![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er bij Waalse linkiewinkies verstandige mensen zitten. http://www.demorgen.be/binnenland/te...list-b1ac4498/ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 maart 2016 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De passagiers en het personeel zullen daar wel iemand anders dankbaar voor zijn.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom ruimde hij dat gevaar niet optijd uit de weg?
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens De Morgen van deze zaterdag: Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 maart 2016 om 23:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij ronselde dus illegalen voor IS maar werd enkel "administratief" aangehouden. Max 24 uur dus. Waarschijnlijk véél korter. Geen klacht, dus ook geen onderzoek. En niemand die daar als een gek bovenop springt?
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfverklaarde journalist Faycal Cheffou vrijgelaten door gebrek aan bewijzen Een beetje lichtgelovig omgesprongen met de krantenberichten? Laatst gewijzigd door Jakko : 28 maart 2016 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Knuppel;8043136]Fantastisch!
Hij ronselde dus illegalen voor IS maar werd enkel "administratief" aangehouden. Max 24 uur dus. Waarschijnlijk véél korter. Geen klacht, dus ook geen onderzoek. En niemand die daar als een gek bovenop springt?[/QUOTE] Je moet er niet als een gek bovenop springen hoor. Eventjes naar kijken en je bent al een gekke racist. En de volgende stap wordt een dwangbuis. En dan zal er wel onderzoek gebeuren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was hem niet, begod.
Afijn, die paar dagen zullen hem wel deugd gedaan hebben .... http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/Livecenter/1.2607821
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie dit krantenartikel leest kan toch niet anders dan verbaasd zijn dat de erin omschreven elementen kennelijk niet mochten volstaan om de man minstens voorlopig van zijn vrijheid te beroven : http://www.lesoir.be/1164718/article...fou-ete-libere Vooral deze laatste zin (ik citeer) : “Libéré, il reste inculpé du chef de participation aux activités d’un groupe terroriste, assassinats terroristes et tentative d’assassinats terroristes." doet mij werkelijk met de ogen knipperen en mij de vraag stellen waarvan men in België dan wel verdacht moet worden om niet zonder enige voorwaarde terug in de vrije natuur te worden uitgezet..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tegenstrijdigheid die u vaststelt is louter technisch-juridisch van aard. (ik herhaal : indien ik mij niet vergis)
![]() |