Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2016, 12:28   #21
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Ben op dit filmpje uitgekomen.

Klopt dit eigenlijk? Ik zie trouwens wel behoorlijk wat gelijkenissen met het huidige Amerika.
Eh? Een valse noot in uw jodenverering?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 12:30   #22
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Inderdaad wapper, dat is wat ik bedoel.
Probeer eerst 's post #10 te weerleggen, ipv je eieren in 'n trollennest te leggen, het zou je intellect beter sieren.
Oud 4 april 2016, 12:31   #23
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt voor uw argumentatie.
Ik kan dus enkel concluderen dat U het eigenlijk met mij eens bent, maar het niet wil toegeven.
Thanks, en mijn voorhuid die heb ik nog.
en de lul ook!
Oud 4 april 2016, 12:36   #24
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:

1 kleine natie, met amper 8,5 mio inwoners, gehaat en bestookt door de omliggende landen, 10 keer "outnumbered" ... dat overleeft.

Een natie-staat, een "volk" dat gewoon op zichzelf wil en kan overleven, IN DE MOEILIJKSTE OMSTANDIGHEDEN. Menig Vlaams-nationalist zou daar met bewondering naar moeten kijken.
Overleven is het perfecte woord. Maar veel mensen, incl joden en Israeli's, willen toch wat meer leven.
Er zouden meer joden in de VS dan Israël zitten:

Israel[a] 6,335,000[20] 1.32 6,451,000
United States 5,700,000 - 6,800,000[16] 56 10,000,000
European Union 1,103,300 464 1,597,700

Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 12:39   #25
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Overleven is het perfecte woord. Maar veel mensen, incl joden en Israeli's, willen toch wat meer leven.
Er zouden meer joden in de VS dan Israël zitten:

Israel[a] 6,335,000[20] 1.32 6,451,000
United States 5,700,000 - 6,800,000[16] 56 10,000,000
European Union 1,103,300 464 1,597,700

Ge kunt van de jood zeggen wat ge wilt maar niet dat de meerderheid zo dom is om in Palestina te willen leven.
Oud 4 april 2016, 12:39   #26
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
en de lul ook!
Ja, nagenoeg elke voorruit heeft een auto.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 12:39   #27
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:

Voor velen is de objectiviteit daar zoek, dat klopt. Niemand kent ook de echte geschiedenis van het Israelische conflict. Men weet niet beter dan dat Israel in 1948 zomaar aan de joden gegeven werd.

Wat U met verschoonen bedoelt is mij zeer de vraag. Ik heb een vermoeden dat U de politiek correcte mening toegedaan bent dat de Palestijnen onschuldige slachtoffers zijn. Een rol die ze bewust uitspelen om massas geld te ontvangen va Europa en allerhande andere NGOs.
Is het dat wat U bedoelt?

Iedereen haat de Joden, dat is mijn conclusie wel ondertussen.

Zie maar naar het beursplein, en allerhande linkse demonstraties, waar menig (terroristische) Palestijnse vlag geshowed wordt, maarcwaar een kopvod rustig de Israelische vlag mag verscheuren.

1 kleine natie, met amper 8,5 mio inwoners, gehaat en bestookt door de omliggende landen, 10 keer "outnumbered" ... dat overleeft.

Een natie-staat, een "volk" dat gewoon op zichzelf wil en kan overleven, IN DE MOEILIJKSTE OMSTANDIGHEDEN. Menig Vlaams-nationalist zou daar met bewondering naar moeten kijken.

Of heb ik teveel de politiek incorrecte Sam Van Rooy gelezen?
Vorige week op de franstalige TV Israelische veiligheidsagenten die aan het woord waren... Ik heb maar tien minuten geluisterd, maar het was alles behalve clean... Even vuil en vies dan vele palestijnse acties...

Vergelijk het met de verfransingsdruk van de franstaligen overal in België waar ze hun neus laten zien (men mag zogezegd van een franstalige niet verwachten dat hij Nederlands zou leren, zelfs als hij naar Vlaanderen verhuist, zelfs als hij moet werken voor ook voor Vlaamse zieken of brandweerman is...), vergelijk het met hun voortdurend stoken tegen de Vlamingen, vergelijk het hoe ze democratie verbasteren tot dictatuur van de meerderheid overal waar de Vlamingen zijn democratische rechten wil invullen, terwijl zijzelf daar waar ze de meerderheid hebben de Vlaamse minderheid gewoon van de kaart vegen (zie Bruxelles)...

Ik heb echt weinig voorstellingsvermogen nodig om de corruptie te zien van de Israëli's, terwijl ik als de dood zou zijn indien ik onder een moslimstaat zou moeten leven...

Is het dan zo moeilijk om gewoon de elementaire mensenrechten voor iedereen, ongezien zijn afkomst, zijn huisdkleur, zijn godsdienst, zijn taal.... toe te passen??? Waarom zijn er altijd drukkingsgroepen (Israelis, franstaligen, amerikanen, godsdienstgekken...) die denken dat zijzelf daar boven staan???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 april 2016 om 12:42.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 12:40   #28
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik heb in de draad die jij mee kapot getrold hebt en niks kon weerleggen ( http://forum.politics.be/showthread.php?t=228634 ) meer dan genoeg onderbouwde en gedocumenteerde feiten gegeven, over het reilen en zeilen van het gestelde cultuurmarxisme, de kwalijke kantjes van het zionisme en de gevolgen daarvan voor de (westerse) wereld.
Nu kom je opnieuw met dezelfde verrotte troltechnieken aandraven, uiteraard weeral zonder enige onderbouwing aan te brengen.

Je kan dus de pot op met je forumgeruk.
Het enige dat je in dat draadje in massale hoeveelheid bent komen afleveren is bullshit en linkjes naar flutwebsites. Bijzonder leuk om iemand ermee uit te lachen, maar verder van geen nut.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 12:42   #29
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, nagenoeg elke voorruit heeft een auto.
"voorruit", allez vooruit 'k heb hem (maar niet letterlijk)
Oud 4 april 2016, 12:47   #30
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het enige dat je in dat draadje in massale hoeveelheid bent komen afleveren is bullshit en linkjes naar flutwebsites. Bijzonder leuk om iemand ermee uit te lachen, maar verder van geen nut.
Idem voor jou, Panda:

http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=20
Oud 4 april 2016, 12:59   #31
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voor velen is de objectiviteit daar zoek, dat klopt. Niemand kent ook de echte geschiedenis van het Israelische conflict. Men weet niet beter dan dat Israel in 1948 zomaar aan de joden gegeven werd.

Wat U met verschoonen bedoelt is mij zeer de vraag. Ik heb een vermoeden dat U de politiek correcte mening toegedaan bent dat de Palestijnen onschuldige slachtoffers zijn. Een rol die ze bewust uitspelen om massas geld te ontvangen va Europa en allerhande andere NGOs.
Is het dat wat U bedoelt?

Iedereen haat de Joden, dat is mijn conclusie wel ondertussen.

Zie maar naar het beursplein, en allerhande linkse demonstraties, waar menig (terroristische) Palestijnse vlag geshowed wordt, maarcwaar een kopvod rustig de Israelische vlag mag verscheuren.

Of heb ik teveel de politiek incorrecte Sam Van Rooy gelezen?
Klopt allemaal wat u schrijft. De Europese haat tegen de Joden is een zeer complex gegeven en heeft zéér diepe wortels. De hoofdwortel is nog steeds de invloed van het christendom dat na twee duizend jaar nog altijd gefrustreerd is dat hun "vervangings"-theorie niet is uitgekomen. Het Judaïsme bestaat als religie nog steeds ondanks vele eeuwen van discriminatie allerhande en periodiek episodes waarin Joden eenvoudigweg afgeslacht werden. De invloed van het christelijk antisemitisme mag niet onderschat worden en werd gretig aangegrepen door bv. de nazi's die met wellust de hatelijke teksten van Luther citeerden. De andere factor kan ik best omschrijven als "sociaal-economische afgunst". Joden zijn altijd ijverige studaxen geweest en blijkbaar heeft de dialectiek van de Torah en Talmud-studie in veel joodse gezinnen zijn invloed in andere domeinen laten gelden. Hun prominente plaats in de lijst van Nobelprijs-winnaars is veelbetekenend. Dat Joden aldus dikwijls prominente plaatsen in de maatschappij bekleden hoeft niet te verbazen. Hatelijke vormen van jaloersheid en een ganse panoplie van samenzweringshypotheses zijn er het resultaat van. Ook op deze website.

Laatst gewijzigd door quercus : 4 april 2016 om 13:01.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 13:02   #32
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Klopt allemaal wat u schrijft. De Europese haat tegen de Joden is een zeer complex gegeven en heeft zéér diepe wortels. De hoofdwortel is nog steeds de invloed van het christendom dat na twee duizend jaar nog altijd gefrustreerd is dat hun "vervangings"-theorie niet is uitgekomen. Het Judaïsme bestaat als religie nog steeds ondanks vele eeuwen van discriminatie allerhande en periodiek episodes waarin Joden eenvoudigweg afgeslacht werden. De invloed van het christelijk antisemitisme mag niet onderschat worden en werd gretig aangegrepen door bv. de nazi's die met wellust de hatelijke teksten van Luther citeerden. De andere factor kan ik best omschrijven als "sociaal-economische afgunst". Joden zijn altijd ijverige studaxen geweest en blijkbaar heeft de dialectiek van de Torah en Talmud-studie in veel joodse gezinnen zijn invloed in andere domeinen laten gelden. Hun prominente plaats in de lijst van Nobelprijs-winnaars is veelbetekenend. Dat Joden aldus dikwijls prominente plaatsen in de maatschappij bekleden hoeft niet te verbazen. Hatelijke vormen van jaloersheid en een ganse panoplie van samenzweringshypotheses zij er het resultaat van. Ook op deze website.
Boer Geois zou het niet beter geschreven hebben. Allez, zijn neger bedoel ik.
Oud 4 april 2016, 13:12   #33
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Boer Geois zou het niet beter geschreven hebben. Allez, zijn neger bedoel ik.
De argumenten zijn schaars vandaag.

De Joden zijn van Satan.
Daar zullen we het mee moeten doen zeker.

Laatst gewijzigd door Odol : 4 april 2016 om 13:13.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 13:16   #34
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soit, het is wat het is

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1087

En dan finaal: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1100
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 13:55   #35
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

@Drukazz: uw verf heeft niet gepakt blijkbaar.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 15:28   #36
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Proficiat Flappertje, je slaagt er zoals steeds weer in om niks te kunnen weerleggen, om dan je 'grote gelijk' aan te tonen, wanneer de trollen als gek beginnen te driehoeken.

Maw: QED
Oud 4 april 2016, 15:29   #37
Diego Raga

Standaard

Citaat:
De argumenten zijn schaars vandaag.
Hey, daar zeg je wat...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 april 2016 om 15:29.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 15:30   #38
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Klopt allemaal wat u schrijft. De Europese haat tegen de Joden is een zeer complex gegeven en heeft zéér diepe wortels. De hoofdwortel is nog steeds de invloed van het christendom dat na twee duizend jaar nog altijd gefrustreerd is dat hun "vervangings"-theorie niet is uitgekomen. Het Judaïsme bestaat als religie nog steeds ondanks vele eeuwen van discriminatie allerhande en periodiek episodes waarin Joden eenvoudigweg afgeslacht werden. De invloed van het christelijk antisemitisme mag niet onderschat worden en werd gretig aangegrepen door bv. de nazi's die met wellust de hatelijke teksten van Luther citeerden. De andere factor kan ik best omschrijven als "sociaal-economische afgunst". Joden zijn altijd ijverige studaxen geweest en blijkbaar heeft de dialectiek van de Torah en Talmud-studie in veel joodse gezinnen zijn invloed in andere domeinen laten gelden. Hun prominente plaats in de lijst van Nobelprijs-winnaars is veelbetekenend. Dat Joden aldus dikwijls prominente plaatsen in de maatschappij bekleden hoeft niet te verbazen. Hatelijke vormen van jaloersheid en een ganse panoplie van samenzweringshypotheses zijn er het resultaat van. Ook op deze website.
Klopt wat je schrijft, maar hun invloed in het monetaire systeem van de laatste 3 eeuwen ontwijk je driftig.
Waarom is dat zo ?
Oud 4 april 2016, 15:34   #39
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt wat je schrijft, maar hun invloed in het monetaire systeem van de laatste 3 eeuwen ontwijk je driftig.
Waarom is dat zo ?
Waarom zouden zij uit het monetaire systeem moeten wegblijven? Door de historische schuld van de Kerk zijn ze reeds erg vroeg omzeggens gedwongen geweest daar actief in te zijn. Alle andere beroepen waren corporatistisch georganiseerd in gilden en "Onze Moeder de Heilige Kerk" waakte er nauwgezet over dat alleen christenen er toegang toe hadden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 15:54   #40
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Waarom zouden zij uit het monetaire systeem moeten wegblijven? Door de historische schuld van de Kerk zijn ze reeds erg vroeg omzeggens gedwongen geweest daar actief in te zijn.
Euh.., 'n beetje voorlichting kan geen kwaad blijkbaar:

Een nieuw monetair bank- en geldsysteem vanaf de 17de eeuw gebaseerd op geld creatie: fractional-reserve banking

https://duurzamesamenlevingeconomie....rve-banking-2/

En als toemaatje:

Federal Reserve Kartel: de acht families

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1289

Centrale banken zijn in private handen.
Vertel me nu niet dat je dat nog niet wist.

Citaat:
Alle andere beroepen waren corporatistisch georganiseerd in gilden en "Onze Moeder de Heilige Kerk" waakte er nauwgezet over dat alleen christenen er toegang toe hadden.
Ja, en daar mag nu heel het seculiere westen voor (blijven) opdraaien ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be