meenemen.
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom de derde bom uiteindelijk niet afging, is volgens Het Nieuwsblad te wijten aan het feit dat de derde terrorist (de man met het hoedje) door de kracht van de tweede explosie werd weggeblazen. Dat zou moeten blijken uit bewakingsbeelden. Hij zou dan enkele seconden blijven liggen hebben en nadien met de panikerende massa mee naar buiten gelopen zijn. De derde bom bleef achter in de vertrekhal. "Kort na de aankomst van de ontmijningsdienst ontplofte de zak door de grote instabiliteit van de explosieven. Gelukkig werd hierbij niemand gewond, dankzij het professionalisme van de tussenkomende diensten", vertelde federaal procureur Frédéric Van Leeuw daar achteraf over. http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...vernield.dhtml SchoofZAK, WAAR HEB IK GELOGEN? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zegt dat ik een leugenaar ben. Ik eis dat jij hier komt zeggen welke leugens ik zou geschreven hebben zo niet ben je een LAFAARD!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag ben ik toch al een Jihad-apologist tegen gekomen op dit forum.
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij moet spreken, je durft een simpele vraag in een andere draad niet eens beantwoorden.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal ondertussen eens rustig nadenken of het klopt dat ik zou weten wat een trolley is. .
|
![]() |
![]() |