![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Medewerker Crisiscentrum ontkent in telefoongesprek het bestaan van Israël: "Dit tart alle verbeelding"
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...tml?show=react |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze mening heeft ook body
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...iet-zien.dhtml Tous ensemble in superdiversiteit. Het klonk als een sprookje, maar als er doden vallen, wordt het plots een lelijke leugen Ver gekomen is het als er zopas 35 doden zijn gevallen en de burgemeester van de hoofdstad openlijk zijn vertrouwen opzegt in de minister van Binnenlandse Zaken. Daarmee verklaart hij zich de facto eigenmachtig en onafhankelijk van het federaal gezag. Een leugenaar, zo noemt Yvan Mayeur Jan Jambon. Als Belg heb je dan reden tot ongerustheid. Als Vlaming vraag je je dan af waaraan je zoveel rood aangelopen francofone haat hebt verdiend. Brussel is zo begripvol dat het naar straffeloosheid neigt. En dan versteld staan dat jonge gasten zichzelf glorieus opblazen |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou verschieten zijn, grote primeur.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Geert maar verder doet zoals hij bezig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En maak u geen zorgen, alles wat in de parlementen gestemd moet worden zal de steun van de N-VA krijgen, enkel en alleen omdat het VB tegen stemt.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoop in elk geval dat de rouwplechtigheid voor de moslima gestorven in de metro, de moslims aan het denken zet dat die jonge gasten ook hun eigen 'religie' treffen en niet alleen de 'christenen'
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...-moslims.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Bloedworst en kaas
Er was 's 'n bloedworst van Duitse makelij, Een wonder van hogere worststopperij, Zo rond en zo krachtig, Zo fris en zo prachtig, Die trots op zichzelf in de winkelkast lei. Ook lag er een kaasje van Franse komaf Met korsten en hoeken en brokken eraf, Vol viezige kleuren, Vol putten en scheuren En dat ’n vreselijke lucht van zich gaf. Jij stinkende kaas, had de bloedworst gezucht, Ik heb me al ziek van benauwdheid gekucht. Hou op met dat muffen, Ik lig hier te puffen, Zeg, schaam jij je niet voor je ak’lige lucht? Welnee, zei het kaasje, ik schaam me geen zier, Wanneer ik geen lucht gaf, dan lag ik niet hier. Zo ben ik geboren, Ik riek naar behoren, Dat puffen en muffen is juist m’n plezier. Toen kwam er 'n magere heer uit Den Haag Die z' allebei kocht voor z'n maal van vandaag. De worst lag te brommen Zoo ver moest 't kommen Nu ga ik met hem de de zelfde maag. De heer ging naar huis en dineerde gezond, Daarna stak ie smullend de kaas in z'n mond. De lucht vond ie kittig De smaak vond ie pittig De bloedworst die was voor de maag van zijn hond. Laatst gewijzigd door Jakko : 2 april 2016 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PS en de Noord-Zuid transfers zijn 2 handen op 1 buik. Als de transfers stoppen, zakt de PS ook onder de kiesdrempel want dan gaan de economische ogen open bij de Walen. Weg met de PS!
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Pronkende bloedworst staat in ieder geval op de saucisselist.
![]() Laatst gewijzigd door Jakko : 2 april 2016 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna hebben ze mordicus en met alle macht geprobeerd ons "la culture française" door de strot te rammen. Mislukt. Ze hadden dan toch maar nog gehoopt er een eenheidsstaat van te maken. Mislukt. Gedurende decennia hebben onze linkse pipo's gepoogd ons de "multiculturaliteit" op te dringen. Mislukt. En dan zou je niet over een faled state mogen spreken. Deze staat is gewoon in vergevorderde staat van ontbinding. Hoog tijd dat het economisch meest gezonde deel, met name Vlaanderen, op eigen kracht verder gaat en ermee stopt toe te staan dat het nog verder via transfers dreigt dood te bloeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag maar aan Moureaux, hij was er decennia lang burge"meester".
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu we weten het vlaams nationalisten zijn klein mannen ♂. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |