![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang je de bruindreef van je vriend niet begint uit te lekken is het OK. Maar dan nog, elk zijn ding. Les histoires de cul il ne faut pas s'en mêler, ça sent trop mauvais.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik de zijne: no prob.
Hij de mijne: big prob. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gastje ge moet ermee stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Volgens mij besef je zelf niet hoe contadictorisch en hypocriet je bent.
Ofwel zie je iemand graag en heb je zelfs er geen boodschap aan om iemand anders te neuken EN kun je de gedachte niet verdragen dat iemand anders op de persoon die je graag ziet kruipt ... ofwel zie je die persoon niet graag en kan het je in feite geen hol schelen met wie hij/zij de lakens deelt. Jij wil best op een andere vrouw kruipen, zelfs al is het die van je beste vriend, maar van jouw heksie moeten ze afblijven. Heb je er ooit al bij stilgestaan wat dat betekent? Dat je eigenlijk geen respect hebt voor heksie en dat je ze bovendien niet graag ziet. Maar ze moet wel van jou alleen zijn?? ![]() Je bent jaloers en bezitterig, maar je wijf mag dat in geen geval zijn. Die moet dat maar laten begaan? Tenzij het een masochistische slavin is, zal niemand zulks ooit aanvaarden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat ze zich brutaal laag uitpalen door zwaargeschapen Afrikanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Hij heeft kennelijk een behoorlijk wilde fantasie. Hij mag me altijd eens uitleggen hoe hij dat voor mekaar heeft gekregen zonder de minste argwaan op te wekken bij die vriend, tenzij het natuurlijk ook een compleet gehandicapte idioot was.
Dat zegt dan meteen ook heel erg veel over de fenomenaal lelijke, immorele stoephoer waarin hij z'n lul heeft gestoken ... hetgeen op zijn beurt nog veel meer zegt over hemzelf. Als ik thuis kom en ik zie daar iemand zonder voorafgaande aankondiging (beste maat op of af) zitten keuvelen met mijn vrouw, bv. zogezegd omdat hij op mij wachtte, dan gaan de alarmbellen rinkelen. Dan zal ik alles uit de kast halen om een paar micro-emoties te proberen ontwaren van twee betrapte bedriegers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen wil dat je de waarheid spreekt, maar als je dat dan eens doet ... o la la ... dan is het van "ben jij hypocriet zeg ...". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarom jij je op sexueel gebied steeds als underdog opstelt tegenover Afrikanen....
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meende mijn antwoord van hierboven niet.
Dat was maar om te provoceren. Niemand kan zijn vriend (in de zin van kameraad) seksueel bedriegen; je hebt geen afspraak met hem of haar. Maar je kan wel je levenspartner (echtgenoot m/v, ...) bedriegen, als je weet dat je hem/haar daarmee zeer ernstig beledigt volgens de afspraken en levensgewoontes. .
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Parenclubs zitten vol koppels die mekaar heel graag zien maar die duidelijk een lijn weten te trekken tussen liefde en lust. Het zijn misschien net de mensen die openlijk zonder achterbaks gedoe toegeven dat het soms al eens leuk is te genieten van een andere partner die mekaar het graagst zien.Samen uit samen thuis. Neuken is iets ....mekaar graag zien iets anders. Er is geen enkel gegeven dat dit samenlopend zou moeten zijn. Er zijn ontzettend veel mensen die mekaar wel graag zien maar onbevredigende seks hebben.Anderzijds is stomende seks hebben met iemand waarop je niet verliefd bent heel goed mogelijk. Om goede seks te hebben volstaat het mekaar sympathiek te vinden en of op seksueel gebied dezelfde verlangens en eisen te koesteren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2016 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere menselijke nood moet vervuld worden.
.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het .....maar naar mijn bescheiden mening moet je niet bepaald iemand graag zien om er ook lekker mee te kunnen neuken.....Ook is het niet zo dt als je iemand graag ziet er ook absoluut graag mee zou neuken. Anders zouden er wel veel mensen zijn die graag hun oma opa ....parkiet of hond zouden willen neuken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het origineel is altijd beter, gatbonkertje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat belachelijk veel vrouwen fantaseren over seks met grootgeschapen Afrikanen. En de daad bij het woord voegen. Waarom denk je dat zoveel vrouwen per definitie pro open grenzen en pro multicul zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open grenzen zijn inderdaad interessanter voor onze vrouwen dan onze mannen daar heb je wel een punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en morele bezwaren.