![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ntegreren.html |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Valt op: dezelfden die het beleid verwijten maken dat ze de aanslagen niet konden voorkomen, zitten nu te roepen dat ze een 'onschuldige' hebben vastgepakt.
Hoewel onschuldig? Connecties me Sharia4Belgium doet je vermoeden van onschuld niet bepaald goed.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 19 april 2016 om 10:10. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voorspelbaar? Eigenlijk niet, je rekent (duidelijk onterecht)toch altijd op een klein beetje actieve grijze massa in hun bolletje. Niet dus.
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die gasten worden vanaf hun geboorte opgevoed met eer. Wij, in het westen, moeten die eer verdienen. Vandaar ook de korte lontjes als je iets tegen een Marokkaan zegt en het bevalt hem niet. Immers, de kaffir is lager dan een beest in de ogen van Allah, dus waarom dan niet in de ogen van zijn grondpersoneel. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Mooi opgemerkt. Dat is een sublimal message. Zo ziet hij er braver uit dan hij is.
De pers wordt gecontrolleerd, bestuurd en gefiltert tot en met. Vrijheid van mening bestaat hier niet.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zou e.o.a. Malloot soms het idee hebben dat de madhi komt als de wereld geïslamiseerd is? Of wat? |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel nu dat hij niet opgeraapt was en hij had iets bekokstoofd dan stond er nu in uw posting. "Ze kenden hem en ze hebben hem laten lopen". Als je maar kritiek kan leveren hé............... |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ofwel is hij een risico, en dan laat je die toch niet bij de massa ? ofwel ... tja ... ik blijf het opmerkelijk vinden, hebben ze willen kijken of hij nog volk bij had ? ... dat kan ... |
|
![]() |