![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
“Educatie is een lopend onderzoek naar onze eigen onwetenheid.” Laatst gewijzigd door De Vliegende Hollander : 30 oktober 2004 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Qua staat reken ik op meer efficiëntie en een democratischer land, i.e. de invoering van bindende referenda, een einde aan de greep v/d politiek op de pers enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() Me aansluiten bij een partij die ijvert voor een Dietsland! ... Na een feestje in het palijs van Laken
![]() Laatst gewijzigd door Tömmchen : 31 oktober 2004 om 09:24. Reden: typ fout |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dus als ik het goed begrijp ben jij vandaag ook al beschaamd dat je Vlaming bent? Leuk dat te weten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Niemand zal ze nu nog ernstig nemen, en dan zullen ze verdwijnen.
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zou brand stichten. Heel veel brand.
En dan zou ik massaal veel geldtransfers naar mij laten komen. Gedaan met op de lotto te spelen
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De maskers zijn nu inderdaad -definitief- gevallen. De BUB is niet alleen extreem-belgicistisch, ze zijn ook -en ik wik mijn woorden!- Vlaamshatend. Mijn allerlaatste greintje sympathie voor de BUB is nu definitief weggevallen. In plaats van mensen te overtuigen van hun "idealen", stoten ze net meer en meer mensen af. Geweldige strategie. Kan je je al een verkiezingsdebat op de VRT voorstellen waarbij een BUB-lid openlijk verklaart zich "dood te schamen Vlaming te zijn"? Haha, die zullen nogal stemmen trekken. Goe bezig, BUB! Haatsmurfjes. Laatst gewijzigd door Zeno! : 31 oktober 2004 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Geen hond die hen nu nog serieus neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik blijf dan gewoon Belg en vraag politiek asiel in het buitenland. Maar zover zal het nooit komen. Het Nederlands is mijn moedertaal en ik ben er fier op. Nederlands is een Belgische taal, net als Frans en Duits en dat zal zo blijven. Laatst gewijzigd door Hans1 : 31 oktober 2004 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeno,
Ik heb gezegd dat ik me zou schamen om te moeten zeggen dat ik vlaming ben ALS VLAANDEREN OOIT ONAFHANKELIJK ZOU ZIJN!!! Je moet mijn woorden niet verdraaien. Ik ben momenteel een vlaamse in België. Als Vlaanderen onafhankelijk zou worden, dan zou ik me inderdaad schamen om te moeten zeggen dat ik vlaamse ben. Waarom? Omdat ik dan aan de buitenwereld moet zeggen dat Vlamingen hun Franstalige landgenoten gewoon verafschuwen en dat ze nog liever een bende illegalen in hun land hebben dan een Franstalig iemand. Daarom!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 31 oktober 2004 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben pas beschaamd om vlaming te zijn als Vlaanderen ooit onafhankelijk zou zijn.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat bedoelt u nu eigenlijk met die bende illegalen in ons land? Illegalen moeten een reden hebben waarom ze hier zijn. Politieke vluchtelingen die hier illegaal zijn, daar heb ik begrip voor en ik wil ze ook wel asiel verlenen. Maar indien u het niet heeft over zulke illegalen, waarover dan wel?
![]() |