![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk treffen ook de gemeenten schuld, wat in Wallonië trouwens niet anders is. Ook in Wallonië werden de regels enige tijd geleden flink strenger gemaakt. Men is immers gaan beseffen dat die stedenbouw van enkele decennia geleden alles naar de vaantjes helpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af hoe de MP dat gaat invullen : zelfs een moratorium zetten op bouw op de weinige nog onbebouwde percelen zou een de facto onteigening zijn en dat gaat enorme weerstanden opwekken. Het proces omkeren lijkt me al helemaal utopie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand kon hem dat natuurlijk beletten maar ethisch is het niet. Nee in mijn ogen is het is goed dat hij zich verzopen heeft, het had alleen wat vroeger mogen gebeuren, dan was de schade minder groot geweest. Het was in mijn ogen een echte smeerlap. Over de rest van de "teletubbies" valt ook veel te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus het is niet zoiets als een typisch product van het unitaire België. Wel heeft het onder Belgisch bewind een vaart genomen. En na de tweede wereldoorlog is het verergerd. En vanaf de jaren tachtig geexplodeerd. Veel strenge regelgeving is er echt nooit geweest. Want maakt dat België en vooral Vlaanderen verworden is tot wat het nu is. Een Ruimtelijk Wanorde.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |