![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat niet op om het nut van een democratie te vergelijken met het nut van een voetbalwedstrijd! Naar een voetbalwedstrijd gaan mensen uit vrije wil kijken en zij betalen er ook voor, een monarchie is door niemand gekozen en iedereen moet er voor betalen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk naar de trouw (wie weet verdien ik er niet aan ![]() Ik betaal er 0,03 euro voor. Ik kijk niet naar het voetbal en betaal er evenzeer voor. Jij kijkt naar het voetbal. Je betaalt je deel Jij kijkt niet naar het huwelijk maar betaalt er 1,5 Bef of 0,03 euro of drie eurocent voor. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik keek met interesse naar de site van VL² waar de overigens sympathieke vlaggenactie van Ivan Mertens beschreven wordt. Tot mijn spijt kon ik in het assortiment aangeboden wimpels geen exemplaar vinden dat aan de vereisten voldoet om te fungeren op de nakende huwelijksplechtigheid. Wij adviseren u om in de toekomst eveneens de meer eenvoudige doch driekleurige vlaggen te produceren, zoals ze onderaan deze brief figureren, zodat uw firma alsnog in aanmerking zou komen om nationale feesten wat meer kleur (in uw geval rood) bij te zetten. Hoogachtend Zijne Keizerlijke Hoogheidswaanzin Superstaaf® I
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan koop ik al uw vlaggen op én de fabriek waar ze gemaakt worden. Er gaat dan wel eventjes een kleine vereenvoudiging in de productielijn aangebracht worden. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wederom wordt het Vlaemsche Volk tot slavernij gedwongen!
Enorme belastingen worden aan hen opgelegd en gigantische sommen moeten ze betalen voor de megalomane ceremonies van hun Koninklijke dictator! Het volledig jaarloon van den modalen Vlaeminck wordt wederom opgesoupeerd door de Belgische Onderdrukker. Hij die zich jarenlang heeft uitgesloofd om van zijn karig pensioentje te genieten moet nu alles afgeven. Hij die zijn gezin moet onderhouden ziet ook weer al wat hij verdient naar den Slechte Man vloeien. Elke Vlaeminck moet de kolossale som van 0,026 euro, ofte één oude Belgische frank betalen aan zijn megalomane onderdrukkers. Hoe kan het Vlaemsche Volk deze som ooit betalen? We verwachten dan ook dat vele Vlaemingen die het niet meer zien zitten, een einde zullen maken aan hun miserabele leven dat gekenmerkd werd door hard labeur, onderdrukking en pure ellende. We hopen dat de Vlaemingen massaal op den straat zullen komen om de geldverslindende dictatuur ten val te brengen!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=7]0,026 euro = 1 Belgische Frank! (bestaat er iets dat minder kost?)[/size] En de TV-studios, en alle bedrijven die Superstaaf zou mooi opsomde, die verdienen er miljoenen aan.[/b] |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou willen vragen of de belgischisten misschien ook 1 symbolische frank zouden geven aan een pro-vlaamse organistatie, om het evenwicht te herstellen, maar wat zijn die nu met 15 frank?
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() oproep aan iedereen : hoeveel heeft uw huwelijk gekost? en wat heb je uiteindelijk aan de show voor mr pastoor en zijn alombekende sprookjesboek
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen ingewikkelde zwarte beestjes meer op het tekstiel....... Gaia is daar tegen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Plaats uw rekeningnummer, en ik zal een 'royale' storting doen. ![]() Of zit jij zelf jij geen vlaams-bewegende vennootschap voor? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() MOET IK AAN DIE BIETEKWIET:0,026 EUROCENT AFSTAAN!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() X 3=0,078 EUROCENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZE MOGEN DE NARREN VAN BELGIEKSKE NIETSKE ZIJN MAAR DAT WILLEN ZE ZELF, IK HEB ER TOTAAL GEEN VOELING MEE, NET ALS MET ZOVEEL ANDERE DINGEN WAAR IK MOET AAN AFSTAAN !!! IK WIL ZELFS DAT MINIEME BEDRAG NIET GEVEN!!!! WEG MET DE KONINGSSHOW,WEG MET BELGIE!!!!! LAAT DE ROYALISTEN HET BETALEN OF ZIJ ZELF(HET KONINGSHUIS) DE UITZUIGERS ,ZE HEBBEN MEER GELD DAN VERSTAND! MET HUN INTEELT!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() das dus zo'n 2.7 cent per inwoner, of één oude Belgische frank, voor de mensen die hun realiteitszin nog niet hebben aangepast. Daar gaan mijn studies!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Heeft er al iemand berekend hoeveel we anders per persoon per jaar betalen aan die inteeltkliek?
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() per persoon? verwaarloosbaar weinig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Toch wel merkwaardig: telkens het om geld gaat vergelijkt men altijd appelen met peren. Zo wordt het kostenplaatje van dat huwelijk vergeleken met de corruptie in Antwerpen of het politietoezicht tijdens voetbalwedstrijden. (zie voorgaande berichten)
Het éné onrecht rechtvaardigt echter het andere niet of zoals ze in 't Engels zeggen: two wrongs doesn't make a right.