![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() luister naar wat deze man destijds zei:
https://www.youtube.com/watch?v=iv0agvY3jvo
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij af waarom die discussie gesloten werd over die Linkse geite sokken van Drukazz ? omdat het van bovenuit weer gemanipuleerd werd ? door een minister zijn wil ? alles die met ontevredenheid te maken heeft vanuit blanke autochtonen moet worden verbannen ? dat is Nazi praktijk die aan de hand lijkt te zijn... denk ik ( en nog velen waarschijnlijk) en nu een ban ook nog ? voor mij ? omdat ik mijn mond open doe? mogen mensen dan niet meer niet klagen ? over hun verdrongen worden uit hun eigen land ? door de immigranten? ewel dat is echt STRAF !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Iemand dit boek al gelezen : Why Muslim Integration Fails in Christian-Heritage Societies - Claire L. Adida
Het is me wat duur voor een boek dat de actualiteit niet overstijgt maar ik zou het wel graag lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() lol bij bol kost de ebook meer dan de hardcover
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allah had toch moeten kunnen voorzien wat Zijn Grote Boodschap in de loop der tijden zo allemaal zou veroorzaken? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk staan ze "echt" in de koran. Of kent u de koran slechts op een bijzonder oppervlakkige manier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Selectieve significante islamisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf erbij, dat de Islam bestaat, het zij zo.
Hoort het thuis in de EU, neen. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 april 2016 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() De islam moet 'verwesteren'. Is dat zoiets als 'Het nazisme moet verdraagzaam worden' of 'Het communisme moet de markt privatiseren'? Wat voor een idiote dingen toch zegt die oude man. De islam moet gewoon opkrassen. Dit land behoort niet aan de moslims, het is van ons
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed nieuws.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam laten verwesteren is alsof je een drol wil laten ruiken naar rozen en lelies.
Het is nochtans de inherente eigenschap van die drol, dat hij stinkt.
Laatst gewijzigd door Demper : 1 mei 2016 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spelen, om zijn Belgische broodheren te behagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() is een islamiet dan vatbaar voor REDEnering? Redeneren vergt een kritische, objectieve en wetenschappelijke benadering van oa de oorsprong van de mens.
Laatst gewijzigd door Mindset : 1 mei 2016 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() ze willen oo zo graag af van hun racistisch imago dat ze hebben bij franstaligen
Laatst gewijzigd door Mindset : 1 mei 2016 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() ooit gehoord van de islamitische Hondsdolheid?? Als je te diep in de Heilige Koran kijkt en je ziet Allah, Mohammed, de Djinns en Sheytan in de witruimte tussen de regels dan krijg je automatisch last van de Islamitische Hondsdolheid.
Idem dito als een blanke Westerling te diep kijkt in zijn heilige Donald Ducks, dan krijgt hsij ook last van de Westerse Hondsdolheid en dan gaat hij bloot liggen kwaken met benen wijd op zijn naaktstranden of op een ligstoeltje van zijn dakterras en tuintje. Maar definieer eerst Islam exact voordat je iets wil beweren over islam. Als het kwaakt als een eend dan ............ |
![]() |
![]() |