![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zij mogen de aanlegsteiger voor hun marinebasis in Tartous in Syrië gebruiken. https://nl.wikipedia.org/wiki/Tartous IS en de rebellen kwamen te dichtbij en dan vallen de Russen aan, zonder pardon. Zo zie je dat elke grootmacht haar eigen belangen nastreeft. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat er dringend in de E.U. een referendum moet georganiseerd worden waarbij aan de bevolking wordt gevraagd hoe zij over die deal Merkel-Erdogan denken. De toegevingen aan de Turken zijn vreselijk groot en vooral het perspectief van een mogelijke Turkse toetreding tot de E.U. vind ik totaal onaanvaardbaar. Turkije is geen Europees land. Niet enkel de Europese politici maar de ganse bevolking moet haar oordeel kunnen vellen.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al die miljarden €'s die hij daarvoor gekregen (lees: gestolen, zoals Griekenland het hem al had voorgedaan) heeft van de EU daar zullen we maar over zwijgen? Dat vluchtelingengedoe mag uiteindelijk eens stoppen, geen mens die daar een boodschap aan heeft. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 april 2016 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En het beste wat ze konden bedenken was de sleutel van Europa aan een Turkse sultan te geven.
Laatst gewijzigd door Thuleander : 20 april 2016 om 18:52. |
![]() |